Geen keepersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
VERDEDIGING: Gianluca Zambrotta (Juventus), Fabio Cannavaro (Juventus), Massimo Oddo (Lazio), Alessandro Nesta (Milan), Fabio Grosso (Palermo), Cristian Zaccardo (Palermo), Andrea Barzagli (Palermo), Marcello Castellini (Sampdoria) Marco Materazzi ( Inter )
MIDDENVELD: Stefano Fiore (Fiorentina), Mauro Camoranesi (Juventus), Ivan Gennaro Gattuso (Milan), Andrea Pirlo (Milan), Simone Barone (Palermo), Marco Marchionni (Parma), Daniele De Rossi (Roma), Simone Perrotta (Roma)
AANVAL: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Alberto Gilardino (Milan), Francesco Totti (Roma) Antonio Cassano { Real Madrid }
Wie ik eruit zou gooien weet ik nog niet.
Maar Marco zou ik meenemen omdat het een verdediger is die je altijd kan gebruiken en Cassano omdat hij toch de opvolger van Del Piero of Totti is.
Brocchi vind ik als ik Fiorentina zie altijd wel een nuttige speler. Knapt veel vuil werk op, speelt met het hart. En Gilardino tja, ik zat al te twijfelen tussen hem en Cassano. En denk dat een Cassano in goede vorm net iets meer kwaliteiten heeft...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
Brocchi vind ik wel een verrassende keuze! En jij laat Gilardino thuis?
Toldo vervangen door Ivan Pellizoli dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Toldo is gestopt als international
Kan me hier wel in vinden (incl. commentaar op Camoranesiquote:Op zondag 19 februari 2006 12:19 schreef ZIOPPA het volgende:
Goalkeepers: Gianluigi Buffon (Juve), Marco Amelia (Livorno), Christian Abbiati (Juve)
Defenders:Cristian Zaccardo (Palermo), Andrea Barzagli (Palermo), Gianluca Zambrotta (Juventus), Fabio Cannavaro (Juve), Alessandro Nesta (Milan), Manuel Pasqual (Fiorentina), Fabio Grosso (Palermo) en Marco Materazzi (Inter)
Midfielders: Gennaro Gattuso (Milan), Daniele De Rossi (Roma), Andrea Pirlo (Milan), Simone Barone (Palermo), Simone Perrotta (Roma), Marco Marchionni (Parma) en Franco Semioli (Chievo)
Strikers: Francesco Totti (Roma) Ale del Piero (Juve), Luca Toni (Fiorentina), Alberto Gilardino (Milan) en Christian Lucarelli (Livorno).
Stand-by:
GK: Flavio Roma (Monaco)
DF: Massimo Oddo (Lazio) en Daniele Bonera (Parma)
MF: Stefano Fiore (Fiorentina), Mauro Camoranesi (Juve) [kan hem niet uitstaan] en Fabio Liverani (Lazio)
FW: Vincenzo Iaquinta (Udinese) en Antonino Cassano (Roma)
Je neemt de beste Rechtsback van Europa niet meequote:Op zondag 19 februari 2006 12:19 schreef ZIOPPA het volgende:
Goalkeepers: Gianluigi Buffon (Juve), Marco Amelia (Livorno), Christian Abbiati (Juve)
Defenders:Cristian Zaccardo (Palermo), Andrea Barzagli (Palermo), Gianluca Zambrotta (Juventus), Fabio Cannavaro (Juve), Alessandro Nesta (Milan), Manuel Pasqual (Fiorentina), Fabio Grosso (Palermo) en Marco Materazzi (Inter)
Midfielders: Gennaro Gattuso (Milan), Daniele De Rossi (Roma), Andrea Pirlo (Milan), Simone Barone (Palermo), Simone Perrotta (Roma), Marco Marchionni (Parma) en Franco Semioli (Chievo)
Strikers: Francesco Totti (Roma) Ale del Piero (Juve), Luca Toni (Fiorentina), Alberto Gilardino (Milan) en Christian Lucarelli (Livorno).
Stand-by:
GK: Flavio Roma (Monaco)
DF: Massimo Oddo (Lazio) en Daniele Bonera (Parma)
MF: Stefano Fiore (Fiorentina), Mauro Camoranesi (Juve) [kan hem niet uitstaan] en Fabio Liverani (Lazio)
FW: Vincenzo Iaquinta (Udinese) en Antonino Cassano (Roma)
Lippi heeft sinds het begin een systeem gespeeld met een 'echte (verdedigende) rechtsback en een valse rechtsbuiten ervoor (Camoranesi/Diana), en met op de linkerflank een aanvallende back en Totti lichtjes naar links geschoven achter de spitsen. Sinds een paar maanden is hij daarvan af, aangezien zijn rehtsbacks niet voldeden.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan me hier wel in vinden (incl. commentaar op Camoranesi) maar ik zou achterin wel een plekje inruimen in de selectie voor Giorgio Chiellini, weet alleen niet zo snel wie ik er voor zou laten vallen.
En in plek van Abbiati zou ik echt De Sanctis meenemen.
Middenveld ziet er OK uit, Tijdje terug had ik Fiore in de selectie gezet, maar die valt me de laatste 2 maanden wat tegen.
Voorhoede ziet er prima uit zo (Cassano zal met Raul fit nu toch ook weer te weinig aan spelen toekomen dunkt me en Vieri z'n tijd is gewoon geweest).
Weet niet, vind De Rossi toch sterker en dynamischer. Al is Perrotta natuurlijk goed bezig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Opstelling klopt gewoon, hoewel de sterke vorm van Perrotta, als ie dat volhoudt, hem wellicht ook een basisplek kan opleveren.
Op het WK kan ik me niet voorstellen dat ze met een ´gouden´ driehoek gaan spelenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef DIGGER het volgende:
Vieri geblesseerd, het wordt de aanvalsdriehoek Del Piero, Toni, Gillardino vanavond.
Doen ze toch altijd en overal? Tenminste wel op het vorige WK.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op het WK kan ik me niet voorstellen dat ze met een ´gouden´ driehoek gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |