Ik kan pas van 23 juni tot 23 juli. Tussen die datums wil ik een retourtje boeken naar paramaribo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef Jaguarized het volgende:
Als je via www.klm.com boekt voor 20 juni heen en 20 juli terug betaal je 738,97 euro incl.
De ervaring leert dat de prijzen vanaf nu alleen nog maar kunnen stijgen. Tenzij je heel flexibel bent met je data, dan kun je het er nog op wagen om het misschien nog 50 euro goedkoper te krijgen, maar dat is denk ik niet de gok waard.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:58 schreef ia het volgende:
Is het verstandig nu te boeken voordat het vol zit en/of de prijzen stijgen, of gaat het juist tegenovergesteld dat op het laatst de prijzen zakken..?
Nu nog een keer, en is de prijs van KLM verhoogt naar ¤888,62quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:58 schreef ia het volgende:
[..]
Mijn goedkoopst mogelijke optie via KLM is van
24 juni - 20 juli voor EUR 887,34
En via SLM van
23 juni - 19 juli voor 843,72 EUR
Die 50 euro erbij bij SLM is te verklaren omdat er weer wat minder stoelen vrij zijn. Die ene euro verhoging bij KLM is wel wat vreemd, maar zal wel met de belasting te maken hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:54 schreef ia het volgende:
Weet iemand hoe dit zit?!?
Naar Madrid kom je ook wel goedkoop met ww.vueling.com. Voor een enkele reis incl tax lijkt mij dit een goede prijs om naar Quito te vliegenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:16 schreef Knakker het volgende:
Naar Lima vliegen en van daaruit de bus pakken is ook een optie... nog andere suggiesties? Kan het nog goedkoper?
Spuit elf.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die 50 euro erbij bij SLM is te verklaren omdat er weer wat minder stoelen vrij zijn. Die ene euro verhoging bij KLM is wel wat vreemd, maar zal wel met de belasting te maken hebben.
't is een studententarief, die staan apart vermeld op: http://www.klm.com/travel/nl_nl/special_offers/students/student_af.htm?prod=921&noFrameSet=yesquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kan dat bij de KLM niet vinden voor die prijs. Ik zie daar alleen prijzen van over de 2000 euro voor een enkeltje.
Ik heb mijn bericht aangepast, ik wil minimaal kerst en oud en nieuw in zuid afrika vieren, mijn vriendin zit daar het is de bedoeling om samen lekker te gaan trekken door het land.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
In december? Als in, begin van de maand heen en eind van de maand terug? Of halverwege?
Een enkeltje omdat ik naar het zuiden wil trekken via Peru, Bolivia, Chili en dan via Patagonie in Zuid-Argentinie richting Buenos Aires.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:38 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom een enkeltje en geen retourtje?Voor wanneer is dat bij de KLM btw?
Op zich was dat het voordeel van de KLM enkele reizen voor studenten: je kon makkelijk online voor een gereduceerd tarief boeken. Nu kun je bij de verschillende boekingssites als vluchtzoeker, atp.nl ook tickets online kopen van/naar een verschillende bestemming/herkomstquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
En dan weer een enkeltje vanaf BsAs? Dan kan je toch net zo goed een retourtje nemen? Heen naar Quito en terug vanaf BsAs.
www.easyjet.com doet het voor 132,19 euro pp inclusief alles van Schiphol naar Edinburgh, maar dan ben je wel pas om 13.00 in Edinburgh op de 18e. Terug op de 23e om 12.00quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:25 schreef sonnestraaltje het volgende:
Ik heb vrijdag 18 augustus s avonds een trouwfeest vlakbij edinburg, ik en een vriend moeten de 17e s avonds nog thuis zijn, dus kunnen pas de 18e zelf vertrekken. Dat wordt dus vliegen. Verder willen we rond 23 augustus terug zijn, die reis kan dus evt langer duren. Ook hoeven we echt niet perse van schiphol te vertrekken.
Ik heb een tijdje lopen zoeken, maar ik kom niet onder de 230 pp uit, wat ik toch wel veel vind voor zo'n kort stukje.
Heeft iemand nog tips?
Vanaf Weeze betaal je voor een retourtje met www.ryanair.com 71 euro incl.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:17 schreef WebForce het volgende:
Ik wil graag 11 augustus van Anrhem naar Rome en de 13e (liefst laat) weer terug...
Nu noem ik Arnhem, omdat het een beetje te midden van allerlei vliegvelden ligt... Dortmund, Eindhoven, Rotterdam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |