Het vloekt bijna als een Hageneesquote:
Gezellig toch???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi kut trouwens.
Zitten weer die DG en ML in m'n nek te hijgen vanavond.
Kom jij eens ff onlinequote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, Biekman doet (wellicht) ook mee bij die prutsers.
We hebben een kans!!![]()
En tempo bittequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef Yeahinho het volgende:
Ja, ja.... de chauffeur komt eraan meneer. Ik rijd nú aan!
FC Den Bosch ole oleeeee!! [afbeelding]
Welke PO?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Terechte nederlaag maar wel klote. Hopen op de playoffs om ervaring op te doen.
Ik denk het ook niet. Misschien dat v/d Hoorn dan eindelijk eens wakker wordt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Welke PO?
Die halen we niet eens
Spandoek was inderdaadquote:
Het is goed dat je me vanochtend niet gezien hebt, tering, die kater is nog steeds niet over, maar goed gezellig was het wel natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:23 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een bout zeg
ML,3gezusters overleefd?
Kloptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:42 schreef DutchGooner het volgende:
Oja Robbie,je hebt nog ergens een bepaalde bookmark liggen van in het begin van het seizoen.....
Waren die niet mooi dan? Kon niet zien hoe ze er uit zagen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:59 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Spandoek was inderdaadmaar die 2 "harten" die ze omhoog hielden bij de opkomst
![]()
vd hoorn kan er ook echt veel aan doen dat de belangrijkste spelers geschorst/ geblesseerd zijn..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Misschien dat v/d Hoorn dan eindelijk eens wakker wordt?
De PO's mis je niet door 1 verliespartij van Excelsior.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
vd hoorn kan er ook echt veel aan doen dat de belangrijkste spelers geschorst/ geblesseerd zijn..![]()
sure...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:00 schreef Dylan Dog het volgende:
We halen de PO wel hoor...
Nee tuurlijk niet, maar nu gaat het er ineens weer over. Terwijl we als we over een paar wedstrijden weer 3e staan, wat makkelijk kan. Dan hoor je ineens niemand meer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De PO's mis je niet door 1 verliespartij van Excelsior.
Ik geloof niet dat de mening van oa CMT en mijn persoontje tov Fred durende het gehele seizoen veranderd zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar nu gaat het er ineens weer over. Terwijl we als we over een paar wedstrijden weer 3e staan, wat makkelijk kan. Dan hoor je ineens niemand meer.
Ik zeg niet dat ik die graag wil halen met het risico van promoveren maar een club als DB is aan zijn status eenmaal verplicht hem wel te halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk zo graag de play offs halen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Overigens: ik zei het gisteren ook tegen DG: ik zie Bos na dit seizoen wel naar Vitesse vertrekken...
Omdat we een even zo grote begroting hebben als FC Dordrechtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik die graag wil halen met het risico van promoveren maar een club als DB is aan zijn status eenmaal verplicht hem wel te halen.
Wat snap jij niet aan het woord status?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat we een even zo grote begroting hebben als FC Dordrecht![]()
Ik heb het over heel het seizoen, niet alleen over de laatste wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
vd hoorn kan er ook echt veel aan doen dat de belangrijkste spelers geschorst/ geblesseerd zijn..![]()
Daarmee hadden we echt wel minstens een gelijkspel gehaald.
Dus dan heeft Fred het best goed gedaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:09 schreef DutchGooner het volgende:
Daarnaast hebben we een betere selectie als ik naar menig andere GGD club kijk.
Neequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus dan heeft Fred het best goed gedaan![]()
Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus dan heeft Fred het best goed gedaan![]()
want? We hebben een begroting van een middenmotor. Je vindt dat we een elftal hebben beter dan mening ggd club. Maar je vind dat degene die daar verantwoordelijk voor is heeft gefaaldquote:
Dit is onzin natuurlijk. Het is jaren en jaren en jaren zo. Dat er maar "weinig publiek" zit heeft niks met vd Hoorn te maken. Er zitten nu trouwens gemiddeld meer mensen dan 2 en 3 jaar geleden...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat we een matige begroting hebben komt omdat onder andere omdat er weinig publiek zit en omdat we zijn gedegradeerd vorig seizoen. Voor beide zaken is v/d Hoorn (mede-)verantwoordelijk.
Daar klopt niet veel van denk ik. Wij zitten echt niet boven de 4 miljoen. Het heeft dit jaar in de VI gestaan. zal het eens nazoeken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
knip
Klopt wel niets van. Faerber staat er nog bij en Buikema en Rajcomar behoren tot de waardevolste spelers van de FC.
Dat heeft er wel wat mee te maken. Slecht spel trekt weinig publiek en slecht voetbal is de technische staf en de TD aan te rekenen. Het slechte spel wordt mede veroorzaakt doordat een aantal spelers gewoon veel tekort komt en niet hard wenst te werken. Tevens heeft het publiek geen binding met een zooi huurlingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is onzin natuurlijk. Het is jaren en jaren en jaren zo. Dat er maar "weinig publiek" zit heeft niks met vd Hoorn te maken. Er zitten nu trouwens gemiddeld meer mensen dan 2 en 3 jaar geleden...
Bovendien is de inkomsten uit kaartverkoop maar een heel klein gedeelte van de begroting.
Het is dan ook de transferwaarde van de selectie. Al zet ik mijn vraagtekens bij veel beoordelingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar klopt niet veel van denk ik. Wij zitten echt niet boven de 4 miljoen. Het heeft dit jaar in de VI gestaan. zal het eens nazoeken.
Onzin, voetbal leeft gewoon niet in Den Bosch. Spelen we de pannen van het dak, spelen we een kampioenswedstrijd of spelen we eredivisie.. Het is allemaal niet uitverkocht. Terwijl dat in pak 'm beet sparta, graafschap of heracles wel is. Heeft meer met de interesse en mentaliteit van de mensen te maken dan met de TD.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heeft er wel wat mee te maken. Slecht spel trekt weinig publiek en slecht voetbal is de technische staf en de TD aan te rekenen. Het slechte spel wordt mede veroorzaakt doordat een aantal spelers gewoon veel tekort komt en niet hard wenst te werken. Tevens heeft het publiek geen binding met een zooi huurlingen.
Directe degradatie had inderdaad voorkomen kunnen worden. Maar dan hadden we nog steeds een hele zware nacompetitie moeten spelen die de graafschap ook niet overleefd heeft.quote:Daarnaast was de degradatie van vorig seizoen overbodig. Hadden we wel betere spelers moeten halen en geen Marcel Cas, Jochen Janssen, Gijs Cales.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |