Als er een stoer verhaal aan zit en het niet op een plek meteen in het zicht is coolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb laatst een aanrijding gehad, aangereden door een scootert met twee kindjes van 13 en 14 erop die uiteraard veel te hard reden. Daar heb ik een aardige hoofdwond bij opgelopen. Wie heeft er nog meer littekens, en zijn littekens cool of niet?
"Jaa.. ik weet het nog goed..! Die vuile jappen.."quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'n "streepje" op m'n rug lopen en 'n paar gaten in m'n knie, m'n vriendinnetje vindt 't ook wel wat hebben
Ik vertel dan ook altijd dat ik in de oorlog met Vietnam heb meegevochten
Cool man, lijkt wel een wijnvlek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
Ok, en dit is het... Het schijnt nog wat weg te trekken
Gelukkig komt dat door de feauteauquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Cool man, lijkt wel een wijnvlek.![]()
als je je jeugd zonder littekens doorkomt heb je geen jeugd gehad!!quote:
Het was... een geasvalteerde weg uit de jaren '50 met een hoop losse steentjes. Dat i.c.m. een scooter die 60 rijdt zorgt blijkbaar voor een wond van 4 cm lang en 0,75 cm diep (het was zo diep door de zwelling die erop kwam). Zo'n wond laat wel een litteken achter hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef skiczukie het volgende:
Wat is het eigenlijk? Een schaafwond? Krijg je toch geen litteken van als er niet aan zit te klooien.
Rare fetishquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Mijn vriend heeft een heel groot litteken op zijn buik van een operatie, met van die leuke bobbeltjes ernaast van de nietjesIk vind het niet mooi of lelijk, het hoort gewoon bij hem. Hoewel het wel lekker aanvoelt met die nietplekjes
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Rare fetish
enne..
Hobbies/interesses:
NiteAngyl, dingen in en uit elkaar knutselen, cavia's uiteraard
Cavia's in en uit elkaar knutselen?
Fetish? Het kan toch wel gewoon lekker aanvoelen? Net als een stressballetje ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Rare fetish
enne..
Hobbies/interesses:
NiteAngyl, dingen in en uit elkaar knutselen, cavia's uiteraard
Cavia's in en uit elkaar knutselen?
Hoe kan je nou een litteken van een wespensteek krijgen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb een litteken van een wespensteek. Dat is pas cool.![]()
Dude.. Ik moet nog etenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef Mobster273 het volgende:
- enge foto -
ik zit te eten gekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef Mobster273 het volgende:
heb ook wel een paar littekens, 1 mooie zigzag op mijn hand van het repareren van een afgescheurde pees door rugby, verder nog wat standaard prut van kleine ongelukjes, maar op wat littekens in mijn gezicht na, niet echt indrukwekkend
zag er zo uit vlak nadat het gebeurd is:
[afbeelding]
en dat was al na een keer goed schoonmaken, toen ik binnenkwam was mijn gezicht voor de helft egaal roodgekleurdlitteken die ik het overghouden zijn op mijn kin, en kleintje onder mijn neus en een in het verlengde van mijn wenkbrauw...
![]()
De wesp zit er waarschijnlijk nog inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een litteken van een wespensteek krijgen?
Dan telt die nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:37 schreef Martijn85 het volgende:
Ben op Kreta een keer op mn bek gegaan met de scooter, toen had ik wel een aardig litteken op mn arm zitten.
Maar die is inmiddels bijna helemaal weggetrokken
Als ik weer bruin ga worden in de zomer telt ie wel weer want die plek wordt niet meer zo bruin als de restquote:
Een lidtekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:27 schreef Lucille het volgende:
Ik heb een litteken bij mijn kruis, ontstaan door een vallende glazen Fanta fles van toen ik een jaar of 5 a 6 was. Erg stoer en ik laat hem alleen zien aan mensen die ik leuk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |