Ok, nu ben IK bangquote:
dat willen de dames nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:53 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen we Peter Mueller niet inhuren![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:53 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen we Peter Mueller niet inhuren![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef Bruce117 het volgende:
Annamarie is ook een optie.
Ze kent toch al iedereen door en door![]()
da's zeker een goede optiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef Bruce117 het volgende:
Op een gegeven moment zou die kanjer wel kandidaat zijn. Moet wel eerst in gesprek gaan met het ijs, natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, nu ben IK bang![]()
Leeft Henk Gemser nog, zou ook kunnen!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef Bruce117 het volgende:
8.50 is wel bizar vroeg voor de zaterdag, al begint om 9.00 Zweden-Denemarken bij het vrouwencurlingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:53 schreef snellejelle het volgende:
Vannacht iig niet, dat wordt morgen vroeg opstaan
Damn, daar gaat m'n nachtrustquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
8.50 is wel bizar vroeg voor de zaterdag, al begint om 9.00 Zweden-Denemarken bij het vrouwencurling.
Video/DVD recorderquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
8.50 is wel bizar vroeg voor de zaterdag, al begint om 9.00 Zweden-Denemarken bij het vrouwencurling.
De videorecorder is toevallig gisteren gesneuveld. Dan maar de DVD-recorder denk ik ja.quote:
wordt dat nog ergens uitgezonden? dan sta ik ervoor opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
ES?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wordt dat nog ergens uitgezonden? dan sta ik ervoor op
Waarom richten we met een stel Fokkers geen curlingteam op en dan gaan we ons proberen te plaatsen voor Vancouverquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:03 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb nog maar 1 ministukje curling gezien. Net de laatste poging van Italie tegen Zweden. En toen was het al over![]()
Zo moeilijk kan het niet zijn, beetje vegen, beetje schuivenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom richten we met een stel Fokkers geen curlingteam op en dan gaan we ons proberen te plaatsen voor Vancouver
Ik heb een stukje van Duitsland - Engeland gezien. Dat was ook allesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:03 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb nog maar 1 ministukje curling gezien. Net de laatste poging van Italie tegen Zweden. En toen was het al over![]()
Dat heeft weinig zinquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef snellejelle het volgende:
die veegt toch achter de steen aan?
mannen zwitserland-duitslandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:05 schreef Ambrosius het volgende:
Tijdens het curling vanmiddag stond er wel dat ze het vanaf 9.00 uit zouden zenden.
Ja, bepaal maar eens hoe hard je moet gooien. ik ben wel benieuwd naar het effect van dat vegen. hoeveel meter/ centimeter scheelt dat nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef MiLalaa het volgende:
Het lijkt me echt best moeilijk
Dat was vanmorgen, je moet wel even bij 18/2 kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mannen zwitserland-duitsland
mij ook, maar jeu de boulen kan ik ook al aardig dus mag dit geen probleem zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef MiLalaa het volgende:
Het lijkt me echt best moeilijk
Waarom is curling eigenlijk geen gemengde sport? Ik zie hier nou niet echt veel verschil in krachtsinspanning oid.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mij ook, maar jeu de boulen kan ik ook al aardig dus mag dit geen probleem zijn
als ik daar vandaag aanklik verwacht ik ook vandaag te krigenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen, je moet wel even bij 18/2 kijken.
laat maar ik weet het al. Dan zou het net zou worden als korfbal en dat is zondequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Waarom is curling eigenlijk geen gemengde sport? Ik zie hier nou niet echt veel verschil in krachtsinspanning oid.
Altijd scherp blijven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ik daar vandaag aanklik verwacht ik ook vandaag te krigen
da's een goeie, dat snap ik ook niet goed eigenlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Waarom is curling eigenlijk geen gemengde sport? Ik zie hier nou niet echt veel verschil in krachtsinspanning oid.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
laat maar ik weet het al. Dan zou het net zou worden als korfbal en dat is zonde![]()
Ik laat verstek gaan, anders kun je me morgenavond opvegen en we hebben misschien wel een feestje te vieren hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef snellejelle het volgende:
morgen vroeg op dan allemaal
09:00 CURLING
Olympische Winterspelen Turijn (Italië) Groepswedstrijden vrouwen Zweden-Denemarken (09:45)
ik neem het denk ik op. tis toch zaterdag hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik laat verstek gaan, anders kun je me morgenavond opvegen en we hebben misschien wel een feestje te vieren he
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik laat verstek gaan, anders kun je me morgenavond opvegen en we hebben misschien wel een feestje te vieren he
Kom op, blijf gaan. Je kunt het!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt al een harem, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou best met Linn en co in een team willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |