quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Die was toch van de tosti`s?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, was een oudklasgenote van me van de middelbare school.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar dit kan ze ook wel denk ik
Iig dit soort geintjes verzinnen
Ze stuurde mij ooit eens een joint voor het konijn
Was een of ander ding met gras en zo
Kon het konijn opeten
![]()
Kan ie soms wel gebruiken volgens mij hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]Ik dacht al, een joint voor jou
Kan niet
Offyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef Offy het volgende:
Roddelen is niet erg netjes
Die konijnenjoint was een hele gezonde knabbelsnack hoor, met pepermuntblad, goed voor hun tanden en vachtmaar dat verwende krengetje heeft hem niet eens opgegeten
![]()
Ja sorry hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef Offy het volgende:
Roddelen is niet erg netjes
Die konijnenjoint was een hele gezonde knabbelsnack hoor, met pepermuntblad, goed voor hun tanden en vachtmaar dat verwende krengetje heeft hem niet eens opgegeten
![]()
En waarom dan welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Kan ie soms wel gebruiken volgens mij hoor!
quote:
quote:
Nicequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef Mauro het volgende:
Ik heb vanmiddag een aantal foto's geschoten.
Volgens mij is dit wel een leuke geworden.
Gewoon een Hollands tafereeltje op een doodnormale stadsvijver.
[afbeelding]
Je moet ook eens vaker langskomenquote:
Ik heb hem behoorlijk moeten cropen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceBinnenkort kan dat niet meer
Zo met die vogelgriep
Kan je aan de bovenkant en rechts ietsje meer ruimte laten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb hem behoorlijk moeten cropen.
Veel te veel info op de foto die het onderwerp (eendenpaar) geen goed deden.
Dit is denk ik maar een kwart van de originele foto.
Dat kan niet. Ik heb hem zoveel mogelijk aan de bovenkant ruimte gegeven. Precies boven het plaatje viel een heel lelijke donkere weerspiegeling van een gebouw.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Kan je aan de bovenkant en rechts ietsje meer ruimte laten?
Ik vind het net iets te krap, scheelt miss een paar pixels
Ik durf tegenwoordig niet meer langs te komen als ik niet tenminste 1 foto heb om mee ontopic te blijven. (zelfs in de slowchat)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
Je moet ook eens vaker langskomenWe zien je te weinig
Jammer, maar verder is ie wel leukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ik heb hem zoveel mogelijk aan de bovenkant ruimte gegeven. Precies boven het plaatje viel een heel lelijke donkere weerspiegeling van een gebouw.
Kom eens naar de IRCquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik durf tegenwoordig niet meer langs te komen als ik niet tenminste 1 foto heb om mee ontopic te blijven. (zelfs in de slowchat)
Maar wat lief dat mijn aanwezigheid toch gewaardeerd wordt.
Ongeduldige aap...quote:
Toch weer niet bierzuipen hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ongeduldige aap...Niet iedereen heeft tijd om te chatten. Ik ook niet bijvoorbeeld, ik moet zometeen al weer weg!
Ik zal eraan denken hoop ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch weer niet bierzuipen he![]()
Vergeet je PC niet uit te zetten
Ronald moet ik een nog beetje te vriend houden, die heeft volgens mij nog wat chantagemateriaal van Naarden liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
Kom eens naar de IRCEn Ronald durft jou geen kwaad te doen hoor
Appel!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
OffyIk geef je een link voor online IRC
Schiet op en kom binnen .... NU! Anders heb ik ook wel wat chantage-materiaal liggen
Wat hij zegtquote:
Nou nou, doe even normaal zeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
OffyIk geef je een link voor online IRC
Schiet op en kom binnen .... NU! Anders heb ik ook wel wat chantage-materiaal liggen
smaakte hij nog een beetje?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Okee!Iemand stuurde mij ooit een pannenkoek op.
[afbeelding]
[afbeelding]
Offy weet hoe ik het bedoelquote:
Even denken... Sinterklaas heeft ook lang haar, onthoudt ook alles, mmmm; meer kan ik zo gauw even niet bedenken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:27 schreef Offy het volgende:
Sinterklaas is niet echt een persoon waar ik mee vergeleken wil worden.
baard?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Even denken... Sinterklaas heeft ook lang haar, onthoudt ook alles, mmmm; meer kan ik zo gauw even niet bedenken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef Offy het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik hier nooit meer kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |