Als er een stoer verhaal aan zit en het niet op een plek meteen in het zicht is coolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb laatst een aanrijding gehad, aangereden door een scootert met twee kindjes van 13 en 14 erop die uiteraard veel te hard reden. Daar heb ik een aardige hoofdwond bij opgelopen. Wie heeft er nog meer littekens, en zijn littekens cool of niet?
"Jaa.. ik weet het nog goed..! Die vuile jappen.."quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'n "streepje" op m'n rug lopen en 'n paar gaten in m'n knie, m'n vriendinnetje vindt 't ook wel wat hebben
Ik vertel dan ook altijd dat ik in de oorlog met Vietnam heb meegevochten
Cool man, lijkt wel een wijnvlek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
Ok, en dit is het... Het schijnt nog wat weg te trekken
Gelukkig komt dat door de feauteauquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Cool man, lijkt wel een wijnvlek.![]()
als je je jeugd zonder littekens doorkomt heb je geen jeugd gehad!!quote:
Het was... een geasvalteerde weg uit de jaren '50 met een hoop losse steentjes. Dat i.c.m. een scooter die 60 rijdt zorgt blijkbaar voor een wond van 4 cm lang en 0,75 cm diep (het was zo diep door de zwelling die erop kwam). Zo'n wond laat wel een litteken achter hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef skiczukie het volgende:
Wat is het eigenlijk? Een schaafwond? Krijg je toch geen litteken van als er niet aan zit te klooien.
Rare fetishquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Mijn vriend heeft een heel groot litteken op zijn buik van een operatie, met van die leuke bobbeltjes ernaast van de nietjesIk vind het niet mooi of lelijk, het hoort gewoon bij hem. Hoewel het wel lekker aanvoelt met die nietplekjes
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Rare fetish
enne..
Hobbies/interesses:
NiteAngyl, dingen in en uit elkaar knutselen, cavia's uiteraard
Cavia's in en uit elkaar knutselen?
Fetish? Het kan toch wel gewoon lekker aanvoelen? Net als een stressballetje ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Rare fetish
enne..
Hobbies/interesses:
NiteAngyl, dingen in en uit elkaar knutselen, cavia's uiteraard
Cavia's in en uit elkaar knutselen?
Hoe kan je nou een litteken van een wespensteek krijgen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb een litteken van een wespensteek. Dat is pas cool.![]()
Dude.. Ik moet nog etenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef Mobster273 het volgende:
- enge foto -
ik zit te eten gekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef Mobster273 het volgende:
heb ook wel een paar littekens, 1 mooie zigzag op mijn hand van het repareren van een afgescheurde pees door rugby, verder nog wat standaard prut van kleine ongelukjes, maar op wat littekens in mijn gezicht na, niet echt indrukwekkend
zag er zo uit vlak nadat het gebeurd is:
[afbeelding]
en dat was al na een keer goed schoonmaken, toen ik binnenkwam was mijn gezicht voor de helft egaal roodgekleurdlitteken die ik het overghouden zijn op mijn kin, en kleintje onder mijn neus en een in het verlengde van mijn wenkbrauw...
![]()
De wesp zit er waarschijnlijk nog inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een litteken van een wespensteek krijgen?
Dan telt die nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:37 schreef Martijn85 het volgende:
Ben op Kreta een keer op mn bek gegaan met de scooter, toen had ik wel een aardig litteken op mn arm zitten.
Maar die is inmiddels bijna helemaal weggetrokken
Als ik weer bruin ga worden in de zomer telt ie wel weer want die plek wordt niet meer zo bruin als de restquote:
Een lidtekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:27 schreef Lucille het volgende:
Ik heb een litteken bij mijn kruis, ontstaan door een vallende glazen Fanta fles van toen ik een jaar of 5 a 6 was. Erg stoer en ik laat hem alleen zien aan mensen die ik leuk vind.
Nou bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef Chowi het volgende:
Littekens zijn voor gothics!
Alleen als het met opzet is hè.quote:
Blote batsen, blote batsen schudt ze heen en weer!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:48 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik heb littekens toen ik was gevallen op de brommer
Ik heb 1 streep over mijn pols deze vind ik wel mooi. (3cm ofzo )
1 grote ronde op mijn bats maar deze vind ik minder mooi ( 5 of 6 cm in diameter )
Ook heb ik er 1 op me knie, matig mooi ( 2 cm ofzo )
En 1 op me enkel die vind ik wel weer leuk( ook 2 cm ofzo )
Het duurde drie carnavals in Limburg voordat ik doorhad dat dat een kont wasquote:
Je dij, jeweet wel aan de zijkant van je reetquote:
Kijk littekens zien er wel niet mooi uit, maarja ik vind het wel wat hebben, je bent uniquequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb er een op mn hand van een soldeerbout die een meisje op mn hand neer legte
Ik heb precies zo een in m'n kuit!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef joeyzzz het volgende:
Ik heb een litteken op me bovenarm... broertje nam er een hap uit![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk dat het alleen voor mannen 'hot' is. Zal wel iets van vroeger zijn, toen mannen nog gingen jagen en vechten wat ze de nodige littekens opleverde.
Bij een vrouw is het al vaak onaantrekkelijk.
Oh ja, en ik heb er een op mn voorhoofd van een gitaar spelende straatmuziekantquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk littekens zien er wel niet mooi uit, maarja ik vind het wel wat hebben, je bent unique
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb er een paar op mijn polsen van toen ik mij kut voelde
Ik heb er 1 vanaf een stukje onder mn linkeroog vandaan (bij mn neus) tot op mn wang, van een hond vroegerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb laatst een aanrijding gehad, aangereden door een scootert met twee kindjes van 13 en 14 erop die uiteraard veel te hard reden. Daar heb ik een aardige hoofdwond bij opgelopen. Wie heeft er nog meer littekens, en zijn littekens cool of niet?
Ow ja, ik ken een jongen die dat ook heeft maar die heeft ook een glazen oog aan die kant. En dat vond ik weer best wel engquote:Op zondag 19 februari 2006 01:09 schreef Faxie het volgende:
Een neef van me heeft er eentje die vertikaal over z'n wenkbrauw loopt tot onder z'n oog.
Zoiets als Bryan Fury uit Tekken, alleen dan loopt ie niet helemaal over z'n wang
[afbeelding]
Tja het staat wel 'stoer', plus hij zit in het leger. Hij heeft het overigens overgehouden aan een scooter ongeval...
En jij bent zeker zo'n nepneger met zo'n diamantje in je oor, broek half onder je reet en van die spierwitte schoenen? Die noemen iedereen die niet als hun is ("perfect") paupers..quote:
Neequote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
En jij bent zeker zo'n nepneger met zo'n diamantje in je oor, broek half onder je reet en van die spierwitte schoenen? Die noemen iedereen die niet als hun is ("perfect") paupers..
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
ik heb een litteken in de vorm van procent teken (voor de noobs onder ons -> % <-) zo ongeveer,
gekomen doordat ik mezelfd had gekrabt toen ik 3 jaar was ofzo
En terecht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:51 schreef NiteSpeed het volgende:
Aan de binnenkant van mijn rechterhand heb ik een flink stukje beschadigde huid (ziet er nog het meeste uit als een verbranding qua textuur), komt volgens mij omdat ik van een motorstepje ben afgeflikkerd. Een paar marokkaantjes wilden hem stelen, en ik reed vol gas (40/50 km/h) op ze in. Resultaat was dus dit litteken en een dikke knie waarin vocht zat voor ongeveer 4 weken.
Knifewomanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef Noorman het volgende:
Zo al drie in m'n vingers,. Eentje omdat ik het nodig vond pijlen te slijpen met een broodmes (het is echt zo'n karteltje) in m'n rechterduim, een schuine in m'n rechterwijsvinger en eentje (helemaal recht) in mijn linkermiddelvinger toen ik het geweldige idee opvatte om met een mes een pak melk te openen.
![]()
Een visvormige op mijn linkerpols omdat ik door de ruit ging toen ik naar huis kwam rennen en de houten spanten(?) miste in de voordeur. Dan twee bij m'n rechterknie: eentje omdat ik op een grindpad viel en één toen ik tegen iemand anders opknalde op weg naar gym. En er zit nog altijd een kuiltje in mijn linkerbeen nadat ik een onfortuinlijke aanvaring had met een schaats.
Triball-littekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef flipsen het volgende:
Oh wacht, ik ben vroeger besneden
Die krijgt van mij wel de orginaliteitsprijs!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:48 schreef Rampestamper het volgende:
En ik heb mezelf nog per ongeluk getatoeëerd met een potlood in mijn handpalm :.
Kortom ik hang van lompheid aan elkaar.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:48 schreef Rampestamper het volgende:
1 onder mijn voet omdat ik in een hark ben gaan staan.
Dit is dan wel de absolute kraker zeker?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef Belsezar het volgende:
Op mijn kin door een potje midgetgolf 5 ofzo.
Maar goed ik heb wel altijd zat te vertellen en meeste mensen vinden het eerder interessant dan naar of lelijk...
Kutkinderen. Kapotschoppen. Hopelijk liggen hun ouders nu plat van de schadevergoeding en hebben ze moeten verhuizen naar de diamantbuurt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef Yozzz het volgende:
Rechtsbijstandsverzekeringquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:54 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Kutkinderen. Kapotschoppen. Hopelijk liggen hun ouders nu plat van de schadevergoeding en hebben ze moeten verhuizen naar de diamantbuurt.
Ik heb een vrijwel onzichtbaar litteken op mijn linkerpols, dit komt van een scherpe, op de grond liggende balk (ja, echt) waar ik een keer op gevallen ben. Toen heb ik aan het hoekje mijn pols nogal naar geschaafd. Vier centimeter naar links, en het bloed had eruit gespoten... stoer man
Ik heb wel een flink litteken op mn bovenarm van het klimmen. Ik was aan het soloklimmen en net toen ik bovenaan was en af wilde dalen, bleef ik met mn arm in het prikkeldraad van het hekje hangen, ik was toen een jaar of 6quote:Op maandag 20 februari 2006 11:23 schreef Gripper het volgende:
Mijn gladde koppie is ook niet meer zo glad sinds afgelopen oud&nieuw, ik ben op een fietsenrek geklapt met m'n kop, en heb nu 2 halve maantjes (4 cm lang) op m'n voorhoofd, waarvan één echt zichtbaar, en de andere net in m'n haargrens. Het is niet mooi, maar ach, over een jaar of wat zie je alleen nog maar een vaag streepje.
Alleen de reden is zo lullig. Bij al m'n klim-gedoe gebeuren er nooit ernstige dingen, en dan struikel je ergens over en ligt je hele kop meteen open. Redelijk suf. Ik maak er dan ook meestal maar een smeuïig verhaal van over het met m'n hoofd opvangen van iemand die van de berg viel ofzo.
Wel opvallend hoeveel vrouwen het stoer vinden. Alsof uit littekens blijkt dat je een kerel bent die z'n leven écht leeft, en dat daarbij wel eens wat kan misgaan![]()
EDIT: even een plaatje geplaatst. Dit was ongeveer een week na het ongeluk, inmiddels is het alweer bijna 2 maanden geleden en is het een goed zichtbare roze ribbel (en nog steeds een beetje dik)
[afbeelding]
Jij hebt t nog zelf gedaan...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:48 schreef Rampestamper het volgende:
En ik heb mezelf nog per ongeluk getatoeëerd met een potlood in mijn handpalm :.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:58 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb een permanente herinnering van de eerste keer dat ik op een skateboard stond op mijn elleboog
hangt van de manier van hechten afquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik heb een behoorlijk groot litteken tussen mijn borsten naar beneden.
Erfenisje van mijn haroperatie van afgelopen zomer, en NEE dat is niet cool!
cáncer, pero enteramente sano ahoraquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef Scheepschroef het volgende:
2dope, que pasa?
Tenzij het de wenkbrauw betreft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als er een stoer verhaal aan zit en het niet op een plek meteen in het zicht is cool
Je denkt dat ze dat echt denken? Guess again.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:23 schreef Gripper het volgende:
Wel opvallend hoeveel vrouwen het stoer vinden. Alsof uit littekens blijkt dat je een kerel bent die z'n leven écht leeft, en dat daarbij wel eens wat kan misgaan![]()
Zo zag die jongen er ook uit die ik geholpen heb, tijdens Carnaval.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef Mobster273 het volgende:
heb ook wel een paar littekens, 1 mooie zigzag op mijn hand van het repareren van een afgescheurde pees door rugby, verder nog wat standaard prut van kleine ongelukjes, maar op wat littekens in mijn gezicht na, niet echt indrukwekkend
zag er zo uit vlak nadat het gebeurd is:
[afbeelding]
en dat was al na een keer goed schoonmaken, toen ik binnenkwam was mijn gezicht voor de helft egaal roodgekleurdlitteken die ik het overghouden zijn op mijn kin, en kleintje onder mijn neus en een in het verlengde van mijn wenkbrauw...
![]()
onder zijn rechteroog zie ik inderdaad niksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Die van Foeke Booy is wel stoer
Je ziet het neit zo goed maar onder zn rechteroog bij z'n wang
[afbeelding]
Mooi dat het dan iig. goed gekomen is, pfff, moet er niet aan denken als ik zulke verhalen hoorquote:
Dat houd ik mezelf dan tenminste voor he, anders wordt het helemaal ondraaglijk om zo'n assymetrische kop te hebben..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:59 schreef Biene het volgende:
[..]
Je denkt dat ze dat echt denken? Guess again.![]()
welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:31 schreef 2dope het volgende:
maar ben er niet door misvormd.
Ik heb precies dezelfde alleen dan iets verder naar links.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Die van Foeke Booy is wel stoer
Je ziet het neit zo goed maar onder zn rechteroog bij z'n wang
Euh, zijn er mensen die serieus een verdoving nemen als ze een tattoo nemen? De tattooshop waar ik mijne heb laten zetten die zeiden: we hebben ook verdoving, waarna hij een knuppel met het woord verdoving erop tevoorschijn haaldequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:00 schreef flipsen het volgende:
Een vriendin van me heeft op haar been een spinnenweb, moedwillig laten doen bij een tattooshop. Ik moet zeggen, de foto's van het maken van het litteken zijn erg bloody en niet mijn ding (zonder verdoving ook!), maar het resultaat vind ik zeker hot! Al zou ik het zelf nooit doen...
Een litteken moedwillig laten zetten is iets anders dan een tattoo. Ze gaan met chirurgische messen in je vel lopen kerven, en omdat er nogal wat spanning op je (boven)been staat wordt dat echt een behoorlijke kledderboelquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:25 schreef GinzaGirl het volgende:
[..]
Euh, zijn er mensen die serieus een verdoving nemen als ze een tattoo nemen? De tattooshop waar ik mijne heb laten zetten die zeiden: we hebben ook verdoving, waarna hij een knuppel met het woord verdoving erop tevoorschijn haalde
maar als het heel bloody is zal het er wel nasty ut zien maar dat is niet echt een litteken dan meteen toch?
xxx
Oneens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk dat het alleen voor mannen 'hot' is. Zal wel iets van vroeger zijn, toen mannen nog gingen jagen en vechten wat ze de nodige littekens opleverde.
Bij een vrouw is het al vaak onaantrekkelijk.
Beetje zoals harry potterquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Oneens.
Ik ken een meisje die van zichzelf al mooi is. Toen ik haar leerde kennen had ze altijd haar haar over haar voorhoofd. Toen zag ik een keer dat ze daar, net iets uit het midden een soort winkelhaak litteken had,van 2 bij 1 cm. Dat maakte haar nog veel aantrekkelijker. Een beetje imperfectie in dat mooie gezichtje maakte het zo veel interessanter om naar te kijken. Ik heb er op aangedrongen dat ze het niet meer zou verbergen, maar er juist trots op zou zijn.
Ook heb ik een ex-vriendin met een gigantisch litteken op haar schouder. In de zomer, met een hemdje aan, was dat zo sexy. Ik vind littekens (ook bij vrouwen) dus duidelijk HOT!
Apenheul?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef Gripper het volgende:
Daarom vertel ik ook altijd over mijn kop dat het een stoer klimongeluk was. Al m'n klimvrienden geloven dat zo
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef Biene het volgende:
[..]
Apenheul?![]()
Overigens heb ik geen stoere litteken verhalen. Alleen het kleine kuiltje onder m'n knie. Mijn rolschaatsen zagen het bankje te laat.![]()
Oh en nu ik verder ga denken. Op m'n hand zit ook een litteken. Fijn afwassen tijdens stage, waar ze een kopje zonder oor gewoon bij de vuile vaat hadden gezet. En ik had er dus niet opgelet. En het bleef maar bloeden en ik moest naar de eerste hulp, en ik ben echt geen held. En toen zei de dokter iets over zwaluwstrips?, en dat klonk heel eng. Toen vroeg ik heel angstig: doet dat pijn? Het waren dus gewoon 2 pleisters om over de wond heen te plakken, om de boel bij elkaar te houden.![]()
roflquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het duurde drie carnavals in Limburg voordat ik doorhad dat dat een kont wasEn ik maar denken dat het tieten waren
![]()
Gothic!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:55 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een litteken op mijn pols net naast mijn slagader
Ik hoop voor jou dat het nog wat wegtrekt,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
De prik mocht ik overslaan. M'n jeugdprik (DTP) was nog geldig. Ik blij.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
k vond t pijnlijkste van mn val met mn fiets ( geen litteken meer van ) de verdovingen en tetanus prik veel meer zeer doendan t hechten
Oh dan heb ik wel iets voor je. Ik ben in mijn hand (bovenkant, net boven me vingers) gesneden door een kanker marokkaan. Daarna heb ik em natuurlijk wel de les gelezenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef Ripley het volgende:
Ik hou persoonlijk wel van mannen met littekens - het maakt iemand wat ruiger en wat imperfecter en dat vind ik wel iets hebbenMaar misschien is dat een rare afwijking van mij hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |