Als hij gaat praten, schudt de Belgische voetbalwereld op zijn grondvesten.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"groot nieuws" : Allatta zou zich vandaag aangegeven hebben bij het gerecht ...
Om eerlijk te zijn, ik denk dat hij zich puur aangegeven heeft om uit de speurders te krijgen wie nu precies al "geklikt" heeft ... (als ze hem confronteren met wat ze al hebben aan bewijsmateriaal)quote:Op maandag 20 maart 2006 19:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als hij gaat praten, schudt de Belgische voetbalwereld op zijn grondvesten.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
: http://www.vtm.be/asx/index.php?/totz/programma/07/eddy_wally
Maar het is bv wel zo dat bv een La Louviere tegen STVV en Lierse de punten cadeau kreeg. Dan denk ik als je als pakweg Beveren of Cercle Brugge daarachteraan dan gaat degraderen dat je je behoorlijk voor lul gezet moet voelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:41 schreef Heero87 het volgende:
Voor mij is het behouden van de uitslagen de minst foute oplossing. Een correcte oplossing bestaat er immers niet in deze zaak. Beter zo dan er een grote knoeiboel van te maken en de resultaten aan te vechten zodat ze je als club goed uitkomen.
Als alle clubs instemmen en dat hebben ze toch allemaal gedaan, moet niemand achteraf zeuren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar het is bv wel zo dat bv een La Louviere tegen STVV en Lierse de punten cadeau kreeg. Dan denk ik als je als pakweg Beveren of Cercle Brugge daarachteraan dan gaat degraderen dat je je behoorlijk voor lul gezet moet voelen.
Dat is nu natuurlijk, laten we toch maar eens afwachten wat er zal gebeuren als ze pakweg een punt te kort komen voor Europees voetbal of degraderen ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als alle clubs instemmen en dat hebben ze toch allemaal gedaan, moet niemand achteraf zeuren.
Dan hebben, na de verklaring van gisteren, ze geen poot meer om op te staan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is nu natuurlijk, laten we toch maar eens afwachten wat er zal gebeuren als ze pakweg een punt te kort komen voor Europees voetbal of degraderen ...
Het schijnt juridisch van wel ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan hebben, na de verklaring van gisteren, ze geen poot meer om op te staan.
En dat is allemaal de schuld van de bond?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:11 schreef gravis het volgende:
weet je , ik had zoiets nooit getekend .
Trouwens ik teken nooit iets als het niet echt nodig is , dat weet ik al sinds ik 12 jaar ben , tssssss.
Dit bewijst echt dat de bond staat te trillen op z'n benen .
De bondstop MOET buiten , ik ben van aard iemand die in alle situaties probeer kalm te blijven .
Maar met deze situatie moet de boel overhoop gegooid worden hoor , allemaal buitenen van 0 herbeginnen met nieuwe mensen .
Ook al die oude reglementen eens aanpakken , wisten jullie dat de meeste regels van de Belgische voetbalbond nog dateren van voor de wereldoorlog ? En dit in moderne tijden !
Dit kan echt niet , het uurwerk op de bond heeft te lang stilgestaan .
Tijd voor vernieuwing en dit lijkt me de gepaste moment , we staan op een punt waar het enkel beter kan met het belgisch voetbal , we waren er niet bij op Euro 2004 , wk2006 ook niet , omkoping in eerste en tweede klasse , licentie problemen , financiele problemen , ons nationale voetbalstadion nieuw gezet in 2000 is al geen euro meer waard , bondstop zijn sulletjes , uefa-coeficient staat Belgie op een dieptepunt we moeten schotland laten voorgaan en hebben nu zelfs niet 1 ploeg in de Ch.League en alsmaar meer ploegen stellen 11 buitenlanders op , het MOET anders DRINGEND !!!
Schuld van de bond is veel gezegd , laat ons stellen dat ze te lang de ogen gesloten hielden .quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En dat is allemaal de schuld van de bond?
Laat die clubbestuurders hun hand in eigen boezem steken. Zij hebben al die ellende aangericht.
Akkoord, de bond heeft fouten gemaakt. Maar iedereen maakt fouten in deze zaak. Ik vind dat er maar al te graag naar de bond verwezen wordt in de zaak. Iedereen roept dat de bond te weinig doet, maar niet vergeten dat de bond niet zoals het parket kan binnenvallen bij spelers en trainers, de bond kan een Allatta niet oproepen voor verhoor, de bond kan geen spelers of trainers vastzetten, de bond kan geen huiszoekingen doen,...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:00 schreef gravis het volgende:
[..]
Schuld van de bond is veel gezegd , laat ons stellen dat ze te lang de ogen gesloten hielden .
Ze hebben journalisten het werk laten opknappen .
Trouwens het gaat bij mij niet enkel om die omkoping maar gans het pakketje .
De bond is niet progressief genoeg , overal ter wereld boekte het voetbal vooruitgang , in Belgie staat men gewoon stil , enkel jammeren doen ze hier- maar iets aanpakken , nee hoor !
Daarom vind ik dat het tijd is voor verjonging , mensen met nieuwe ideen .
Ik zou enkel het fundament behouden en de rest vernieuwen , niet op 1 dag wel te verstaan .
Maar langer stilstaan kan ook niet , we moeten mee in de slipstream van vb. Nederland.
Nederland leek ook niets meer voor te stellen in Europa maar jullie sloegen terug met UEFA winst voor Feyenoord successen met AZ en Ajax en PSV ! Holland is terug ... nu wij , maar dat kan enkel met een betere aanpak.
Dit is een vergelijking die je niet kunt maken hoor RC Genk heeft 18.000.000¤ budget Zulte Waregem 3.500.000¤ die laatst staat wel mmoi 4de en zal de finale spelen in de bekerquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef Heero87 het volgende:
Trouwens, vaak roepen mensen altijd de vergelijking in met Ajax en PSV. Niet vergeten dat Ajax en PSV bijna vier keer meer budget hebben dan Club Brugge en toch nog steeds het dubbele van Anderlecht. Op het veld liggen de verhoudingen volgens mij toch niet zo groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |