Het zou mij ook niets verbazen als die familie zelf achter de verdwijning zit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:55 schreef MociN het volgende:
Hoop van wel eik, zal misschien rust opleveren voor de familie dan.
Volgens mij is die grond daar bikkel hard.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik hoor net , dat dat interview met die politie beambte , waarin hij zegt te weten waar het lijk ligt. Al een maand oud is.
En dat ze dus al een maand aan het zoeken zijn bij de vuurtoren.
3 jaar geleden lag Holloway er nog niet hoor, als ze er al ligt !quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op stage volgens mij op de radio dat ze waarschijnlijk ergens bij de vuurtoren lag. Best wel creapy als je weet dat je daar 3 jaar geleden bent geweest.
neehoor, dan word je juist weer 'nuchter'.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze was gewoon stomdronken en als je dan ook nog coke gaat snuiven ben je helemaal van de wereldWaarschijnlijk is ze gewoon een gestoorde gast tegengekomen op dat strand en die heeft haar verkracht en vermoord
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Joran naar Amerika is gekomen voor dat interview, hij had kunnen weten dat ze 'm gingen pakken, z'n vader was rechter en nu advocaat toch, dus het is wel erg naďef allemaal, ik weet zeker dat Joran een schadeclaim van misschien wel miljoenen Dollars krijgt en dat kan ie niet betalen dus dan "gijzelen" ze hem gewoon, echt diep triest want hij heeft haar echt niet vermoord, hij is ook niet echt nalatig geweest want ze wou niet teruggebracht worden naar het hotel, en als ik Joran was zou ik dan ook naar huis gaan
Maar dit gruwelverhaal gaat gegarandeerd verfilmd worden...
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
hij is ook niet echt nalatig geweest want ze wou niet teruggebracht worden naar het hotel, en als ik Joran was zou ik dan ook naar huis gaan
het lijkt er toch op dat ze meer aanwijzingen hebbenquote:
Aruba Police Probe Drug, Alcohol Role in Holloway Case
Thursday, March 23, 2006
SAN JUAN, Puerto Rico — Aruban police are reportedly looking into the possibility that the disappearance of Alabama teen Natalee Holloway could be linked to alcohol or drugs, according to a report Thursday by CBS.
Witnesses have come forward who say the then 18-year-old Holloway had drugs in her possession and was drinking heavily on May 30, the day she disappeared, Gerald Dompig, deputy chief of police for Aruba, told CBS television's "48 Hours Mystery" program, which released a partial transcript of the interview on Thursday.
"We feel strongly that she probably went into shock or something happened to her system with all the alcohol — maybe on top of that, other drugs, which either she took or they gave her — and that she ... just collapsed," he said in the interview, scheduled for broadcast on Saturday.
A cover-up may have ensued after the death, he said. Dompig specified that witnesses did not see Holloway taking drugs, only that she had them in her possession.
"After 10 months of investigation, including hearing many witnesses, we have strong indications that Natalee has died," Dompig told The Associated Press.
Dompig said she could have either died in a nonviolent manner, by her going into shock or that she collapsed due to her body's reaction to effects from alcohol or drugs, or she was killed.
Holloway was last seen leaving a bar with Dutch national Joran van der Sloot and Surinamese brothers Deepak and Satish Kalpoe. No one has been charged in her disappearance — though Dompig told AP that the three remain suspects — and the investigation has produced a number of false leads.
Dompig said searches for her body in sand dunes along the island's northern tip, at a beach close to the Marriott Resort — where van der Sloot said he last left Holloway — and a salt pond near the hotel, were ongoing and will continue in the coming weeks.
"Our main priority is to find forensic evidence," he told AP, noting searches were based on tips.
Dompig told CBS investigators believe that someone took steps to carefully hide Holloway's body — perhaps burying her twice.
In January, investigators searched sand dunes in the same northern area with more than 50 officers.
Beth Twitty, Holloway's mother, could not be immediately reached Thursday for comment.
Jij was erbij?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze was gewoon stomdronken en als je dan ook nog coke gaat snuiven ben je helemaal van de wereld
Waarschijnlijk is ze gewoon een gestoorde gast tegengekomen op dat strand en die heeft haar verkracht en vermoord
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Joran naar Amerika is gekomen voor dat interview, hij had kunnen weten dat ze 'm gingen pakken, z'n vader was rechter en nu advocaat toch, dus het is wel erg naďef allemaal, ik weet zeker dat Joran een schadeclaim van misschien wel miljoenen Dollars krijgt en dat kan ie niet betalen dus dan "gijzelen" ze hem gewoon, echt diep triest want hij heeft haar echt niet vermoord, hij is ook niet echt nalatig geweest want ze wou niet teruggebracht worden naar het hotel, en als ik Joran was zou ik dan ook naar huis gaan
Maar dit gruwelverhaal gaat gegarandeerd verfilmd worden...
ja, dat vroeg ik me dus ook al af.quote:
1 ding naar mijn weten. wat nog meer dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Joran heeft wel meer dingen gezegd die niet waren, dus hij is compleet onbetrouwbaar in dit geval.
Hij heeft verschillende verklaringen afgelegd, daarvan is er maximaal eentje de waarheid natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:24 schreef fokje het volgende:
[..]
1 ding naar mijn weten. wat nog meer dan?
sja,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft verschillende verklaringen afgelegd, daarvan is er maximaal eentje de waarheid natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |