ben jij dat op die foto!quote:
En wat als dit de bedoeling was van de makers?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:27 schreef Agrippina het volgende:
Vuurzee? O ja, weet je nog, dat was die serie waarin een heel dorp verdacht werd van moord op een dom grietje dat alleen maar weggelopen was. Duh.![]()
Blij dat er in ieder geval één iemand tevreden is.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef wilcod het volgende:
[..]
En wat als dit de bedoeling was van de makers?
Eerst iedereen verdacht maken om daarna het 'domme grietje' te voorschijn te laten komen..
Ik vind het wel iets hebben!
Twin peaks heeft geen einde, dat werd gewoon gecancelledquote:Op zondag 19 februari 2006 16:00 schreef Agrippina het volgende:
Overigens gaat de vergelijking tussen Twin Peaks en Vuurzee wat het einde betreft wel goed op. Beide slecht.
Klopt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:51 schreef Jed1Gam het volgende:
de intro en outro tune zijn wel geniaal.
Rinusquote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Ang3l het volgende:
En die bolle vertrouw ik ook nietvan die "zoveel jaar boedzand" dinges.
Komt er serieus een 2e deel?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van het einde moet vinden.
Op zich wel leuk dat al die theorietjes aan duigen liggen en ze helemaal niet dood bleek te zijn (al had ik dat wel min of meer gedacht toen ik op de site las "een bijzonder getuige komt opdagen") ... maar het is wel een anti-climax. Wel een leuk geintje dan Denis die 900,- eur had gejat.
Ach, in Vuurzee 2 blijkt de dood van merel geen zelfmoord te zijn en speelt die Maffia er gewoon een rol indie deed anders ook maar voor spek en bonen mee. En die bolle vertrouw ik ook niet
van die "zoveel jaar boedzand" dinges.
Mee eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef NAF_NAF het volgende:
Ahwww ik wil nog even zeggen dat ik het altijd heel leuk vond in de Vuurzee topic enne dat ik het ga missen![]()
een Vuurzee watals topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef booo het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon verder gaan![]()
Weeknie, maar ik was aan 't fantaseren hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Komt er serieus een 2e deel?
Met aflevering 13quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef booo het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon verder gaan![]()
Eigenlijk moest het als volgt eindigen:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Met aflevering 13![]()
Net zoiets van:
You've just been Punk'd!
The previous episode from Vuurzee was False!!!
We now present you what really happened![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Met aflevering 13![]()
Net zoiets van:
You've just been Punk'd!
The previous episode from Vuurzee was False!!!
We now present you what really happened![]()
Ik lees deze nu pas, maar het zou wel supervet en superweird zijn ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:16 schreef MrBean het volgende:
[..]
Eigenlijk moest het als volgt eindigen:
Opeens doet Sander zijn ogen open. Komt overeind, schudt wat met z'n hoofd. Staat op. Kijkt wat hij in z'n zak heeft zitten. Ziet medicijnen. Gooit de medicijnen in zee. Loopt van de duinen terug naar het feest, waar Yasmin weer naar toe gelopen is. Kust haar en ze vieren verder feest.
hebben ze geschreven tijdens het draaien dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Echt een superserie en ik heb echt ontzettend genoten van jullie theorieën
En ach de ontknoping is altijd een desillusie, dat voelde ik al aankomen... maar komt dat ook niet door het "schrijven tijdens draaien" ? Dan heb je geen tijd meer om dingen uit te werken lijkt me.
Sowieso lijkt het me dom en onverantwoord om een serie te gaan draaien waarvan je geen eind in je hoofd hebt. Ik denk ook niet dat de VARA bazen zoiets zouden toestaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Echt een superserie en ik heb echt ontzettend genoten van jullie theorieën
En ach de ontknoping is altijd een desillusie, dat voelde ik al aankomen... maar komt dat ook niet door het "schrijven tijdens draaien" ? Dan heb je geen tijd meer om dingen uit te werken lijkt me.
"Met als Tagline: Waar is de vrouw uit het filmpje?"quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:28 schreef Bjoro het volgende:
en nu maar hopen op een vervolg !
of "waarom is Merel gevlogen ?"quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"Met als Tagline: Waar is de vrouw uit het filmpje?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |