Ik vind haar ook niet nepquote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ze in het echt net zo is als op tv, dan is ze toch niet nep? Of leg ik nou de verkeerde verbanden?.
Idols #80: Girl Powerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whahaha gister HJ in Jensen
Jensen wou alles weten over het hakkie-takkie-weg-is-zakkie van HJ
GEWELDIG
Wordt hij zelf een keer lekker voor LUL gezet
Dáár ben ik dus ook bang voorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt bang dat al die kutbakvisjes gaan stemmen op don't cha. Wat een verschikkelijk nummer.
Jaa dat had ik dus ook! Vond haar altijd zo verschrikkelijk haha.. maar toen ik haar in t echt meemaakte vond ik dr echt geweldigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond haar nep, maar na een paar keer live gezien te hebben, vind ik haar niet meer zo nep
hoe weet je nou of ze zichzelf is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ze is niet nep, ze is gewoon haarzelf=maf
Jaaa echt die opmerkingen van dr.. té droogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Als ze nep is speelt ze het wel leuk.![]()
Volgens mij is ze ook gewoon lekker gek.![]()
Ze was bloednerveus, ja! En dat is haar manier om dat te uiten. Dat ís Raf. Ze heeft iets eigens. Dat is niet nep en irritant.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef superhero87 het volgende:
Ze deed wel weer ontzettend Nep en Irritant toen naar Marco Borsato ging...![]()
Hoe is dat nou nep? Ze was gewoon strontzenuwachtig, wat best begrijpbaar is bij het ontmoeten van iemand als Marco Borsato.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef superhero87 het volgende:
Ze deed wel weer ontzettend Nep en Irritant toen naar Marco Borsato ging...![]()
Jaa vond ik schattig, ik zou ook doodnerveus zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe is dat nou nep? Ze was gewoon strontzenuwachtig, wat best begrijpbaar is bij het ontmoeten van iemand als Marco Borsato.
En ik vond d'r ook niet irritant, en ze dacht ook nog eens aan de andere kandidaten.
Haha..quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa vond ik schattig, ik zou ook doodnerveus zijndat ben ik al als ik Ellen zie
![]()
IK vond het juist wel grappigquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe is dat nou nep? Ze was gewoon strontzenuwachtig, wat best begrijpbaar is bij het ontmoeten van iemand als Marco Borsato.
En ik vond d'r ook niet irritant, en ze dacht ook nog eens aan de andere kandidaten.
Zo hallo relaxed neem een joint... jesus...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nee hoor, ik ken haar niet, volg haar sinds ze in Idols zit, ik vind dat ze nog steeds zo is als in het begin
En wat Tha Erik ook al een keer aangaf: je vindt haar geweldig of je ergert je kapot
Jij ergert je dus kapot, en ik ben fan
Ik vind dat iedereen niet zo moet oordelen over haar, ze wordt aan alle kanten door het slijk gehaald.... niet nodig lijkt me
Maar ja dat zegt de fan he
Nu jij weer
Doet ze meestal, degene die het eerste klaarstond om Christon, Aaron etc. te troosten was zij. Ik vond het ook wel stoer dat ze het water inging voor het tussenfilmpje, terwijl ze bang is voor water. Ook haar kijkersinterview met Harm van laatst was hilarisch. Harm en Raffa hebben gewoon deze idols gemaakt en als ze een plaat uitbrengt met lyrics van enig niveau (wat bij vorige kandidaten niet echt zo was) kan het zeker wat worden....quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik hoop het welquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, als Raffaëla een platencontract krijgt word het zeker wat met haar, maar de vraag is of ze een contract krijgt
Vast welquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, als Raffaëla een platencontract krijgt word het zeker wat met haar, maar de vraag is of ze een contract krijgt
jah maar die hebben het al gemaakt.... raf nog nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Der zijn genoeg artiesten die moeder zijn en hebben een platencontract![]()
Die kans is vrij groot hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, ik weet zeker dat ze er wel uitkomt. Eerst nog een paar liveshows (ik hoop echt dat ze er 4 maart nog bij is)
ik denk dat ze dat prima kan, als ze maar wel de goede nummers uitzoekt...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
big band is geweldig!
Misschien is dit wel wat nadelig voor Raf
platenmaatschappijen zouden gek zijn als ze het niet doen. Je kunt immers sowieso een jaar teren op de Idols-gekte. En zeker bij Raffy... bij bijvoorbeeld een Marescha zal dat dan minder zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
Daar praatte hij gewoon makkelijk over hoor, HJ zet je niet zo makkelijk voor lulquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whahaha gister HJ in Jensen
Jensen wou alles weten over het hakkie-takkie-weg-is-zakkie van HJ
GEWELDIG
Wordt hij zelf een keer lekker voor LUL gezet
Wilde t net zeggen, hij vond het helemaal niet ergquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar praatte hij gewoon makkelijk over hoor, HJ zet je niet zo makkelijk voor lul![]()
is idd alleen maar voordelig voor haar geweestquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef Natalie het volgende:
Weet je, het zo me niet eens verbazen als ze ver komt, al was het alleen maar om de hele heisa die rond haar is losgebarsten.
Verontrustend niet, maar je hebt wel gelijk. Raffaëla & Big Band is iets waar ik me weinig bij voor kan stellen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het verontrustend als ik zeg dat ik voor Raffaela vrees aanstaande zaterdag?![]()
.
Ik blijf voor Ellen vrezen. Maar ik zou niet echt kunnen zeggen wie van de overgebleven kandidaten nou het slechtste is en eruit zal vliegen. Van Floortje verwacht ik wel dat ze doorgaat, maar tussen Angelique, Ellen en Raffaela durf ik echt niet te zeggen wie er uit zal gaan zaterdag. (wel gedaan voor de prono natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Verontrustend niet, maar je hebt wel gelijk. Raffaëla & Big Band is iets waar ik me weinig bij voor kan stellen.
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ik zie wel, ik blijf gewoon hopen dat ze door gaat, 4 maart moet ze er nog inzitten.
Ik heb het wel even gehoord, maar ik was net wakker en draaide me om, en viel vrij snel weer in slaap. Ik kon wel horen dat Giel 'r aan de telefoon had.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Was volgens mij vandaag in de ochtendshow van Giel Beelen op 3FM te horen, not sure hoor. Giel noemde in elk geval de naam van Raffa, en dat hij haar zou bellen oid. Heeft iemand het toevallig op de radio gehoord?
Wat een saai mens is het ook hèquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb het wel even gehoord, maar ik was net wakker en draaide me om, en viel vrij snel weer in slaap. Ik kon wel horen dat Giel 'r aan de telefoon had..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou potverdomme zeg! Beetje lopen bashen![]()
.
Nee hehe, door al die 'debiele' dingen die ze doet valt ze wel op jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan veel zeggen van Raffaela, maar saai is ze niet.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kom hier zondag eventueel wel op terug![]()
Debiel is tofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee hehe, door al die 'debiele' dingen die ze doet valt ze wel op ja![]()
Ik vind die dingen niet debielquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee hehe, door al die 'debiele' dingen die ze doet valt ze wel op ja![]()
Apart, raar, opvallend ofzo danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind die dingen niet debiel![]()
.
Ja, en leuk en spontaan, grappig en andersquote:
Dus ik krijg mijn zin? Iedereen voor Rafquote:
Wat jij wilquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus ik krijg mijn zin? Iedereen voor Raf.
quote:De VVD afdeling van Emmen dacht donderdagavond laat hét hedendaagse visitekaartje van Emmen in huis te halen, ter versterking van de verkiezingscampagne. In café Markant zou Idols-kandidate Raffaëla Paton openlijk haar steun betuigen aan de Emmer liberalen, maar dat feest ging op het allerlaatste moment niet door. Dat meldt ZIJonline.
De plaatselijke VVD afdeling had bedacht dat ze met het inzetten van de bekende Idols zangeres wel eens op wat meer publiciteit zouden kunnen rekenen. De bedoeling was dat Raffaëla samen met doorbrekend fotomodel Angela Willemsen, eveneens uit Emmen, voor het oog van een legertje fotografen de plaatselijke VVD-voorman Harry Leutscher op de wang zoenen. Maar het mocht niet zo zijn. RTL 4 greep in. De zender die Idols op de buis brengt staat niet toe dat deelnemers aan de nationale talentenshow op eigen houtje in de openbaarheid treden, laat staan zich openlijk mengen in politieke debatten.
Ik heb 't gehoord. Giel kon haar naam maar niet goed uitspreken en bleef d'r 'Ra-fa-elja' noemen. Hebben het even over haar zwangerschap gehad en ze had 'niet verwacht' dat ze nu al een kind zou krijgen van haar vriend NEE MAAR, RAFAELLA EERLIJK WAAR?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Was volgens mij vandaag in de ochtendshow van Giel Beelen op 3FM te horen, not sure hoor. Giel noemde in elk geval de naam van Raffa, en dat hij haar zou bellen oid. Heeft iemand het toevallig op de radio gehoord?
KL%te voor haar (en voor ons als fans.....) Laten we het beste hopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Riparius het volgende:
Raffaëla schijnt griep te hebben(geen wonder, want dat heerst, en dan vooral in het noorden van het land). Als dat maar goed gaat morgen...
JA! inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh God, wat zal HJ smullen. Nou komt ze weer in het nieuws met een kunstje.
Leuk, dan gaat ze zielig doen en heeft ze weer een excuus enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Riparius het volgende:
Raffaëla schijnt griep te hebben(geen wonder, want dat heerst, en dan vooral in het noorden van het land). Als dat maar goed gaat morgen...
Doet me lichtelijk denken aan de audities. De een na de andere kwam er binnen met het verhaal griep te hebben of wat anders aan het keeltjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Leuk, dan gaat ze zielig doen en heeft ze weer een excuus enzo.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Leuk, dan gaat ze zielig doen en heeft ze weer een excuus enzo.
De mensen die dat deden waren van die zielige stumpers die nog geen noot zuiver konden zingen en qua uitstraling nog niet eens in de schaduw van een aardappel konden treden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doet me lichtelijk denken aan de audities. De een na de andere kwam er binnen met het verhaal griep te hebben of wat anders aan het keeltje.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
qua uitstraling nog niet eens in de schaduw van een aardappel konden treden.
Waarom moet ik meteen weer aan Serge denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
... in de schaduw van een aardappel konden treden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |