Gezellig zal het zeker zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
En ik kom waarschijnlijk pas na 12en hier binnen, en dan moet het natuurlijk nog wel gezellig zijn.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
En ik kom waarschijnlijk pas na 12en hier binnen, en dan moet het natuurlijk nog wel gezellig zijn.
quote:
Gelukkig wordt er binnen geschaatstquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Morgen gaan we het tweede goud scoren mensen! Beorn Nijenhuis, alias de schaatsende albino, bezorgt ons land kippenvel ondanks de vogelgriep
Klasse hoe steeds om even na 00:00u de lijstjes er weer zijn. Lof en hulde!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
open jij een nieuw stats topic?
jouw verdiensten immers
Is goed, maar wil je hem nu al hebben ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
open jij een nieuw stats topic?
jouw verdiensten immers
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is goed, maar wil je hem nu al hebben ?
Cijfertjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:26 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Klasse hoe steeds om even na 00:00u de lijstjes er weer zijn. Lof en hulde!![]()
graagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is goed, maar wil je hem nu al hebben ?
heb je hem weer... postopkrikkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
graag
ik moet nog ff reageren op dat belachelijke verzoek van TheVulture
Ik kwam laatst ook het overall FOK! stats topic tegen. Hing een wat ruzieachtige sfeer, maar dat zal een incident geweest zijn. Hoe kun je ruzie maken in een stats topic?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Cijfertjes.![]()
OWS is trouwens niet het enige waar cijfertjes voor gemaakt worden.
Ga je gangquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
graag
ik moet nog ff reageren op dat belachelijke verzoek van TheVulture
Schijnbaar gaan sommigen door het lint als ze niet boven iemand staan in dergelijke lijstjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook het overall FOK! stats topic tegen. Hing een wat ruzieachtige sfeer, maar dat zal een incident geweest zijn. Hoe kun je ruzie maken in een stats topic?![]()
Tja, als je 408 op één dag moet overbieden...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb je hem weer... postopkrikker![]()
Klopt, was afgelopen zondag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook het overall FOK! stats topic tegen. Hing een wat ruzieachtige sfeer, maar dat zal een incident geweest zijn. Hoe kun je ruzie maken in een stats topic?![]()
[Bea-modus] Landgenoten, laten wij vooral verdraagzaamheid betrachten[/Bea-modus]quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt, was afgelopen zondag.
Iemand die nieuw was begreep er niets van en andere konden daar weer niet tegen.
al gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Tja, als je 408 op één dag moet overbieden...![]()
![]()
Met de search-functie te vinden, naar ik presumeer?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:34 schreef Bruce117 het volgende:
Het algemene lijstje doe ik trouwens niet hoor.
Die werden lang door dolle_hond gedaan en nu door Arcee.
Maar er zijn voor veel sub-forums lijstjes.
dat was lachen joh!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat was lachen joh!
sosm komt er ook iemand roepen dat het bealchelijk is om cijfers bij te houden, dat het tot postopkrikken aanzet. ik noem geen namen maar het is calvobbes
[..]
dat was lachen joh!
sosm komt er ook iemand roepen dat het bealchelijk is om cijfers bij te houden, dat het tot postopkrikken aanzet. ik noem geen namen maar het is calvobbes.
[..]
dat was lachen joh!
sosm komt er ook iemand roepen dat het bealchelijk is om cijfers bij te houden, dat het tot postopkrikken aanzet. ik noem geen namen maar het is calvobbes
Dat deed ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Ik hield vroeger op school mijn cijfers al tot 2 cijfers achter de komma bij. Vooral vanwege wat ik moest/ mocht halen![]()
Lulligquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat deed ik ook!
Zo ben ik ooit op 0,092 punt blijven zitten.
Achteraf was het wel beter, maar op dat moment was het idd erg lullig.quote:
Rondje voorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:42 schreef snellejelle het volgende:
alweer zo'n mooie lijst van Bruce
Er is er nog 1 aan toegevoegdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:42 schreef snellejelle het volgende:
alweer zo'n mooie lijst van Bruce
22:22quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:46 schreef Bruce117 het volgende:
Het statten op Fok is voor mij trouwens begonnen tijdens de 22:22 periode![]()
![]()
Daar was het al een sport om om 22:23 of uiterlijk 22:24 de stand te postenquote:
slaap zequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn ogen wat rust gunnen... allemaal een goede nacht en tot over een uur of 10
Truste
Truste!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn ogen wat rust gunnen... allemaal een goede nacht en tot over een uur of 10
Truste
Slaap ze.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Truste
Slaap ze!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:55 schreef snellejelle het volgende:
ik ga ook maar es slapen, moet morgen goed uitgerust zijn
verwacht een plekkie in de top300 na dit weekend
Goed idee, waar zijn die te downenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:56 schreef WEST het volgende:
zo de laatste huldiging ook gedownload.., nu heb ik alle huldigingen. Leuk voor later![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |