quote:
Van AD krant getypt. DAMN! effe een pauze inlassen.quote:Chad Hedrick heeft het gehad met de Nederlanders
Chad Hedrick is boos op de Nederlandse schaatsers. "Ze maken goedkope grappen over mij. Ik vind het moeilijk ze nog langer te respecteren. Laatst wilde ik ze de hand schudden, maar ze draaiden gewoon hun hoofd weg. Voor ij betekent dat oorlog" aldus de Olympisch kampioen 5 km. De Amerikaan is ook wereldrecordhouder 10 km. Carl Verheijen noemde dat in deze krant een 'mietjesrecord'. "Ze denken dat ik geen Nederlandse kranten lees, maar ik heb vrienden in Nederland. Ik lees dus alles," aldus Hedrick, die 12.55,11 reed op het snelle ijs van Salt Lake. Verheijen reed 12.58,25 in Heerenveen. "Ik heb geen problemen met de Nederlanders," aldus Hedrick. "Ze hebben een probleem met mij, ik kom hun feestje verstoren. Het was hun parade, nu is het de mijne. Ik heb hier gewoon lol, zij blijkbaar niet. En als je geen lol hebt, win je ook niets."
zie bovenstaande post.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:20 schreef komrad het volgende:
waarom is hedrick niet blij met de Nederlanders?
Omdat de Nederlanders niet blij met hem zijn.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:20 schreef PsyCha het volgende:
[..]
[..]
Van AD krant getypt. DAMN! effe een pauze inlassen.
Dan is ie juist gevaarlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:22 schreef Bruce117 het volgende:
Chad is een beetje gefrustreerd volgens mij
dimitriquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef komrad het volgende:
wat is de voornaam van dorofeyev??
Dan wordt het nu dus Dorofeyevquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:22 schreef popolon het volgende:
Hup Jan!
Hup Joey!
Hup Shani!
Hup Erben!
Hup Chad!
Hup Beorn!
Als ik nou geen goud win weet ik het ook niet meer.
nu je het zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dimitri
wat raar dat je dat niet weet
Dat is een Rus.quote:
Amerikanen niet danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is een Rus.
Russen zijn arrogant.
whehehe, en de meeste Amerikanen *kuch*Hedrick*kuch* zeker niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is een Rus.
Russen zijn arrogant.
Cheeck is ook niet zo ergquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:36 schreef komrad het volgende:
liever dorofeyev dan een amerikaan
liever cheek danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:36 schreef komrad het volgende:
liever dorofeyev dan een amerikaan
I agree. Verheijen vond het flauw dat Chad het record reed terwijl er geen Europeanen in de buurt waren. Net alsof Verheijen zelf op Chad zou wachten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Norrage het volgende:
-_-...Laat die Hedrick toch, die Nederlandse mentaliteit is vrij kut eigenlijk, vind het wel een terechte reactie van Hedrick. Wat Verheijen daar zei over dat WR vond ik ook een beetje kansloos, maar daar hoor ik niemand over...
Heb die opmerking van Carl nooit meegekregen maar die is inderdaad vrij sneu ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Norrage het volgende:
-_-...Laat die Hedrick toch, die Nederlandse mentaliteit is vrij kut eigenlijk, vind het wel een terechte reactie van Hedrick. Wat Verheijen daar zei over dat WR vond ik ook een beetje kansloos, maar daar hoor ik niemand over...
Ik had trouwens niet verwacht van de Nederlanders (Op Verheijen na met die een actie) dat ze zich zo zouden gedragen richting Hedrick...Toch wel enige schaamte te voelen bij mij. Ik dacht dat alleen de fans zo regelmatig stom zijn.
Jeremy en de Spelen zijn nooit grote vrienden geweest. Nu ook niet denk ik, er zijn er teveel die beter zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:02 schreef snellejelle het volgende:
hoe schatten jullie de kansen van Jeremy in eigenlijk? hij is geen favoriet maar kan voor een stuntje zorgen..
Jeremy tegen Davis, dat wordt een gigantische mokerslag. Hij zal het wel verliezen, en omdat ie tegen Davis moet lijkt het extra slecht. Hij zal wel iets van 7e worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:02 schreef snellejelle het volgende:
hoe schatten jullie de kansen van Jeremy in eigenlijk? hij is geen favoriet maar kan voor een stuntje zorgen..
Doe dan maar meteen een Double Dutchquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:52 schreef komrad het volgende:
Nee jelle, this one is for the dutch
Same here...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef sturky100 het volgende:
Ik begin trouwens een beetje misselijk te worden. Nu begint bij mij de spanning
ik hoop het. kan hij nog een hoop van lerenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef Brahimov het volgende:
Zou Hedrick ook FOK! (laten) checken? Wordt hij nog veel bozer
olympisch weinig, daarbuiten allesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef Norrage het volgende:
Tsja, vergelijkbaar met Ritsma he. Ze hebben desalniettemin beiden waanzinnige carrieres(Alhoewel Jeremy nou niet bepaald veel andere kleuren medailles heeft...wat heeft hij eigenlijk?)
Dát sloeg idd nergens op.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
I agree. Verheijen vond het flauw dat Chad het record reed terwijl er geen Europeanen in de buurt waren. Net alsof Verheijen zelf op Chad zou wachten.
Ik gun hem juist helemaal niks meer..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Na de documentaire 'Dubbel Davis' van Kees Jongkind gezien te hebben, hoop ik dat Shauni ook eremetaal pakt. Goud voor een Nederlander uiteraard, dat wel.
Nog een uurtje!
sprintjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef komrad het volgende:
[..]
olympisch weinig, daarbuiten alles
dus idd een soort sprint rintje
Gezellig samen met Annamarie en Moniek met zijn driën op de bank fok nalezenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef Brahimov het volgende:
Zou Hedrick ook FOK! (laten) checken? Wordt hij nog veel bozer
Tis lullig voor Davis maar als je het over hem hebt zie ik Ma Davis ala Ma Dalton met tasje voor op de buik met een steen erin achter de tegenstanders aanhollen (die docu was niet geschikt voor mij ten opzichten van Davis)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Na de documentaire 'Dubbel Davis' van Kees Jongkind gezien te hebben, hoop ik dat Shauni ook eremetaal pakt. Goud voor een Nederlander uiteraard, dat wel.
Shani is niet zijn moederquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik gun hem juist helemaal niks meer..![]()
Zieke, simpel minded personen![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gezellig samen met Annamarie en Moniek met zijn driën op de bank fok nalezen![]()
Zilver 500m Nagano, dacht ik. That's it geloof ik, qua Olympicsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef Norrage het volgende:
Tsja, vergelijkbaar met Ritsma he. Ze hebben desalniettemin beiden waanzinnige carrieres(Alhoewel Jeremy nou niet bepaald veel andere kleuren medailles heeft...wat heeft hij eigenlijk?)
Ehm, dat bedoelde ik anders dan ik het schreef...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef komrad het volgende:
gelukkig voor hem niet idd
Met zo'n reactie bevestig je dat je dat zelf ook bent.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Met zo'n reactie bevestig je dat je dat zelf ook bent.
Daarvoor toch ook? Won Olaf Zinke toch? En daarvoor Guljajev, die was ook niet direct dé topfavoriet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:41 schreef Ambrosius het volgende:
Trouwens, de laatste drie keer, Dan Jansen was ook niet op de 1.000m verwacht.
Deze documentaire gaf me juist veel en veel meer respect voor Davis hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik gun het z'n moeder niet zozeer maar ik gun het vooral Shauni. En ik gun het de kinderen uit zijn oude buurt. Hij zou een fantastisch voorbeeld zijn - dat je iets kan bereiken- voor de jeugd uit de achterstandsbuurt waar hij vandaan komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef maril het volgende:
[..]
Tis lullig voor Davis maar als je het over hem hebt zie ik Ma Davis ala Ma Dalton met tasje voor op de buik met een steen erin achter de tegenstanders aanhollen (die docu was niet geschikt voor mij ten opzichten van Davis)![]()
Zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarvoor toch ook? Won Olaf Zinke toch? En daarvoor Guljajev, die was ook niet direct dé topfavoriet.
Eigenlijk had iedereen natuurlijk zelf willen winnenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben wel verrast dat de titel op de 1000 meter volgens iedereen naar de minst arrogante en meeste beminnelijke schaatser moet gaan, ipv gewoon naar de snelste.
Ja, sorry. Was nog aan het teruglezen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: de 1000m is bijna altijd door een outsider gewonnen
Dat is het niet helemaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben wel verrast dat de titel op de 1000 meter volgens iedereen naar de minst arrogante en meeste beminnelijke schaatser moet gaan, ipv gewoon naar de snelste.
me three.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef sturky100 het volgende:
Ik begin trouwens een beetje misselijk te worden. Nu begint bij mij de spanning
Ik vergeet ook een keer een PI hoor, jezusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Met zo'n reactie bevestig je dat je dat zelf ook bent.
Inderdaad veel mooier.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:28 schreef KWAKje het volgende:
jaaaa, het oude vertrouwde ijshal-geluid is er weer!
Collalbo was ie wel weer goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:27 schreef sturky100 het volgende:
Davis is natuurlijk de favoriet. Maar die klasseringen in Heerenveen vond ik toch vreemd. Misschien was ie een beetje ziek maar ik gooi het erop dat hij beter is op hooglandbanen dan laagland
klopt maar het kan ook erg tegenvallen. Ik weet het echt niet, we shall seequote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef komrad het volgende:
we gaan winnen bruce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |