Ik zou zeggen mét -n, meerdere vinken met de tering (ofzo...).quote:
Tisserquote:
Ohquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg net een 'leuk' verhaal te horen van een vriendin
Haar stalkende ex-vriend is weer opgepakt. Hij had deze week proefverlof in Nederland. Nu zit ie in Frankrijk vast, daar werd hij ook gezocht.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh. Zo'n verhaal dat begint met 'heb je het al gehoord van...' en dan iemand in combinatie met levensbedreigende ziekten/dood/ beeindigde relaties enzo
.
Da's dan toch nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Haar stalkende ex-vriend is weer opgepakt. Hij had deze week proefverlof in Nederland. Nu zit ie in Frankrijk vast, daar werd hij ook gezocht.
Ja en nee. Het isquote:
damnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en nee. Het isomdat ie eindelijk goed vast zit. En hij wordt nu daar berecht, dus gaat langer er rotter weg. Alleen zit ie daar wel wegens moord. Hij kan het dus nog ook
minstensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hoopt op een jaar of 40 a 50
hoiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is er stil van
40 jaar is al goed hoor, dan is ie ruim in de 70 als hij weer vrij komt.quote:
das waar, maar dan zal je net zien dat hij haar weer vind enzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
40 jaar is al goed hoor, dan is ie ruim in de 70 als hij weer vrij komt.
Dat lossen ze tegen die tijd maar op dan, nu is het langgggggg rustquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
das waar, maar dan zal je net zien dat hij haar weer vind enzo
Dat ze in hetzelfde verzorgingshuis terecht komen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
das waar, maar dan zal je net zien dat hij haar weer vind enzo
jij zit in Hoornquote:
Ja, er komt een film met Kevin Costner.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks doen vanavond?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
je jeugd?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, er komt een film met Kevin Costner.![]()
Of ik ga misschien met mijn jeugd op stap![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
je bedoelt zn verjaardagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen uit eten om te vieren dat mijn schoonvader nog leeft (dat is tenminste wat ik begreep dat de reden was...).
Nee, die is in oktober... Het feit dat hij zijn hartvarken overleeft heeftquote:
Hartinfarctquote:
quote:
aha!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, die is in oktober... Het feit dat hij zijn hartvarken overleeft heeften nog als bedankje voor het opknappen van de woonkamer toen ze 40 jaar getrouwd waren.
qu!quote:
hoiquote:
Ik merk het. Ik ben er ook nog maar net hoor. Deze namiddag gaan winkelen.quote:
Welk luchtje heb je gekocht Leoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik merk het. Ik ben er ook nog maar net hoor. Deze namiddag gaan winkelen.
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
beetje aangerotzooid hierquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik merk het. Ik ben er ook nog maar net hoor. Deze namiddag gaan winkelen.
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Hugo Boss for women.quote:
Parfum, gel voor phille, maandverbanden en tamponsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
beetje aangerotzooid hier
leuke dingen gekocht?
die tampons ook voor phillequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Parfum, gel voor phille, maandverbanden en tampons
Ruik je nog verschil na 20 luchtjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hugo Boss for women.
Ik heb waarschijnlijk 20 parfums geprobeerd, maar heb er één gekocht van 75ml, kan ik binnenkort weer iets anders proberen![]()
Misschien makkelijk voor als hij last heeft van sproeipoepquote:
Ik had mijn moeder mee en ben er één van mijn beste vriendinnen tegengekomen. Ze hebben allemaal een beetje geholpenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ruik je nog verschil na 20 luchtjes.
Hoe kan iemand nou helpen om een luchtje uit te kiezenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had mijn moeder mee en ben er één van mijn beste vriendinnen tegengekomen. Ze hebben allemaal een beetje geholpen![]()
![]()
Dat probeer je toch op kartonnetjes? En daar ruik je toch direct of het een geurtje is die jou bevalt of niet. Ikzelf heb dan gekozen uit twee parfums die er over bleven waarvan we alle drie zeiden: mmmm die ruikt lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou helpen om een luchtje uit te kiezen. Een luchtje ruikt toch voor en bij iedereen (enigszins) anders
.
jaquote:
idolsquote:zit iedereen idols te kijken ofzo?
wqzquote:
Omdatquote:
je bent wel alles aan het vernieuwenquote:
Roosjequote:
goed hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
je bent wel alles aan het vernieuwen
ik niet zoquote:Ik vind je sig ook geweldig
tijd voor wat nieuwsquote:
D. eejjjjjjjjquote:
moet je ook niet doen, geef het dan aan mijquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:52 schreef D.Rose het volgende:
ik ben een beetje misselijk, teveel notenmelange gegeten
wodkaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt
je gaat door voor de koelkast, met aanmaaklimonade
sukkelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:52 schreef D.Rose het volgende:
ik ben een beetje misselijk, teveel notenmelange gegeten
*bakje doorschuiftquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, geef het dan aan mij
idd, wel voor mij dusquote:
Met wodkaquote:
kom dan de jenever maar weghalenquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:08 schreef leonieke het volgende:
Ik ga de pc afsluiten. Mijn oog doet echt verschrikkelijk veel pijn, alsof het dubbeldik zit ofzo.
Slaapwel
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:08 schreef leonieke het volgende:
Ik ga de pc afsluiten. Mijn oog doet echt verschrikkelijk veel pijn, alsof het dubbeldik zit ofzo.
Slaapwel
beterschap en slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:08 schreef leonieke het volgende:
Slaapwel
lekkerquote:
Ik vind 6e nog wat hoog voor hem zelfsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Chad Hedrick is een smerige klootzak met ze grote smoel, en ik vind het prachtig dat hij maar zesde geworden is
ja dat ie op de 1500 meter op ze BEK gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind 6e nog wat hoog voor hem zelfs
Hoop dat ie bij de rest ook niet hoger komt
Chances are: noquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:18 schreef D.Rose het volgende:
komt er vandaag nog een goed gesprek?
Daar hadden ze vast al ervaring inquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef D.Rose het volgende:
er zijn Nederlanders van het podium gevallen, hopelijk hebben ze zich niet bezeerd
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*ligt op de bank...
maar niet tijdens reclames
welke film?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*ligt op de bank...
maar niet tijdens reclames
ik denk dat ie het zelf geschreven heeft deze week..quote:Op zondag 19 februari 2006 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Prachtig zeg, net. Dat gedicht van Ivo de Wijs over De Rodel en de Bob
kan het op google alleen niet vindenIemand?
nee, maar ik ben gewoon op zoek naar die tekstquote:Op zondag 19 februari 2006 00:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat ie het zelf geschreven heeft deze week..
weet jij van wie de eindtune is van dat programma?
Tuurlijk kan dat wel. Ik niet hoor, maar jij moet dat zeker kunnen al dromend van/over hemquote:Op zondag 19 februari 2006 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam in slaap vallen onder een film met Kevin![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0094226
die toch?
die ken ik nietquote:Op zondag 19 februari 2006 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En morgen komt "Message is a bottle"![]()
Toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En morgen komt "Message is IN a bottle"![]()
Speelt een heel mooie vrouw in hoor, toch maar eens even kijken andersquote:
nee, ik scheerquote:
ohquote:Op zondag 19 februari 2006 01:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Duh... Naar "Message is a bottle" natuurlijk!!
deze was wel okquote:
je woont alleen?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ze waren wel koud...Maar had geen andere voor handen
dan nog nietquote:Op zondag 19 februari 2006 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ze waren wel koud...Maar had geen andere voor handen
nope, bij paps, mams en zusjequote:
Doe jij eens snel stoppen met mensen aan het lachen makenquote:
eejjjjjjjjjj PSquote:Op zondag 19 februari 2006 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe jij eens snel stoppen met mensen aan het lachen maken![]()
je hebt helemaal geen imagoquote:Op zondag 19 februari 2006 01:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel hoor, dat laat ik allen niet blijken, want ik moet aan mijn imago denken
Heejjjjjjjj Rosequote:
dan heb jij een vaag imagoquote:
ga je ook blijven?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heejjjjjjjj Rose![]()
Ik heb de SC in GC gevonden
grote meidquote:Op zondag 19 februari 2006 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heejjjjjjjj Rose![]()
Ik heb de SC in GC gevonden
Denk dat ik soms eens binnenvalquote:
Absoluutquote:
1:64 meter, precies groot genoegquote:
uiteraard, verschil moet er zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 01:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de een alleen een wat betere dan de ander
ja, dat moet lukkenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
1:64 meter, precies groot genoeg
Dan ga ik je gewoon af en toe groetenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denk dat ik soms eens binnenval
Lezen zal ik wel doen
mij!quote:Op zondag 19 februari 2006 01:53 schreef D.Rose het volgende:
zeg VM, wat moet ik op mijn boterham doen?
zie je wel dat je oud bent!quote:
Zo niet dan vragen we wat hulpquote:
snel editten hequote:
tja, dat heb ik allebei niet voorhandenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mij!
En anders maar iets van gebraden gehakt of zo![]()
Wat heeft dat nou met oud te maken?? hij gaf een ontkennend antwoord, hij vroeg niet wat het is...quote:
Dan zwaai k misschien wel eens naar jequote:Op zondag 19 februari 2006 01:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan ga ik je gewoon af en toe groeten
er stond net nog " iph?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met oud te maken?? hij gaf een ontkennend antwoord, hij vroeg niet wat het is...
* HJ pakt en proost met k-kquote:Op zondag 19 februari 2006 01:59 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
* kolonel-knalpiemel rondje geeft
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat een achterlijke username heb je btw![]()
Ben opeens tevreden met die van mij
En steigerend dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat die van mij niet 1.64 hoog hangt
quote:
* qu63 proost mee met een wodka-limequote:
quote:
Oeh...quote:Op zondag 19 februari 2006 02:04 schreef D.Rose het volgende:
het schijnt bedtijd te zijn
welterusten allen
Hoest met de vette..?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:04 schreef D.Rose het volgende:
het schijnt bedtijd te zijn
welterusten allen
* Te laat weer hier wasquote:
quote:
niet voor mij hoorquote:
Je noemt zijn vrouw toch niet de vette?quote:
Maar voor jou ben ik zometeen te vroeg wegquote:
ik weet niet wie er eerder gaat hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar voor jou ben ik zometeen te vroeg weg
Als ie zijn auto als zijn vrouw ziet wel...quote:Op zondag 19 februari 2006 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je noemt zijn vrouw toch niet de vette?![]()
Ik denk nog een half uurtje hier te zijnquote:
p-pquote:
gefeliciteerd!!quote:
We mogen toch hopen dat ie niet zover is afgezonkenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:09 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Als ie zijn auto als zijn vrouw ziet wel...
HJ voor mij.quote:
Vandaag nog of volgende week?quote:
Het schijnt bedtijd te zijnquote:
dan ga ik ook maarquote:
Ik volg je voorbeeld ook snelquote:
Sterker nog, ik ben helemaal niet meer onlinequote:Op zondag 19 februari 2006 02:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat ben je trouwens weinig onlne
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik volg je voorbeeld ook snel
Trusten qu
Alles zat zijnquote:
mja, welcome to the internet...quote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles zat zijn![]()
Vooral mensen die niet echt zijn![]()
Nofi
Ik leer het ooit nog wel dat internet hetzelfde is als de real world, alleen kan je ze op internet niet in de ogen zienquote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
mja, welcome to the internet...
de goeden worden weer de dupe van de kwaden mekr ik
Das erg duidelijk jahquote:
ik heb er een, en hoop altijd dat de ander er ook een heeft...quote:
Hier heb ik er een stuk of 3...quote:Op zondag 19 februari 2006 02:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
ik heb er een, en hoop altijd dat de ander er ook een heeft...
Da's best vroeg voor een zondag. Zelfs voor mijquote:Op zondag 19 februari 2006 10:57 schreef Sjowhan het volgende:
woei goeiemorgen
Was al om 7uur op, om 7.45 zat ik in de auto
Indoor-BBQ ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
BBQ? Het is Februari!
Tenzij je een verwarmde party-tent hebt.. dan moet het wel lukken trouwens..
en zaterdag al om 5uur op om kranten te lopen met vriendinquote:Op zondag 19 februari 2006 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's best vroeg voor een zondag. Zelfs voor mij
damn.. dat is wel erg vroeg. Ik heb ooit ook 1 ochtend kranten gelopen.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en zaterdag al om 5uur op om kranten te lopen met vriendin
Daarna gelukkig nog ff in bed gedoken
Erg vroeg inderdaad, moest wel ff een beetje wakker worden eerlijk gezegdquote:Op zondag 19 februari 2006 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
damn.. dat is wel erg vroeg. Ik heb ooit ook 1 ochtend kranten gelopen.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
feitelijk wel ja.. en als het dan hard regent, krijg je wél natte voeten.
hmm.. als je terug bent moet je maar eens uitleggen hoe ze dat doen danquote:Op zondag 19 februari 2006 11:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Het schijnt in een restaurant te zijn...
heb ik ook wel een keer gedaan jaquote:Op zondag 19 februari 2006 11:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Het schijnt in een restaurant te zijn...
gewoon met een grote afzuigkap eroverquote:Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. als je terug bent moet je maar eens uitleggen hoe ze dat doen dan![]()
Hoiquote:Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb ik ook wel een keer gedaan ja
is best leuk
weer eens wat anders dan steengrillen enzo
hoi
geen vleesliefhebber?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik vind BBQ eigenlijk niet lekker.
Dat wel, maar geen liefhebber van vlees dat aan de buitenkant zwart en aan de binnenkant rauw isquote:
dan moet je beter barbeque-enquote:Op zondag 19 februari 2006 11:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wel, maar geen liefhebber van vlees dat aan de buitenkant zwart en aan de binnenkant rauw is.
bij mij gaat alles opquote:Op zondag 19 februari 2006 11:44 schreef leonieke het volgende:
Ik vind een BBQ gewoon leuk als het gezelschap aangenaam is. Voor het eten doe ik het niet, want dit is echt een vleesfestijn en dat vind ik niet zo lekker. Maar als het gezelschap leuk is, dan kan ik er echt veel plezier maken![]()
Ik kan niet BBQ-en en niet friturenquote:
Ik heb er gewoon geen zin inquote:Op zondag 19 februari 2006 11:44 schreef leonieke het volgende:
Ik vind een BBQ gewoon leuk als het gezelschap aangenaam is. Voor het eten doe ik het niet, want dit is echt een vleesfestijn en dat vind ik niet zo lekker. Maar als het gezelschap leuk is, dan kan ik er echt veel plezier maken![]()
je bent ook een vrouwquote:
dingen moeten als je er geen zin in hebt is kutquote:Op zondag 19 februari 2006 11:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen zin in. Maakt eigenlijk maar weinig uit wat de gelegenheid is, ben op het moment gewoon het liefst lekker thuis ipv allerlei dingen te 'moeten'
.
Ja, ennnnnnnnquote:
die zijn ook niet perfectquote:
Precies, ik wil gewoon met rust gelaten worden... Geen gezeik aan mijn kop, niet leuk/lief/aardig moeten doen. Winterslaapquote:Op zondag 19 februari 2006 11:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
dingen moeten als je er geen zin in hebt is kut
En mannen benaderen de perfectie wel zekerquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
[..]
En mannen benaderen de perfectie wel zeker.
ja!quote:Op zondag 19 februari 2006 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, ik wil gewoon met rust gelaten worden... Geen gezeik aan mijn kop, niet leuk/lief/aardig moeten doen. Winterslaap.
Ik ga ervan uit dat je ook verlangt tot het weer warmer wordt.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, ik wil gewoon met rust gelaten worden... Geen gezeik aan mijn kop, niet leuk/lief/aardig moeten doen. Winterslaap.
Zolang ze er zelf in geloven...quote:Op zondag 19 februari 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
[..]
En mannen benaderen de perfectie wel zeker.
Okay schatje... Tuurlijk... Wat jij zegtquote:
Halelujaquote:Op zondag 19 februari 2006 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je ook verlangt tot het weer warmer wordt.
Ik had gisteren ook een off-day (nog een geluk dat ik een parfum gevonden heb). Ik wil gewoon zon en warmte en licht...
Dat vind ik dan weer minder haleluja, ben niet zo sportief (en bovendien beweeg ik tijdens mijn werk meer dan genoeg). Lekker met een boek in de zon is welquote:Op zondag 19 februari 2006 12:10 schreef leonieke het volgende:
Oh en wat ik ook wil is lekker weer zodat we weer regelmatig kunnen gaan fietsen in de buitenlucht. Fitness doen we nog steeds maar ik kijk er naar uit om weer op een gewone fiets te springen. Maar dan moet het vooral droog zijn.
We zijn van plan om met de lente terug te beginnen![]()
Oeh dat klinkt ook wel fantastisch. Gewoon rustigquote:Op zondag 19 februari 2006 12:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder haleluja, ben niet zo sportief (en bovendien beweeg ik tijdens mijn werk meer dan genoeg). Lekker met een boek in de zon is wel.
Ja, we gaan niet... We hebben zelfs niet tegelijk vrijquote:Op zondag 19 februari 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
Zijn er trouwens al vakantieplannen in de maak/gemaakt bij jullie?
ik niet iig, eerst maar weer zorgen dat ik uit de schulden kom die ik momenteel heb...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
Weekje Cook Islands misschien.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
jij bent al op vakantiequote:
Ik zou hem direct veranderen voor jou, maar ik kan niet op de pagina om mijn avatar te veranderenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef classpc het volgende:
Ik vond je vorige avatar toch mooier, leo.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou hem direct veranderen voor jou, maar ik kan niet op de pagina om mijn avatar te veranderen
Ow, da's wel vervelendquote:Op zondag 19 februari 2006 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, we gaan niet... We hebben zelfs niet tegelijk vrij.
Pat heeft de eerste 2 weken en ik de laatste 2 van de schoolvakantie...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, da's wel vervelend
Niet het niet op vakantie gaan eh, maar niet tegelijk vrij...![]()
Dan zijn jullie op die manier wel nog redelijk veel tijd samenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat heeft de eerste 2 weken en ik de laatste 2 van de schoolvakantie...
Gelukkig werk ik maar een paar uurtjes per dag, dat scheelt nog iets.
Morgen beginnen mijn lessen.quote:
Geen idee eigenlijk... We zien welquote:Op zondag 19 februari 2006 12:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan zijn jullie op die manier wel nog redelijk veel tijd samen![]()
En een weekendje weg is dan ook geen optie?
toen sliep ik nogquote:Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zie net dat half zeven vanochtend mijn laatste post was op het forum![]()
![]()
ik vond mn bed al zo leegquote:Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Schandequote:Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
ik ook gedouchedquote:Op zondag 19 februari 2006 13:51 schreef es70 het volgende:
Fris, fruitig en opgepoetst. Nog steeds weinig zin
.
Jij bent sneller klaar, minder op te poetsenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook gedouched
hmz, misschien jezelf voornemen om veel te drinkn ofzo?
ai, OV is kutquote:Op zondag 19 februari 2006 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij bent sneller klaar, minder op te poetsen.
Veel drinken is geen goed idee. We moeten ook nog terug naar huis (OV), zat worden doe ik liever als ik nergens meer heen hoef
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |