Dat werkt ook zo goed. Zo gauw ze de zinssneden "waar woont je huis" en "de boekje" tegenkomen, weten werkgevers heus wel waar ze mee te maken hebben.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
Daarom is zelfs de LPF voorstander van anoniem solliciteren.
Tuurlijk, vooral zo houden, met name bij Nederlanders van Marokkaanse komaf. Die dubbele nationaliteit zou later nog weleens hendig van pas kunnen komen!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus je vindt dat gezeik over dubbele nationaliteiten ook maar onzinnig
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat werkt ook zo goed. Zo gauw ze de zinssneden "waar woont je huis" en "de boekje" tegenkomen, weten werkgevers heus wel waar ze mee te maken hebben.![]()
Vooral Rita Verdonk zal daar nog wel eens heel blij mee kunnen zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:14 schreef Lemmeb het volgende:
Tuurlijk, vooral zo houden, met name bij Nederlanders van Marokkaanse komaf. Die dubbele nationaliteit zou later nog weleens hendig van pas kunnen komen!
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat werkt ook zo goed. Zo gauw ze de zinssneden "waar woont je huis" en "de boekje" tegenkomen, weten werkgevers heus wel waar ze mee te maken hebben.![]()
En dan hebben we het nog niet eens over een tete-a-tete gehad.
Ik begrijp werkelijk niet hoe jij uit die quote van PJO zou kunnen concluderen dat hij 'xenofoob' zou zijn. Volgens mij heeft hij toch redelijk wat omgang met kansarme allochtone jongeren, anders zou hij ze niet zo treffend na kunnen doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:22 schreef SCH het volgende:
[..]Je bent echt xenofoob he? Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen vanuit jouw politiek-correcte optiek.
Nee hoor, ik ben islam-realistisch.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:22 schreef SCH het volgende:Je bent echt xenofoob he? Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen vanuit jouw politiek-correcte optiek.
Goh, dat is vreemd. Als iemand iedere gelegenheid aangrijpt om allochtonen te bashen en te kleineren.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet hoe jij uit die quote van PJO zou kunnen concluderen dat hij 'xenofoob' zou zijn.
Nuff saidquote:Volgens mij heeft hij toch redelijk wat omgang met kansarme allochtone jongeren, anders zou hij ze niet zo treffend na kunnen doen.
Jonggge!quote:
Wat klets je nou over 'kleineren'quote:Op zondag 19 februari 2006 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Goh, dat is vreemd. Als iemand iedere gelegenheid aangrijpt om allochtonen te bashen en te kleineren.
quote:
Hier heb je ze ook. En anders zie je ze wel op TV.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:32 schreef Lemmeb het volgende:je kent ze echt!
Ik dacht dat jij ver buiten de Randstad woonde, PJO?
Bij sollicitatiegesprekken? Daar ging het over.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat klets je nou over 'kleineren'Zo praten veel allo's in de grote steden nu eenmaal.
Je weet hoe Pim dat opgelost heeft?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Wat klets je nou over 'kleineren'Zo praten veel allo's in de grote steden nu eenmaal.
Kom jij eigenlijk weleens buiten?
Tijdens die gesprekken bellen ze rustig naar Turkije.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
Bij sollicitatiegesprekken? Daar ging het over.
Nee, andersom: dan kunnen de ouders een aanvraag doen tot verblijf bij kind. En vervolgens krijg je dan de lastige afweging of je van een Nederlands staatsburger (het kind) kan verwachten dat hij of zij zich bij zijn ouders in het buitenland vervoegt om het gezinsleven te kunnen uitoefenen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan kan dat kind aanvraag doen tot hereniging van de familie.![]()
Wat denk je nou? Dat ze daar op het VMBO óók nog leren hoe het wèl moet? Terwijl al hun medescholieren, familie en vrienden ook precies zo praten, dag in dag uit?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij sollicitatiegesprekken? Daar ging het over.
Beejte jammer om mensen op hun taal te pakken. vindt je zelf ook niet?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het vervelende is wel dat autochtone jongeren in de grote steden in de Randstad tegenwoordig ook al zo beginnen te praten, om er maar bij te horen.
'Ej, ik weet hoe jou naam heet!'
Euh, nee? Jij bedoelt misschien dat hij ze in zijn actieve 'nachtleven' tegenkwam?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je weet hoe Pim dat opgelost heeft?
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:42 schreef Lemmeb het volgende:
Euh, nee? Jij bedoelt misschien dat hij ze in zijn actieve 'nachtleven' tegenkwam?
Dat hangt er van af.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Beejte jammer om mensen op hun taal te pakken. vindt je zelf ook niet?
Die keuze heeft het Europees Hof dus al gemaakt, dat kan je niet van dat kind verwachten.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, andersom: dan kunnen de ouders een aanvraag doen tot verblijf bij kind. En vervolgens krijg je dan de lastige afweging of je van een Nederlands staatsburger (het kind) kan verwachten dat hij of zij zich bij zijn ouders in het buitenland vervoegt om het gezinsleven te kunnen uitoefenen...
Krijg jij wel eens een sollicitatiebrief van VMBO-min te zien dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Die keuze heeft het Europees Hof dus al gemaakt, dat kan je niet van dat kind verwachten.
Overigens kan ik jullie melden dat ongeveer de helft van de studenten aan de Erasmus allochtoon is, ik kan jullie verzekeren dat die prima Nederlands spreken. "ik weet waar je huis woont"... alsjeblieft zeg, stap eens een keer uit de makkelijke vooroordelen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Groen links kan nog eens iets van Verdonk leren
Als uit geproduceerde een kind krijgen, is dat de verantwoordelijkheid van de ouders en niet voor de Nederlandse samenleving. Verdonk is bezig op een goed manier het wanbeleid van paars terug te draaien.
Ergo: aanzuigende werking...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die keuze heeft het Europees Hof dus al gemaakt, dat kan je niet van dat kind verwachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |