abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35191997
Wie zou jij meenemen naar het WK als jij Marcello Lippi was en je Italië door de poule des doods moet liften?

Ik zou zeggen:

DOEL: Gianluigi Buffon (Juventus), Marco Amelia (Livorno), Morgan De Sanctis (Udinese)

VERDEDIGING: Gianluca Zambrotta (Juventus), Fabio Cannavaro (Juventus), Massimo Oddo (Lazio), Alessandro Nesta (Milan), Fabio Grosso (Palermo), Cristian Zaccardo (Palermo), Andrea Barzagli (Palermo), Marcello Castellini (Sampdoria)

MIDDENVELD: Stefano Fiore (Fiorentina), Mauro Camoranesi (Juventus), Ivan Gennaro Gattuso (Milan), Andrea Pirlo (Milan), Simone Barone (Palermo), Marco Marchionni (Parma), Daniele De Rossi (Roma), Simone Perrotta (Roma)

AANVAL: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Alberto Gilardino (Milan), Francesco Totti (Roma)

STAND-BY: Mauro Esposito (Cagliari), Francesco Tavano (Empoli), Dario Dainelli (Fiorentina), Marco Materazzi (Internazionale), Giorgio Chiellini (Juventus), Fabrizio Miccoli (Benfica), Manuele Blasi (Juventus), Enzo Maresca (Sevilla), Angelo Peruzzi (Lazio), Luciano Zauri (Lazio), Cristiano Lucarelli (Livorno), Christian Vieri (Monaco), Andrea Caracciolo (Palermo), Christian Terlizzi (Palermo), Daniele Bonera (Parma), Bernardo Corradi (Parma), Antonio Cassano (Real Madrid), Sergio Volpi (Sampdoria), Aimo Stefano Diana (Sampdoria), Vincenzo Iaquinta (Udinese)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35199234
Ik wacht op DIGGER en de andere Serie A-volgers, moeten toch mensen zijn die een Italiaanse selectie kunnen beredeneren en maken!
www.thuisuiteten.nl
pi_35200140
DOEL: Gianluigi Buffon (Juventus), Marco Amelia (Livorno), Morgan De Sanctis (Udinese) Ivan Pelizzilo ( Reggina )

VERDEDIGING: Gianluca Zambrotta (Juventus), Fabio Cannavaro (Juventus), Massimo Oddo (Lazio), Alessandro Nesta (Milan), Fabio Grosso (Palermo), Cristian Zaccardo (Palermo), Andrea Barzagli (Palermo), Marcello Castellini (Sampdoria) Marco Materazzi ( Inter )

MIDDENVELD: Stefano Fiore (Fiorentina), Mauro Camoranesi (Juventus), Ivan Gennaro Gattuso (Milan), Andrea Pirlo (Milan), Simone Barone (Palermo), Marco Marchionni (Parma), Daniele De Rossi (Roma), Simone Perrotta (Roma)

AANVAL: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Alberto Gilardino (Milan), Francesco Totti (Roma) Antonio Cassano ( Real Madrid }

Wie ik eruit zou gooien weet ik nog niet.
Maar Marco zou ik meenemen omdat het een verdediger is die je altijd kan gebruiken en Cassano omdat hij toch de opvolger van Del Piero of Totti is.

Pelizzoli omdat ik nog altijd gecharmeerd van hem ben.

[ Bericht 1% gewijzigd door the_legend_killer op 17-02-2006 19:54:20 ]
pi_35200194
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
VERDEDIGING: Gianluca Zambrotta (Juventus), Fabio Cannavaro (Juventus), Massimo Oddo (Lazio), Alessandro Nesta (Milan), Fabio Grosso (Palermo), Cristian Zaccardo (Palermo), Andrea Barzagli (Palermo), Marcello Castellini (Sampdoria) Marco Materazzi ( Inter )

AANVAL: Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Alberto Gilardino (Milan), Francesco Totti (Roma) Antonio Cassano { Real Madrid }

Wie ik eruit zou gooien weet ik nog niet.
Maar Marco zou ik meenemen omdat het een verdediger is die je altijd kan gebruiken en Cassano omdat hij toch de opvolger van Del Piero of Totti is.
Geen keepers
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_35200239
Ja, nu heeft TLK 22 spelers en geen keepers.
www.thuisuiteten.nl
pi_35200276
Was keepers vergeten ja

Ik wis dalijk na goed nadenken nog wat spelers uit.
Zo.

[ Bericht 6% gewijzigd door the_legend_killer op 17-02-2006 19:54:42 ]
pi_35211391
Ik volg de Serie A niet zo heel erg moet ik toegeven maar okee hier gaan we:

GK Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Udinese) en Francesco Toldo (Internazionale)
Ik weet dat Toldo niet speelt bij Inter, maar ik meen me te herinneren dat hij heel goed is in het stoppen van strafschoppen!

DEF Fabio Cannavaro (Juventus), Massimo Oddo (Lazio), Alessandro Nesta (Milan), Fabio Grosso (Palermo), Cristian Zaccardo (Palermo), Marco Materazzi (Internazionale) en Emiliano Moretti (Valencia CF)

MID Stefano Fiore (Fiorentina), Mauro Camoranesi (Juventus), Ivan Gennaro Gattuso (Milan), Andrea Pirlo (Milan), Daniele De Rossi (Roma), Christian Brocchi (Fiorentina), Simone Perrotta (Roma) en Gianluca Zambrotta (Juventus)

ATT Luca Toni (Fiorentina), Alessandro Del Piero (Juventus), Antonio Cassano (Real Madrid), Vincenzo Iaquinta (Udinese), Francesco Totti (Roma)
pi_35216185
Brocchi vind ik wel een verrassende keuze! En jij laat Gilardino thuis?
www.thuisuiteten.nl
pi_35219055
Goalkeepers
Gianluigi Buffon
Christian Abbiati
Ivan Pellizoli

Defenders
Cristian Zaccardo
Giorgio Chiellini
Fabio Cannavaro
Alessandro Nesta
Gianluca Zambrotta
Massimo Oddo
Andrea Barzagli

Midfielders
Ivan Gennaro Gattuso
Daniele De Rossi
Mauro Esposito
Francesco Totti
Fabio Grosso
Mauro Camoranesi
Simone Perrotta
Andrea Pirlo

Strikers
Alessandro Del Piero
Luca Toni
Alberto Gilardino
Filippo Inzaghi
Vincenzo Montella
pi_35219735
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
Brocchi vind ik wel een verrassende keuze! En jij laat Gilardino thuis?
Brocchi vind ik als ik Fiorentina zie altijd wel een nuttige speler. Knapt veel vuil werk op, speelt met het hart. En Gilardino tja, ik zat al te twijfelen tussen hem en Cassano. En denk dat een Cassano in goede vorm net iets meer kwaliteiten heeft...
pi_35219870
Toldo is gestopt als international
pi_35219934
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Toldo is gestopt als international
Toldo vervangen door Ivan Pellizoli dan.
pi_35220065
Goede oplossing
pi_35225519
DOEL: Gianluigi Buffon, Christian Abbiati, Morgan De Sanctis

VERDEDIGING: Gianluca Zambrotta, Fabio Cannavaro, Massimo Oddo, Alessandro Nesta, Fabio Grosso, Cristian Zaccardo, Andrea Barzagli, Daniele Bonera

MIDDENVELD: Stefano Fiore, Mauro Camoranesi, Ivan Gennaro Gattuso, Andrea Pirlo, Marco Marchionni, Daniele De Rossi, Simone Perrotta

AANVAL: Luca Toni, Alessandro Del Piero, Alberto Gilardino, Francesco Totti, Cristiano Lucarelli
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_35226259
Topselectie.

Ik denk nog even na en eigenlijk zie ik gewoon te weinig serie A om een goede selectie te kunnen maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 19 februari 2006 @ 12:19:46 #16
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_35249732
Goalkeepers: Gianluigi Buffon (Juve), Marco Amelia (Livorno), Christian Abbiati (Juve)

Defenders:Cristian Zaccardo (Palermo), Andrea Barzagli (Palermo), Gianluca Zambrotta (Juventus), Fabio Cannavaro (Juve), Alessandro Nesta (Milan), Manuel Pasqual (Fiorentina), Fabio Grosso (Palermo) en Marco Materazzi (Inter)

Midfielders: Gennaro Gattuso (Milan), Daniele De Rossi (Roma), Andrea Pirlo (Milan), Simone Barone (Palermo), Simone Perrotta (Roma), Marco Marchionni (Parma) en Franco Semioli (Chievo)

Strikers: Francesco Totti (Roma) Ale del Piero (Juve), Luca Toni (Fiorentina), Alberto Gilardino (Milan) en Christian Lucarelli (Livorno).

Stand-by:
GK: Flavio Roma (Monaco)
DF: Massimo Oddo (Lazio) en Daniele Bonera (Parma)
MF: Stefano Fiore (Fiorentina), Mauro Camoranesi (Juve) [kan hem niet uitstaan] en Fabio Liverani (Lazio)
FW: Vincenzo Iaquinta (Udinese) en Antonino Cassano (Roma)
pi_35253662
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:19 schreef ZIOPPA het volgende:
Goalkeepers: Gianluigi Buffon (Juve), Marco Amelia (Livorno), Christian Abbiati (Juve)

Defenders:Cristian Zaccardo (Palermo), Andrea Barzagli (Palermo), Gianluca Zambrotta (Juventus), Fabio Cannavaro (Juve), Alessandro Nesta (Milan), Manuel Pasqual (Fiorentina), Fabio Grosso (Palermo) en Marco Materazzi (Inter)

Midfielders: Gennaro Gattuso (Milan), Daniele De Rossi (Roma), Andrea Pirlo (Milan), Simone Barone (Palermo), Simone Perrotta (Roma), Marco Marchionni (Parma) en Franco Semioli (Chievo)

Strikers: Francesco Totti (Roma) Ale del Piero (Juve), Luca Toni (Fiorentina), Alberto Gilardino (Milan) en Christian Lucarelli (Livorno).

Stand-by:
MF: Stefano Fiore (Fiorentina), Mauro Camoranesi (Juve) [kan hem niet uitstaan] en Fabio Liverani (Lazio)
Kan me hier wel in vinden (incl. commentaar op Camoranesi ) maar ik zou achterin wel een plekje inruimen in de selectie voor Giorgio Chiellini, weet alleen niet zo snel wie ik er voor zou laten vallen.
En in plek van Abbiati zou ik echt De Sanctis meenemen.
Middenveld ziet er OK uit, Tijdje terug had ik Fiore in de selectie gezet, maar die valt me de laatste 2 maanden wat tegen.
Voorhoede ziet er prima uit zo (Cassano zal met Raul fit nu toch ook weer te weinig aan spelen toekomen dunkt me en Vieri z'n tijd is gewoon geweest).
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_35257622
Franco Semioli, dat is ook een verbazende! Doet het wel goed bij Chievo natuurlijk.

BramKVO hecht aan oude waarden, gezien Inzaghi en Montella?
www.thuisuiteten.nl
pi_35257667
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:19 schreef ZIOPPA het volgende:

Stand-by:
Je neemt de beste Rechtsback van Europa niet mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35373058
Doel:
Buffon
Peruzzi
De Sanctis

Verdediging:
Oddo
Zambrotta
Chiellini
Grosso
Cannavaro
Nesta
Materazzi
Zaccardo

Middenveld:
Camoranesi
De Rossi
Liverani
Fiore
Gatusso
Pirlo
Perrotta

Aanval:
Del Piero
Toni
Totti
Gilardino
Iaquinta
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:40:37 #21
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_35400103
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:20 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Kan me hier wel in vinden (incl. commentaar op Camoranesi ) maar ik zou achterin wel een plekje inruimen in de selectie voor Giorgio Chiellini, weet alleen niet zo snel wie ik er voor zou laten vallen.
En in plek van Abbiati zou ik echt De Sanctis meenemen.
Middenveld ziet er OK uit, Tijdje terug had ik Fiore in de selectie gezet, maar die valt me de laatste 2 maanden wat tegen.
Voorhoede ziet er prima uit zo (Cassano zal met Raul fit nu toch ook weer te weinig aan spelen toekomen dunkt me en Vieri z'n tijd is gewoon geweest).
Lippi heeft sinds het begin een systeem gespeeld met een 'echte (verdedigende) rechtsback en een valse rechtsbuiten ervoor (Camoranesi/Diana), en met op de linkerflank een aanvallende back en Totti lichtjes naar links geschoven achter de spitsen. Sinds een paar maanden is hij daarvan af, aangezien zijn rehtsbacks niet voldeden.
Zal dus volgens mij met 2 aanvallende backs spelen en dan met een extra verdedigende middenvelder spelen om de gaten te vullen (De Rossi). Zal dus of ten koste gaan van een spits of zijn valse rechtsbuiten, Hoop en denk het laatste.

Overigens zal hij Peruzzi als 2e doelman meenemen en denk dat Liverani een kans heeft als vice-Pirlo, is de laatste tijd erg sterk bezig. Zou ook altijd Pasqual voor Chiellini kiezen. Heb ze de afgelopen jaren kunnen vergelijken, en Chiellini is misschien wel meer een draver, maar Pasqual heeft veel betere voorzetten en verdedigd gewoon sterker.

Opstelling volgens mij:
Buffon; Zambrotta, Cannavaro, Nesta, Grosso; De Rossi, Pirlo, Gattuso; Totti; Toni, Gilardino.
pi_35401388
Opstelling klopt gewoon, hoewel de sterke vorm van Perrotta, als ie dat volhoudt, hem wellicht ook een basisplek kan opleveren.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:37:33 #23
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_35402221
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Opstelling klopt gewoon, hoewel de sterke vorm van Perrotta, als ie dat volhoudt, hem wellicht ook een basisplek kan opleveren.
Weet niet, vind De Rossi toch sterker en dynamischer. Al is Perrotta natuurlijk goed bezig.

Mocht Totti wegvallen geloof ik trouwens niet dat hij Del Piero op de plaats van Totti + 2 spitsen opstelt. Ben benieuwd hoe hij het tegen Duitsland op 1 Maart oplost, maar aangezien we geen linksbuitens hebben is een klassiek 4-4-2 ook niet mogelijk.

Volgens mij zijn dan de 2 opties Del Piero als linkshalf/buiten, met een rechtsbuiten aan de andere kant (Camoranesi/Diana/Semioli/Fiore/Marchionni) of een nieuwe speler op de "Totti" plek. Perrotta heeft het bij Roma redelijk gedaan. Allicht zouden Liverani, Fiore het ook kunnen. Of de speler die de afgelopen jaren bij U-21 daar speelt: Riccardo Montolivo. Begint nu speelminuten te krijgen, komende zaterdag in de basis op 10, lijkt me een mooie sensatie.

Maar dat blijft natuurlijk wishfull thinking..
pi_35557392
Nou MM, leg hem er maar naast, de spelers voor de match tegen de moffen in Firenze:

Keepers: Buffon (Juventus), Amelia (Livorno) en De Sanctis (Udinese).

Verdedigers: Barzagli (Palermo), Cannavaro (Juventus), Grosso (Palermo), Materazzi (Inter Milan), Nesta (AC Milan), Oddo (Lazio), Pasqual (Fiorentina) en Zaccardo (Palermo).

Middenvelders: Barone (Palermo), Camoranesi (Juventus), De Rossi (AS Roma), Diana (Sampdoria), Gattuso (AC Milan), Perrotta (AS Roma) en Pirlo (AC Milan).

Aanvallers: Del Piero (Juventus), Gilardino (AC Milan), Iaquinta (Udinese), Toni (Fiorentina) en Vieri (AS Monaco).

Vieri dus toch weer erbij, en Pasqual voor het eerst opgeroepen. Opvalende afwezige, o.a. Abbiati (zat zondagavond bij Contro Campo alwaar de deskundigen vonden dat ie er bij moest zijn) en natuurlijk Cassano.

Gattuso zal trouwens niet spelen, is geblesseerd afgehaakt.
pi_35581864
Dan heb ik er wel redelijk wat, ook een paar niet uiteraard. Goede keeperskeuze!
www.thuisuiteten.nl
pi_35606297
Pasqual overigens de 63e speler die door Lippi ooit geselecteerd is. Dus Marco heeft nog wel even wat debutanten te gaan...
www.thuisuiteten.nl
pi_35611861
Vieri geblesseerd, het wordt de aanvalsdriehoek Del Piero, Toni, Gillardino vanavond.
pi_35632924
Nog 1 tip aan Lippi: Win nou niet te makkelijk en dik van andere WK gangers als Nederland en Duitsland, straks ben je nog torenhoog favoriet.

pi_35633261
Dat zijn ze wat mij betreft toch wel, alle linie's zijn eigenlijk top.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35652427
Ze stellen wel steeds nadrukkelijker hun kandidatuur, al hoorden ze in 2002 en 2004 ook bij de favorieten natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_35652571
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef DIGGER het volgende:
Vieri geblesseerd, het wordt de aanvalsdriehoek Del Piero, Toni, Gillardino vanavond.
Op het WK kan ik me niet voorstellen dat ze met een ´gouden´ driehoek gaan spelen
pi_35652746
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Op het WK kan ik me niet voorstellen dat ze met een ´gouden´ driehoek gaan spelen
Doen ze toch altijd en overal? Tenminste wel op het vorige WK.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 mei 2006 @ 15:10:08 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37455468
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')