abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35241782
Egmond aan Zee
  zondag 19 februari 2006 @ 00:15:17 #152
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_35242024
Op basis waarvan is Peer nu veroordeeld? Hij is beschuldigd van moord, subsidiair doodslag.
Het nooit gevonden lijk blijkt levend in de rechtzaal te zitten en hangt een verhaal op dat door niemand geverifieerd kan worden. Daar tegenover staat Peer's verhaal. Bovendien geeft Yasmin aan dat zij het bewijsmateriaal zelf vervalst heeft.

De aanklacht 'moord, subsidiair doodslag' moet het OM laten vallen, er is immers geen slachtoffer.
Waarom zou Peer dan nog in hechtenis genomen moeten worden? Wegens verkrachting? Dan zal Yasmin toch eerst officieel aangifte moeten doen? Fraude? Dan zal De Ovens toch ook eerst aangifte moeten doen?

Normaal gesproken zou Peer direct vrijgelaten moeten worden.

Of ben ik nou gek?
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_35243244
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef Hihat het volgende:
Op basis waarvan is Peer nu veroordeeld?

verhaal
Tussen het verhaal van Yasmin en het moment dat je Kristel ziet inpakken zullen wel een aantal dagen/weken hebben gezeten.

Mogelijk verhaal:
Peer is vrijgesproken, Yasmin heeft aangifte gedaan. Peer is weer opgepakt, daarna veroordeeld en nu is het kermis. Ik weet niet precies hoe zo een procedure er aan toe gaat, maar misschien is Peer ook wel gelijk na het verhaal van Yasmin vastgehouden.

Normaal als er niet eens een lijk was kon hij ook niet veroordeeld worden, kijk maar Joran van der Sloot.
Ik ben een meisje!
  zondag 19 februari 2006 @ 01:20:05 #154
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_35243755
Maar hij kan toch alleen maar veroordeeld worden als er sprake is van schuldbekentenis of indien er voldoende bewijs is? Schuld bekennen wegens verkrachting heeft hij in de serie niet gedaan. Dan zou er alleen sprake zijn van veroordeling als bewezen kan worden dat onomstotelijk is vast komen te staan dat hij inderdaad sex met Yasmin heeft gehad tegen haar zin. En dat blijft zijn verhaal tegen het hare. Moeilijk te bewijzen. Zeker gezien het verhaal van Yasmin.

De enigen die in de serie strafbare feiten pleegden zijn Ferdi (mishandeling Sander) en Yasmin (auto-inbraak en vervalsing bewijsmateriaal). En die gaan gewoon vrijuit?
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_35243842
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:20 schreef Hihat het volgende:
Maar hij kan toch alleen maar veroordeeld worden als er sprake is van schuldbekentenis of indien er voldoende bewijs is? Schuld bekennen wegens verkrachting heeft hij in de serie niet gedaan. Dan zou er alleen sprake zijn van veroordeling als bewezen kan worden dat onomstotelijk is vast komen te staan dat hij inderdaad sex met Yasmin heeft gehad tegen haar zin. En dat blijft zijn verhaal tegen het hare. Moeilijk te bewijzen. Zeker gezien het verhaal van Yasmin.

De enigen die in de serie strafbare feiten pleegden zijn Ferdi (mishandeling Sander) en Yasmin (auto-inbraak en vervalsing bewijsmateriaal). En die gaan gewoon vrijuit?
Ik neem aan dat er in de tussentijd wel een onderzoek is geweest naar het verhaal van Yasmin, anders zou Peer nooit die straf kunnen krijgen he.
Ik ben een meisje!
pi_35244061
Sander kwam ook niet al te snugger over met die vraag over ontmaagding en hoeveelheid bloed, terwijl hij blijkbaar de eerste was bij Yasmin. Hij had toch in de vorige aflevering gelijk kunnen zeggen "Pa, dat verhaal van je deugt niet". En ook Kristel zal geweten hebben dat Peer loog, omdat Yasmin al veel eerder een keer bij haar op consult was gekomen voor de pil.
Ik ontdek steeds meer dingen die niet kloppen. Waardeloos!
  zondag 19 februari 2006 @ 01:50:47 #157
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_35244281
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Yasmin is helemaal niet dood, maar gewoon weggelopen van huis. In de laatste aflevering komt ze doodleuk weer opdagen. Het blijkt allemaal "muchadoaboutnothing", maar daarmee heeft ze ironisch genoeg wel de hele dorpsgemeenschap onherstelbaar op z'n kop gezet.
Ik zat er niet ver naast hè.. ;-)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_35244300
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:38 schreef Agrippina het volgende:
Sander kwam ook niet al te snugger over met die vraag over ontmaagding en hoeveelheid bloed, terwijl hij blijkbaar de eerste was bij Yasmin. Hij had toch in de vorige aflevering gelijk kunnen zeggen "Pa, dat verhaal van je deugt niet". En ook Kristel zal geweten hebben dat Peer loog, omdat Yasmin al veel eerder een keer bij haar op consult was gekomen voor de pil.
Ik ontdek steeds meer dingen die niet kloppen. Waardeloos!
Misschien wisten ze van binnen wel dat hun lieftallige gezinslid loog, maar zijn verhaal klonk catchy in de rechtzaal, en daar wilden ze denk ik niet tegenin gaan.
Tri State. Tri State. !
  zondag 19 februari 2006 @ 01:57:39 #159
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_35244399
hoe je het went of keert en of je tevreden of teleurgesteld bent door de laatste aflevering: ik ben 12 weken lang geboeid door deze drama serie en dat is sinds unit 13 mij niet meer gebeurd.
ik heb hele genoeglijke momenten beleefd en ga zeker het ooit nog op dvd terugkijken!
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zondag 19 februari 2006 @ 02:07:48 #160
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_35244549
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:01 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie serie weer van de Vara, maar haalt het niet bij Unit 13
Geen enkele Nederlandse serie haalt het bij Unit 13.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 19 februari 2006 @ 02:10:23 #161
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_35244599
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:20 schreef Hihat het volgende:

En in ons Nederlands rechtssysteem is dat nog geloofwaardig ook ;-)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 02:23:22 #162
128220 Peter6000
pi_35244808
Mooi einde van Vuurzee, net gezien op video

Yasmin die toch gewoon blijkt te zijn weggelopen.
En Peer die haar heeft aangerand.
En Deniz die dat geld uit de kassa heeft gejat, en met de daarvan gekochte camera het feest heeft gefilmd.

Tragisch, die zelfmoord van Merel. Nadat ze van zowel haar vader, als Sander had gehoord dat ze niets waard was.

Was echt een goede serie, nu heb ik wel een beetje een katergevoel, dat het afgelopen is.
Maar geen kater vanwege de laatste aflevering, ik zat echt aan mijn buis gekluisterd
pi_35247266
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:07 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Geen enkele Nederlandse serie haalt het bij Unit 13.
Nee, idd, daar vielen nog eens fatsoenlijk doden Laatst nog eens gekeken, GE-WEL-DIG! Erg soft einde dit, met de mooie beelden en de losse eindjes tijdens de serie had ik de makers toch wel hoger ingeschat, de vergelijking met Twin Peaks die aan het begin van de serie werd gemaakt is nu toch wel heel ver te zoeken.

(Anywho, niet getreurd, binnenkort seizoen 6 van the sopranos )
pi_35247520
quote:
IJMUIDER REDDINGSBRIGADE

De IJmuider Reddingsbrigade was samen met reddingsbrigade Wijk aan Zee, de KNRM en een Search and Rescue-helikopter aanwezig bij de opnames. De reddingsorganisaties werden gefilmd tijdens een zoekactie op zee, in scène gezet voor de serie.

bron
Op de site staan nog meer foto's.
pi_35247674

KIJKCIJFERS 'VUURZEE'

Hopelijk blijft de VARA, ondanks de tegenvallende kijkcijfers, mooie dramaseries maken.

De laatste aflevering van Vuurzee trok evenveel kijkers als de eerste aflevering: 807.000.
pi_35248887
Op naar Vuurzee 2:)
pi_35249160
Ik heb net mn opgenomen Vuurzee gezien.

Wel typisch overigens dat Sonja gelijk Peer om de hals vliegt in de gevangenis (voor het verkrachtingverhaal), terwijl ze wist dat haar vader haar vriendin en de vriendin van haar broer ontmaagd heeft.
pi_35249171
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:56 schreef MrBean het volgende:
Ik heb net mn opgenomen Vuurzee gezien.

Wel typisch overigens dat Sonja gelijk Peer om de hals vliegt in de gevangenis (voor het verkrachtingverhaal), terwijl ze wist dat haar vader haar vriendin en de vriendin van haar broer ontmaagd heeft.
Dat laatste is dus niet waar .
  zondag 19 februari 2006 @ 11:59:01 #169
137079 Chowi
Lonerism.
pi_35249211
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:57 schreef Airelle het volgende:

[..]

Inderdaad, niet ontmaagd. Maar wel aangerand, dat maakt het niet minder erg.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_35249238
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:57 schreef Airelle het volgende:

[..]

Nee, daarom zeg ik: vóór het verkrachtingsverhaal. Toen wisten ze nog niet dat het geen ontmaagding was.

Dat is toch raar. Wanneer je vader het vriendinnetje van je broer afpakt en dat blijkt ook nog je beste vriendin te zijn .... dan ga je toch niet zo blij lopen doen.
  zondag 19 februari 2006 @ 12:02:40 #171
137079 Chowi
Lonerism.
pi_35249302
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:00 schreef MrBean het volgende:

[..]

Nee, daarom zeg ik: vóór het verkrachtingsverhaal. Toen wisten ze nog niet dat het geen ontmaagding was.

Dat is toch raar. Wanneer je vader het vriendinnetje van je broer afpakt en dat blijkt ook nog je beste vriendin te zijn .... dan ga je toch niet zo blij lopen doen.
En na die rechtszaak wilde ze hem opeens nooit meer zien, terwijl ze daarvoor in feite alles al wist. .
pi_35249315
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:

[..]

Dat maakt het zeker niet minder erg .
pi_35249325
Mooie spanningsboog, maar een slap einde. ik kan na 12 afleveringen, door het slechte einde, niet langer zeggen dat ik naar een goede serie heb gekeken. Zo'n serie is afhankelijk van het plot en het plot van Vuurzee was ongeloofwaardig. Peer zou vrijgesproken moeten zijn (ook al zou dat misschien niet terrecht zijn geweest). Ik had halverwege de aflevering nog het idee dat Yasmin en Ferdi een pact hadden gesloten met de Turkse maffia om Peer er in te luizen om zodoende iets met die grond te kunnen doen, uiteraard voor flinke betaling. Zo'n staartje waarbij het "slachtoffer" Yasmine uiteindelijk een duivels figuur blijkt te zijn zou ik vele malen beter hehapstukt hebben dan dit softe gedoe.
pi_35249331
Wel mooi dat er aanwijzingen in de serie zitten die je niet automatisch opvallen. De eerste aflevering was het met niet opgevallen dat die Peer niet meezocht bijv.
pi_35249337
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:00 schreef MrBean het volgende:

[..]

Sorry lezen is nooit mijn sterkte punt geweest .

Ja ik vond het ook een beetje apart, aan de andere kant... het blijft toch je vader.
pi_35249359
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:03 schreef eveline24 het volgende:
Mooie spanningsboog, maar een slap einde. ik kan na 12 afleveringen, door het slechte einde, niet langer zeggen dat ik naar een goede serie heb gekeken. Zo'n serie is afhankelijk van het plot en het plot van Vuurzee was ongeloofwaardig. Peer zou vrijgesproken moeten zijn (ook al zou dat misschien niet terrecht zijn geweest). Ik had halverwege de aflevering nog het idee dat Yasmin en Ferdi een pact hadden gesloten met de Turkse maffia om Peer er in te luizen om zodoende iets met die grond te kunnen doen, uiteraard voor flinke betaling. Zo'n staartje waarbij het "slachtoffer" Yasmine uiteindelijk een duivels figuur blijkt te zijn zou ik vele malen beter hehapstukt hebben dan dit softe gedoe.
Ja. En dat Merel er dan achter was gekomen en dat die omgebracht werd door Yasmine en Ferdi.
  zondag 19 februari 2006 @ 12:05:41 #177
137079 Chowi
Lonerism.
pi_35249375
"Waarom heeft u uw ouders nooit opgebeld om te vertellen dat u nog in leven was?"
"Ik kon het gewoon niet."

.
pi_35249405
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:05 schreef Chowi het volgende:
"Waarom heeft u uw ouders nooit opgebeld om te vertellen dat u nog in leven was?"
"Ik kon het gewoon niet."

.
Dat is slecht idd.
pi_35249425
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:03 schreef Airelle het volgende:

[..]

Sorry lezen is nooit mijn sterkte punt geweest .

Ja ik vond het ook een beetje apart, aan de andere kant... het blijft toch je vader.
Mja ...

Ik zou niet zo vrolijk doen in ieder geval.
pi_35249626
Al met al vond ik het toch een mooie serie.
pi_35249856
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:

[..]

aanranden = met oneerbare bedoelingen aantasten
verkrachten = dwingen tot geslachtsgemeenschap

Hij heeft haar toch wel verkracht, zo te zien. En behoorlijk bruut als er zoveel bloed aan te pas kwam.
Alleen begreep ik van Yasmin dat hij niet klaarkwam.
pi_35249972
Qua bewijs kan Yasmin trouwens net zo goed liegen ...
pi_35250012
Toch een beetje een anti-climax... maar blijft een erg mooie serie. We hebben misschien, aan de topics te zien, er iets teveel van verwacht.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  zondag 19 februari 2006 @ 12:52:50 #184
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35250763
Jammer om na zoveel spanningopbouw te moeten concluderen dat het einde té voorspelbaar en té onwerkelijk is [die rechtzaak, het Antwerpen verhaal ]. Ik ben deze aflevering eigenlijk maar 3x verrast: Yasmin had de autoruit ingeslagen, Yasmin was wel degelijk op bezoek bij Sander en Deniz had het geld gejat.

Dat geld jatten was overigens zó knullig dat ik het niet meer geniaal kon vinden: je kon duidelijk zien dat Deniz een briefje van 1000 uit de kassa pakte.... Wat? Heeft hij 100 teruggelegd ofzo, als wisselgeld?!??!

Conclusie Vuurzee: mooi serie, met dank aan acteurs, locaties, filmtechniek en muziek...
maar van 't plot moesten ze het toch niet hebben...

Eindoordeel: een 7
  zondag 19 februari 2006 @ 12:53:30 #185
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35250790
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Babette en de biologieleraar
ik zeg niks zonder advocaat
pi_35250821
Ik dacht dat hij een stapeltje van honderdjes pakte.
pi_35250822
Het einde is wel aannemelijk in ieder geval, beter dan dat ze in de zee was gelopen of als Peer haar iets had aangedaan. Ze wilde gewoon alles en iedereen ontvluchten, zonder over de consequenties na te denken. Alleen dat ramen inslaan om zo aan Peer zijn DNA te komen vond ik wel een erg sterk verhaal, maar ja, ik vond het echt een spannende serie.
Ik ben een meisje!
  zondag 19 februari 2006 @ 12:56:00 #188
101884 PeRi
Allons-y!
pi_35250856
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:53 schreef babette21 het volgende:

[..]

ik zeg niks zonder advocaat
. .
Whatever I want.
pi_35250973
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:28 schreef MrBean het volgende:
In principe wel, maar ik denk dat ze daar te onnozel voor is. Suffe muts.
pi_35251125
Waren het 11 zulke mooie afleveringen.. En dan zo'n einde
Mij valt het tegen hoor! Wel mooi vond ik het dat Deniz dat geld had gestolen.. Maar voorderest had er meer aandacht aan Merel besteed mogen worden en aan de vrouw in het filmpje. Ook met Ferdi zou nog iets moeten gebeuren, hij heeft wel Sander in elkaar geslagen! Ik zou het ook mooier gevonden hebben als Yasmin de hele tijd in de buurt was geweest en stiekem contact zou hebben met iemand ofzo. En het anonieme smsje? Kan dat?
Die dvd komt er in ieder geval niet, of ik ga alleen de eerste 11 afleveringen kijken
pi_35251418
<Dat geld jatten was overigens zó knullig dat ik het niet meer geniaal kon vinden: je kon duidelijk zien dat Deniz een briefje van 1000 uit de kassa pakte.... Wat? Heeft hij 100 teruggelegd ofzo, als wisselgeld?!??!>

Briefjes van 1000 euro bestaan niet.
  zondag 19 februari 2006 @ 13:15:02 #192
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35251483
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:12 schreef Ome_Cor het volgende:
<Dat geld jatten was overigens zó knullig dat ik het niet meer geniaal kon vinden: je kon duidelijk zien dat Deniz een briefje van 1000 uit de kassa pakte.... Wat? Heeft hij 100 teruggelegd ofzo, als wisselgeld?!??!>

zag ik het dus toch goed

En waarom is Ferdi niet opgepakt? Neem aan dat Sander wel aangifte heeft gedaan
  zondag 19 februari 2006 @ 13:15:12 #193
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35251486
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:12 schreef Ome_Cor het volgende:

dat dacht ik ook, maar ik heb 'm op pauze gezet en dacht echt én maar 1 briefje én 3 nullen te zien
en geef toe: in Vuurzee nemen ze het niet zo nauw met realisme
pi_35251503
WAT EEN DECEPTIE

Potverdomme zeg, heb ik hier die elf afleveringen voor gekeken??? Ik voel me gewoon echt bekocht. Wat een aanfluiting zeg, ongelofelijk.

Ik kreeg al een vermoeden dat het niks zou worden toen ik Yasmin daar in de rechtszaal zag zitten. Ik wist meteen dat ze dat niet meer om konden buigen tot een geloofwaardig verhaal. Het is echt zoooooooooo ongeloofwaardig.

Yasmin gaat op reis naar Antwerpen en kan daar gewoon werk krijgen zonder paspoort oid.
Yasmin gaat terug naar Boedzand en kan daar gewoon een paar weken rondscharrelen in een burka en overnachten in een krakershol zonder dat iemand haar ziet, terwijl de affaire tussen Kristel en Rinus wel meteen uitkomt.
Yasmin krijgt nota bene een baantje in de hoogovens, blijkbaar weer zonder dat ze daar geregistreerd wordt.
Yasmin kan blijkbaar zomaar twee rechtszaken bijwonen zonder haar identiteitsbewijs te laten zien.
Yasmin kan blijkbaar zomaar twee rechtszaken bijwonen met allemaal mensen uit dat kleine inteeltdorp, maar niemand die haar herkent door haar meesterlijke vermomming (hoofddoekje)
Yasmin kon zelf trouwens totaal niet acteren en zij moest uitgerekend de grootste monologen doen in de slotaflevering.
Maar het meest lachwekkende vond ik nog wel dat Yasmin op zoek gaat naar haar van Peer en in staat is om die heel secuur met plakband op haar eigen hempje te plakken alvorens het in de duinen te verstoppen.
En Ferdi kan blijkbaar iemand bijna doodslaan zonder veroordeeld te worden??

Werkelijk waar, wat een aanfluiting. Zware teleurstelling want ik vond de vorige 11 delen echt fenomenaal. Maar bij zo'n serie gaat het nu juist om het einde. Naar mijn mening had Yasmin gewoon dood moeten zijn en hadden de scriptschrijvers er op een andere manier een verrassende wending aan moeten geven, bijvoorbeeld door een persoon van wie je het totaal niet verwacht als moordenaar aan te wijzen.
  zondag 19 februari 2006 @ 13:15:51 #195
101884 PeRi
Allons-y!
pi_35251512
Briefjes van 1000 bestaan wel hoor. Ik zie ze vaak zat. En dan heeft ie die 100 euro nog gehouden, want er was 1000 weg en geen 900.
Whatever I want.
  zondag 19 februari 2006 @ 13:16:16 #196
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35251527
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:04 schreef booo het volgende:
Waren het 11 zulke mooie afleveringen.. En dan zo'n einde
Mij valt het tegen hoor! Wel mooi vond ik het dat Deniz dat geld had gestolen.. Maar voorderest had er meer aandacht aan Merel besteed mogen worden en aan de vrouw in het filmpje. Ook met Ferdi zou nog iets moeten gebeuren, hij heeft wel Sander in elkaar geslagen! Ik zou het ook mooier gevonden hebben als Yasmin de hele tijd in de buurt was geweest en stiekem contact zou hebben met iemand ofzo. En het anonieme smsje? Kan dat?
Die dvd komt er in ieder geval niet, of ik ga alleen de eerste 11 afleveringen kijken
Als laatste scene Merel die de pier afloopt en dat je allerlei scenes ziet hoe het ECHT gebeurd is.
  zondag 19 februari 2006 @ 13:16:39 #197
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35251536
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef PeRi het volgende:
Briefjes van 1000 bestaan wel hoor. Ik zie ze vaak zat. En dan heeft ie die 100 euro nog gehouden, want er was 1000 weg en geen 900.
1000 euro bestaat niet

http://www.dezoete.nl/euro/ned/papier.html
  zondag 19 februari 2006 @ 13:17:09 #198
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35251557
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:28 schreef MrBean het volgende:
ik had ook constant dat idee, zo van "ze lult de hele boel bij elkaar, zul je straks zo'n mini-hint krijgen waarbij je als kijker denkt: dus tóch". Maar helaas... Het was zoveel leuker geweest als je als kijker in de laatste seconden door krijgt dat Yasmin idd het secreet is, en Peertje onschuldig de bak indraait...

edit: of zoiets inderdaad:
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:16 schreef DeTolk het volgende:
Als laatste scene Merel die de pier afloopt en dat je allerlei scenes ziet hoe het ECHT gebeurd is.
nog een keer edit [ ] : hoewel dit natuurlijk niet kan, want we hebben Merels lijk gezien
  zondag 19 februari 2006 @ 13:17:42 #199
101884 PeRi
Allons-y!
pi_35251579
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:16 schreef DeTolk het volgende:

[..]

1000 euro bestaat niet
Oh nee kut, de 1000 guldens waren groen . Sorry. .
Whatever I want.
pi_35251651
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef babette21 het volgende:

[..]

ik had ook constant dat idee, zo van "ze lult de hele boel bij elkaar, zul je straks zo'n mini-hint krijgen waarbij je als kijker denkt: dus tóch". Maar helaas... Het was zoveel leuker geweest als je als kijker in de laatste seconden door krijgt dat Yasmin idd het secreet is, en Peertje onschuldig de bak indraait...
HAHA ja dat was idd veel beter geweest. Als laatste shot zo'n evil blik van Yasmin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')