Dat is jammer jaquote:Op zondag 26 februari 2006 00:17 schreef SureZal het volgende:
Ik (rew-) kan nog steeds wel janken dat ik Beck en Wolf's Rain al heb gezien. Het doet me elke dag nog pijn dat ik die niet nog een keer op dezelfde manier kan kijken als eerst
BR2 zuigt.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:57 schreef Orealo het volgende:
Battle Royale 2 is wel aardig idd, maar 1 vond ik wel beter
Heel makkelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 01:16 schreef Qunix het volgende:
BR1 zal misschien wel beter zijn... Moet het eerst nog zien. Kon hem steeds niet bemachtigen.
Beserkquote:Op zondag 26 februari 2006 03:39 schreef Qunix het volgende:
Ik heb nu Noein tot 16 binnen van Shinsen-subs. Heb de eerste al gezien. En ik heb een gevoel dat ik daar een dag over doe.
Dus wie weet nog een goeie serie met actie/bloed en geen tot weinig fantasie?
quote:In English, otaku (plural as most Japanese words have no plural form) are a variety of geek (or an overly obsessed fanboy / fangirl) focused on anime and manga.
Ok idd er wat wat af ge otaku....quote:
Mij lijkt dat Abunai voor 80% gericht is op van die ''marktkraampjes''. Is het daar dan nou zoveel goedkoper, ofzo? WIl namelijk ooit eens de volledige reeksen van Record of Lodoss War hebben. Alleen zijn die dingen veelal prijzigquote:Op zondag 26 februari 2006 13:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Heheh, vorig jaar ben ik gewoon normaal gegaan, ik neem m'n camera mee, dus denk dat ik dit jaar ook gewoon casual gekleed ga, misschien een aardig anime shirtje aan ofzo
Cosplayers zijn sowieso cool
't zou wel tof zijn als we daar wat fokkers tegen zouden komen
Mag ik vragen waarom je dat gedaan hebt? Japan promoot namelijk zelfs dat je het mag downloaden, als het nog niet in je land geliscend is.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:41 schreef Mike het volgende:
Posts over downloaden verwijderd. Hou het aub wel ontopic, mensen.
Geen gezeik. Iedereen rijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat gedaan hebt? Japan promoot namelijk zelfs dat je het mag downloaden, als het nog niet in je land geliscend is.
Omdat we in FTR geen enkele vorm van downloaden toestaan...meestal zitten er copyrights op en in de overige gevallen is het vaak moeilijk te achterhalen hoe het precies zit. Staat overigens gewoon in de huisregels.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat gedaan hebt? Japan promoot namelijk zelfs dat je het mag downloaden, als het nog niet in je land geliscend is.
Als je ringu geweldig vond, is het een aanrader. Het gaat (zoals ook beschreven staat) over de geschiedenis, en het jonge leven van Sadako. Mij zou je er geen plezier mee doen, maar meer omdat ik het niet echt boeiend vindt.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=29250
Deze ga ik misschien kopen, iemand een idee of het wat is?![]()
Ja ik vind het verhaal wel interessant enzo, alleen de film (The Ring) was nog best eng..quote:Op zondag 26 februari 2006 14:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als je ringu geweldig vond, is het een aanrader. Het gaat (zoals ook beschreven staat) over de geschiedenis, en het jonge leven van Sadako. Mij zou je er geen plezier mee doen, maar meer omdat ik het niet echt boeiend vindt.
De manga reeks Battle Royal heeft bij mij wel soms schrik momenten. Vind het best wazig, omdat het in feite een stripverhaal is. Het ligt er maar net aan in hoeverre je mee opgaat in een manga. Ik bedoel: Je kan ook lachen om een stripje van Carfield, dus waarom zouden strips dan ook niet andere emoties in je los kunnen laten?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja ik vind het verhaal wel interessant enzo, alleen de film (The Ring) was nog best eng..
Maargoed, een manga is wel heel anders dan een film natuurlijk, volgens mij heb je niet echt schrikmomenten tijdens het lezen, of vergis ik me nu?
Ja oke, dat is waar. Een normaal boek kan ook eng zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De manga reeks Battle Royal heeft bij mij wel soms schrik momenten. Vind het best wazig, omdat het in feite een stripverhaal is. Het ligt er maar net aan in hoeverre je mee opgaat in een manga. Ik bedoel: Je kan ook lachen om een stripje van Carfield, dus waarom zouden strips dan ook niet andere emoties in je los kunnen laten?
Ik heb 2 manga's van de ring gelezen, en ze waren niet mijn ding, maar desnietaltemin wel goed!
Je kunt Gantz proberen. Zit wel wat gore in.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:39 schreef Qunix het volgende:
Ik heb nu Noein tot 16 binnen van Shinsen-subs. Heb de eerste al gezien. En ik heb een gevoel dat ik daar een dag over doe.
Dus wie weet nog een goeie serie met actie/bloed en geen tot weinig fantasie?
Een prachtige serie! koop dan ook metteen fomuffo en second raid erbij! verplichte kostquote:Op zondag 26 februari 2006 16:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
en wie krijgt de eer om deeltje 8 te openen???
anyway, Gister Full metal panic DVD's besteld
ik ben wel benieuwd :3
ja achquote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een prachtige serie! koop dan ook metteen fomuffo en second raid erbij! verplichte kost
Wish I couldquote:Op zondag 26 februari 2006 20:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ja ach
2nd raid dload ik
en Fumoffu mja es kijken waar ik die kan krijgen
es kijken of FMA boxset ergens te krijgen is
Edward Elric FTW
Maar geen Fokkers naar a-con 2006???
of Honto?quote:
Otome is de vrouwlijke variant?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:05 schreef Hopey het volgende:
Ik zou gaan voor "Otaku en Otome: allen verzamelen aub!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |