En dat vind ik dus achterbaks. Maar ik weet sowieso wel dat ik hier welkom ben hoor. Heb ik jou niet voor nodigquote:Op zondag 19 februari 2006 00:33 schreef Oversight het volgende:
En jullie zijn natuurlijk altijd welkom hier!
quote:
quote:
Je kunt een hoop over mijn riante collectie van prikkelende posts zeggen maar juist iets achter iemands rug omdoen is toch echt een zeldzaamheid.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Oversight het volgende:
Het zou niet je erste achterbakse opmerking zijn geloof ik,... en vast ook niet je laaste...
Ik ookquote:Ik hoop dat je in een volgend leven gelukkiger wordt dan je nu lijkt te zijn!
Hoezo? Ik heb wel vaker stress dat ik op Fok afreageerquote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef vamperotica het volgende:
Pas op hoor.....
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Traag????? Dat denkt men van een nijlpaard of een neushoorn ook. En iedeereen weet dat dat de gevaarlijkste en verraderlijk snelste dieren kunnen zijn.
Neem nou een leeuwin. Die kan lui onder een boom liggen. Maar ha!!!!! Pas op!!!
hmmmmmmm.......quote:Op zondag 19 februari 2006 00:49 schreef Oversight het volgende:
En anders had ik gewoon even ingelogd als mirage,.....
Ze zouden nooit weten dat ik het was.....
toch ?
Hey girl..... ook nog wakker?quote:
Hier heb je best wel een puntquote:Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef nokwanda het volgende:
Maar hey..... mensen.... het ouwehoer in ouwehoer zou eigenlijk positief moeten zijn. En dat lijkt nou ff net de andere kant op te gaan.
Twee zelfsquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee,. eigenlijk niet,...... maar wie zal er ooit achter komen ?
Nok, don't push itquote:
Nou......... ja.... eigenlijk wel... en vooruit welteverstaan. Immer. En kin omhoog ook.quote:
En nu ben je slaapliedjes aan het zingen?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:08 schreef Oversight het volgende:
Nee, ik kan naar eer en geweten melden dat ze zojuist fietsslot heeft gezegd, dus já,... ze ís wakker.....
Maar zegt dat iets over haar vorige post?
nee,....
die zou ik in theorie gezet kunnen hebben, toch?
Ehhhh ok. Klinkt als een positieve instelling geloof ikquote:Op zondag 19 februari 2006 01:20 schreef nokwanda het volgende:
Nou......... ja.... eigenlijk wel... en vooruit welteverstaan. Immer. En kin omhoog ook.![]()
Geen gigantische overheersende punten. Maar altijd voorwaards, mars.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nu ben je slaapliedjes aan het zingen?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tja..... dat is natuurlijk een kwestie van vertrouwen
![]()
??????quote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee, van een woord waar ik steeds om in de lach schiet....
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
??????
Nou ben ik heeeel nieuwsgierig
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:31 schreef Oversight het volgende:
Ik ga nu lady vesuvia weer in slaap maken.....
hmmmm....
Hey Displission,quote:Op zondag 19 februari 2006 09:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Doe maar een legging
Als het maar geen slecht nieuws is wat naar voren komt want dan word ik bang
Vandaag doe ik trouwens rustiger aan. Hoewel ik gisteren goed bezig ben geweest. Ik zie echt de omgeving veel beter. Zoals ik gisteren al zei in dat ene topic. Ik zie diepgang en kan voorwerpen beter eruit plukken.
Vraag me alleen af waar dat 2e pakje sigaretten is. Soms lijkt het hier te spoken, ineens ben ik een pakje sigaretten kwijt. Spoorloos verdwenen
Buiten is het echt aangenaam weer hier, ik kon zo zonder jas lopen bijna. En heel rustig weer ook. Echt mooi
dat moet ik alleen je plaats weten waar je nu bent en je leeftijd.quote:
misschien laterquote:Op zondag 19 februari 2006 09:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Displission,
Kun je voor mij een kaart trekken over iets specifieks?
OKay.... ik hoor het wel, misschienquote:
Brunssum en 28 jaarquote:Op zondag 19 februari 2006 09:41 schreef displission het volgende:
[..]
dat moet ik alleen je plaats weten waar je nu bent en je leeftijd.
opgezwollen in de zin van: alle haartjes overeind. Verdediging van het territorium en ook best aanvallend. Ik heb gewoon een stel hondenhaters in huis.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Opgezwollen omdat ze in de verdeding gaan?
Weet niet hoe dat uit ziet
Ik moet stoppen met roken, krijg af en toe een hoestbui. En dan zo'n droge hoest![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
opgezwollen in de zin van: alle haartjes overeind. Verdediging van het territorium en ook best aanvallend. Ik heb gewoon een stel hondenhaters in huis.
Ik vind honden best lief hoor. Maar ik weet nu al weer helemaal waarom ik ook al weer geen hond heb.
Ik wil over een week weer een poging doenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik moet stoppen met roken, krijg af en toe een hoestbui. En dan zo'n droge hoest![]()
Ach..... als je dan tenminste mag roken tijdens het koken is er niks mis meequote:Op zondag 19 februari 2006 11:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil over een week weer een poging doenNadeel is wel dat als ik het niet minimaal 31 dagen volhou dat ik een driegangen menu moet koken voor een fokker
Zodra ik een lastige hoest heb, dan komt het stoppen hier sowieso dichterbij. Als het hoesten naar voren komt, dan ga ik vanzelf aan mijn achterhoofd krabben. En tevens moet ik dan hoesten bij elke keer dat ik doe inhaleren.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wil over een week weer een poging doenNadeel is wel dat als ik het niet minimaal 31 dagen volhou dat ik een driegangen menu moet koken voor een fokker
Nou ja er zitten wel erg veel voordelen aan als ik stop dus ik ga het serieus proberen. Wordt wel een lekkere sacho weekquote:Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Ach..... als je dan tenminste mag roken tijdens het koken is er niks mis mee![]()
Ma Flodderquote:Op zondag 19 februari 2006 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach..... als je dan tenminste mag roken tijdens het koken is er niks mis mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |