Vueling.com en transavia.com, maar Iberia is vaak ook niet veel duurder.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:59 schreef CleeJee het volgende:
Vraagje.....welke maatschappijen vliegen allemaal low cost naar Barcelona vanaf Schiphol?
Nee, Wizzair zal zeker de goedkoopste oplossing zijn. Met een beetje gepuzzel kun je uitkomen op 116 euro met de trein vanaf Amsterdam of Amersfoort, maar dat is niet aan te raden als je voor 100 euro kan vliegen vanaf Schiphol.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:57 schreef Jaguarized het volgende:
DT weet wellicht nog wat met het Wochenende ticket of via Wenen met de trein?
Het laagste tarief met IcelandAir is 310 euro incl, maar die is online niet meer te boeken. Dat kun je nog proberen direct bij het reisbureau. Op dit moment kun je online alleen nog voor 574 euro boeken.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:56 schreef jeoren het volgende:
Ik wil op woensdagavond 24 mei laat/donderdagochtend 25 mei vroeg naar Reykjavik vliegen en zondagavond 28 mei/maandagochtend 29 mei vroeg weer terug vliegen vanuit Nederland. Hoe kan dit het goedkoopst?
Hoezo online niet meer te boeken en wél via het reisbureau?!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het laagste tarief met IcelandAir is 310 euro incl, maar die is online niet meer te boeken. Dat kun je nog proberen direct bij het reisbureau. Op dit moment kun je online alleen nog voor 574 euro boeken.
In dat laatste geval kun je iets goedkoper kiezen voor een retourtje vanaf Stansted met https://booking.icelandexpress.com voor 299 euro incl. Een retourtje Stansted kost je 61,22 met Easyjet.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervanquote:Op maandag 13 maart 2006 19:09 schreef jeoren het volgende:
Hoezo online niet meer te boeken en wél via het reisbureau?!
Je kan een zogenaamd open-jaw ticket kopen via bijvoorbeeld www.atp.nl, www.vluchtzoeker.nl of www.vliegtarieven.nl met als bestemming Delhi en met als vertrekplaats voor de terugreis Dhaka. Met Qatar Airways kost je dat ongeveer 836 euroquote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef Z het volgende:
Hoe kom ik goedkoop/überhaupt van Amsterdam naar Dehli, van Dehli naar Dhaca en van Dhaca naar Amsterdam?
Rondreizen met de trein in Italië is sowieso niet zo duur. Met een rondreisticket kwam je dus vrijwel altijd duurder uit als met losse kaartjes.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef Klare het volgende:
Ik wil van de zomer naar Italië en daar rondreizen met de trein. Nu weet ik dat een Euro-Dominoticket( of zoiets) er niet meer is voor Italië. Heeft iemand andere tips voor een rondreisticket? Ik wil ongeveer 2 weken gaan.
Waarom niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:05 schreef Z het volgende:
Dank u, ik had ook al een tip gekregen die Biman niet te gebruiken.
Ligt eraan wat je leuk vind. Wat voor soort reis zoek je dus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:01 schreef mirannie het volgende:
Ik wil eind mei een weekje weg. Wat is nou een leuke en goedkope bestemming? Ik wil pertinent niet naar Turkije, verder zijn alle tips welkom, met wat prijzen erbij graag.
Een retourtje Liverpool voor 83 euroquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:01 schreef mirannie het volgende:
Ik wil eind mei een weekje weg. Wat is nou een leuke en goedkope bestemming? Ik wil pertinent niet naar Turkije, verder zijn alle tips welkom, met wat prijzen erbij graag.
De woorden van iemand die in Bangladseh werkt:quote:
[wannabe-mod]quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef mirannie het volgende:
...
¤2,40 voor de trein naar Sants Estacio (gedeeltelijk nu vervangen door een bus wegens werkzaamheden) http://www.renfe.es/cercanias/barcelona/billetes_abonos.htmlquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:29 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik het goedkoopst van het vliegveld in Barcelona naar metrostation Liceu in Barcelona?
Ja! Incl alles! Bij united airlines via Cheaptickets.comquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:34 schreef Jaguarized het volgende:
407 euro! Das erg goedkoop voor die tijd van het jaar.Incl alle taxes e.d?
SLM zou inderdaad voor concurrentie gaan zorgen nu ze geen verbintenis meer hebben met de KLM. Helaas is één van hun toestellen laatst beschadigd waardoor ze nu ook nog eens met gehuurde toestellen moeten vliegen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef ia het volgende:
SLM zou voor concurrentie zorgen waardoor de prijzen goedkoper zouden worden, maar ik zie geen goedkope prijzen:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:24 schreef Douwe het volgende:
SLM en KLM voeren hun vluchten naar Paramaribo toch nog steeds gewoon uit met een code-share?
Vandaag misschien wel door het probleem met het vliegtuig. Als je op bijvoorbeeld 23 juni kijkt, zie je dat de KLM een kwartier voor de SLM vertrekt. Maar ook weer niet op alle dagen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:32 schreef Douwe het volgende:
Daarom vertrekken de vlucht van KLM en die van SLM naar Paramaribo op precies dezelfde tijd en komen ze op precies dezelfde tijd weer aan, zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |