Fuifduif.
Ik heb je topics al wat vaker gelezen en ik denk dat er psychisch bij jou iets niet helemaal correct werkt.
Ik heb ervaring met psychologie (gestudeerd en ook op persoonlijk vlak weet het mij mateloos te boeien)
Echter heb je zo'n ziek beeld van verkrachting (Ja Fuifduif, de schuld bij het slachtoffer leggen is echt ziek,
![]()
! ) dat ik niet anders kan concluderen dan dat je serieus issues hebt met vrouwen.
Het zou mij dan ook niets verbazen als je nog maagd bent. Zoiets werkt dit soort verdraaide psychologische waanideeen perfect in de hand.
Laat ik het zo zeggen, zelfs al zou een vrouw naakt over straat lopen met een dildo in d'r kut, dan nog is verkrachting onder geen beding goed te praten of te rechtvaardigen.
Ook ligt de schuld dan voor de volle 100% bij de dader. Immers is iemand tot sex forceren, ongeacht het gedrag van een ander, iets waar het slachtoffer niet om vraagt.
Dat het in de zieke geest van de verkrachter wel als een uitnodiging wordt gezien, wil dat niet zeggen dat het in de normale mensenwereld ook zo is.
Het enge is dat je nog vrij intelligent overkomt ook. Dus of je neemt ons massaal in het ootje of een bezoekje aan de psychiater (neem dan wel een man!) is iets wat je eens serieus zou moeten overwegen.