Als het curling straks al voor negenen begint, wanneer kan een mens dan nog slapen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed en een keer een fatsoenlijk aantal uur slapen, maar ach dat kan morgen ook nog.
Ik heb de afgelopen dagen ook al genoeg in bed gelegen, qua griepquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk moet ik naar bed en een keer een fatsoenlijk aantal uur slapen, maar ach dat kan morgen ook nog.
nuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:16 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als het curling straks al voor negenen begint, wanneer kan een mens dan nog slapen?![]()
![]()
Zo denk ik al heel de weekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Bruce117 het volgende:
Inderdaad, maar daarom is het eigenlijk wel nodig.quote:
Nou, dan ga ik ook maar het licht uitdoen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daarom is het eigenlijk wel nodig.
Nou ik ga dan toch maar eens slapen.
Tot morgen, of eigenlijk straks en dat het maar een mooie dag mag worden![]()
Smeets had ik al gezien, maar was toch wakker en dus maar begonnen aan de dag der dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:57 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen.
Mooi op tijd wakker voor Smeets & Curling.
You'll be back!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:26 schreef komrad het volgende:
Dat gaat idd een mooie dag worden hoewel ik niet zo heel vele op fok verwacht te zijn
Bij deze draag ik alvast mijn titel al topposter over, kan zijn aan snellejelle of aan wombcat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |