thanx meteen geen honger meerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Offy het volgende:
Ha Fles
* Offy heeft ook een pannekoekenfoto gevonden
[afbeelding]
Ik had vanavond eentje halverwege die mislukte! De persoon die mij opbelde waardoor deze pannenkoek aanbrandde krijg ik nog welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef Offy het volgende:
De eerste mislukt altijd (en anders de laatste wel)
bovendien ging ik niet over het bakken
Je hebt geprobeerd pannekoeken te bakkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Offy het volgende:
Ha Fles
* Offy heeft ook een pannekoekenfoto gevonden
[afbeelding]
Misschien moet Offy het bij tosti's houdenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt geprobeerd pannekoeken te bakken
Foto's van tosti's heb ik nog nietquote:
Ja gisteren nog, op een feestjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
FlashNog leuke foto's gemaakt de laatste tijd
pannekoeken is iets wat ik dus niet weg krijg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef Subhuman het volgende:
Ik ook niet want mijn pannenkoeken mislukken nooit!
Leuke meidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gisteren nog, op een feestje
[afbeelding]
Zo dan....je gaat eindelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Subhuman het volgende:
Nou lieverds, ik ga er vandoor! Gedragen jullie je wel een beetje als ik weg ben?![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Subhuman het volgende:
Nou lieverds, ik ga er vandoor! Gedragen jullie je wel een beetje als ik weg ben?![]()
Opstandig baasje die PdH...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo dan....je gaat eindelijk![]()
RELLEN
Goed hequote:
heeft hij ook wat tedoenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed heMaar dan komt RonaldV straks en die ruimt alles weer op
Eigenlijk is het dus zinloos
Open je toch een FOTrelchat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed heMaar dan komt RonaldV straks en die ruimt alles weer op
Eigenlijk is het dus zinloos
Al stevige aanmeldingen voor dat andere topic gehad?quote:
13 fotografen / 8 modellenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef diedrick het volgende:
[..]
Al stevige aanmeldingen voor dat andere topic gehad?
(06-05 stoomtreinen)
modellen dan hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
13 fotografen / 8 modellenEn meer zijn welkom
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
sorry...
Ik had verwacht dat P. 't al gezegt had. Maar deze avond bleek dat hij 't zelf ook niet helemaal snapte
Bedtijd nu ook
Ja, maar nu lig je vast al wel op bed!quote:Op zondag 19 februari 2006 04:08 schreef Subhuman het volgende:
Ik zie dat jullie je allemaal netjes gedragen hebben.Dat stemt mij vrolijk.
En op Mauro's vraag kan ik dus negatief antwoorden: niet iedereen ligt al op bed. Maar ik ga nu wel die richting op.
Zeg, kan iemand mij er morgen aan herinneren dat ik nog 3 fotorolletjes heb liggen die halfvol zijn en die nodig vol moeten?
Bedankt!
Weltrusten allemaal!
Ik zit er ook aan te denken om zo'n ding aan te schaffen. Zijn ze duur?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:35 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb laatst nog al mijn foto's gebackupped op mijn externe HDD.
das toch ook wel makkelijk.
Nou, vroeger, toen ik nog maar 1 camera had, moest ik wel eens een rolletje terugspoelen terwijl die nog niet helemaal vol was omdat ik met een ander rolletje wou fotograferen. Het teruggespoelde rolletje kan je later weer terug doen in de camera, je klikt dan gewoon net zo lang met de dop op de lens, diafragma dicht en sluitertijd 1/1000 totdat ie weer op de tellerstand stond waar je hem eruit hebt gehaald.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe kan je nu 3 rolletjes hebben liggen die halfvol zijn?waar laat je dan het volle gedeelte van het rolletje?
moguhquote:Op zondag 19 februari 2006 11:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Helemaal niet meer
Ik heb er nu 2, een grote voor thuisgebruik en eentje met interne voeding voor onderweg. Die laatste kostte me 88 Euro voor een 40Gb HD met interne voeding.
Daar hebben ze toch eens APS voor uitgevonden?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:26 schreef Subhuman het volgende:
Nou, vroeger, toen ik nog maar 1 camera had, moest ik wel eens een rolletje terugspoelen terwijl die nog niet helemaal vol was omdat ik met een ander rolletje wou fotograferen. Het teruggespoelde rolletje kan je later weer terug doen in de camera, je klikt dan gewoon net zo lang met de dop op de lens, diafragma dicht en sluitertijd 1/1000 totdat ie weer op de tellerstand stond waar je hem eruit hebt gehaald.
Dit is de reden waarom ik meerdere camera's heb gekocht.
APS is voor mietjes!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch eens APS voor uitgevonden?
Voor als ik op locatie ben waar geen stroom is, wat best nog wel eens voorkomtquote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voor als de baterijen van je camera leeg zijn?
genereerd hij wel een stabiel 220v stroompje?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor als ik op locatie ben waar geen stroom is, wat best nog wel eens voorkomt
Ik neem aan dat er bij de stoomtreintjes ook geen stroom is, dan is dit toch uitermate handig
Kost zo'n grap nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |