Uhm als ik de goeie situatie voor me heb was dat er in ieder geval buiten (halve meter). Verder was het ook niets in mijn ogen. Wel een aardige speler trouwens die Aborah.quote:Ben wel benieuwd trouwens of Aborah (nr.10) een pingel verdiende,kon het niet goed zien van de andere kant.
Kan zijn dan,ik zat zelf op vak 1 dus dat is er een aardig eindje vanaf.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Uhm als ik de goeie situatie voor me heb was dat er in ieder geval buiten (halve meter). Verder was het ook niets in mijn ogen. Wel een aardige speler trouwens die Aborah.
DG, laat me even weten als je ze hebtquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan zijn dan,ik zat zelf op vak 1 dus dat is er een aardig eindje vanaf.
Het leek iig wel zo
Vaak drijft ie zijn acties te ver door maar evenvaak doet ie ook goede dingen met de bal maar bovenal heeft ie inzet en daar houdt men hier wel van.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef F1Bas het volgende:
Was een Aborah goed? Of valt hij tegen bij Den Bosch?
Volgens mij wil dat inzet er nog wel eens aan ontbreken, zeker als een speler van een eredivisie club komt en zich te goed voelt voor een club uit de Gouden gids....quote:Op maandag 20 februari 2006 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vaak drijft ie zijn acties te ver door maar evenvaak doet ie ook goede dingen met de bal maar bovenal heeft ie inzet en daar houdt men hier wel van.
Hij voelt zich zeker niet te groot voor FC Den Bosch. het niveau bij FC Den Bosch vindt ie hoger dan dat bij jong Ajax. Bijzonder sympathieke gozer trouwens.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij wil dat inzet er nog wel eens aan ontbreken, zeker als een speler van een eredivisie club komt en zich te goed voelt voor een club uit de Gouden gids....
Pcies daarom ben ik ook zo verbaasd over dat feit maar van mij mag ie blijven aan het eind van het seizoen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij wil dat inzet er nog wel eens aan ontbreken, zeker als een speler van een eredivisie club komt en zich te goed voelt voor een club uit de Gouden gids....
Klopt, maar die indruk heb ik van Aborah niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier kom ik over 2 weken nog even op terug.
1 Excelsior 30 17 7 6 58 57 - 19quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |