Ik wil een reden hebben om eind van het jaar naar Ko Chang te moeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil een ubernatte-smak, midden op mijn bek!![]()
Dat is een photoshop.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond het ook al wat "leeg" aandoen. Zo te zien aan de eerste foto hangt ie er al sinds de zomer?
.
Zou Tan Koh Chang leuk vinden?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:57 schreef Gert het volgende:
Ik wil een reden hebben om eind van het jaar naar Ko Chang te moeten.![]()
![]()
Denk het wel eigenlijk.quote:
Vissenkoppensoep koken aan de andere kant van de rots!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:32 schreef Gert het volgende:
Deze heb ik nog op mijn Sgop-webspace staan, hopelijk wordt Bastien niet boos.
[afbeelding]
December 2005. Ik zwaai. En APK ligt ongeveer 200 meter achter de fotografe, op het strand zijn roes uit te slapen.
Waar is jouw fiancee op het moment van deze foto, APK? Buffels aan het voeren denk ik?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Wat lees ik nu, hebben APK en PinballTanja gepest op haar verjaardag
Ga het morgen ( strakkies) ff goed terug lezen, als ik nu reageer gaat het niet goed, meneer Amstel is de baas dusssssssssssssssss Lies is verstandig en typt maar niet, ze gaat nu echt naar bedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Wat lees ik nu, hebben APK en Eend Tanja gepest op haar verjaardag
Slaap lekker, en Amstel is lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ga het morgen ( strakkies) ff goed terug lezen, als ik nu reageer gaat het niet goed, meneer Amstel is voor een keer de baas , gebeurd niet snel, dusssssssssssssssss Lies is verstandig en typt maar niet, ze gaat nu echt naar bedxxxx
kon niet slapen en dus maar weer terug gelezen en sorry idd, klopt, en tann niet zo snel chagrijnig worden op je verjaardag en ik denk dat niemand je kind een "kutkind" vindquote:
Het is dat ik vrij zeker weet dat rotsen niet zo hard groeien, anders zou ik zweren dat dit dezelfde boom is:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:32 schreef Gert het volgende:
Deze heb ik nog op mijn Sgop-webspace staan, hopelijk wordt Bastien niet boos.
[afbeelding]
December 2005. Ik zwaai. En APK ligt ongeveer 200 meter achter de fotografe, op het strand zijn roes uit te slapen.
Waar is jouw fiancee op het moment van deze foto, APK? Buffels aan het voeren denk ik?
Wat een vies bruin water joh, lijkt de Noordzee wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:44 schreef Pinball het volgende:
Het is dat ik vrij zeker weet dat rotsen niet zo hard groeien, anders zou ik zweren dat dit dezelfde boom is:
[afbeelding]
Oktober 2001, Khlong Phrao beach, ik lig in 1 van die hutjes mijn roes uit te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |