Dat probleem had ik dus ook vanmiddag. En allemaal stekkertjes gevonden, maar niet een juiste, allemaal USB naar PS2.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, met toetsenbord eraan wel ja. Maar ik heb nu dus alleen een PS2toetsenbord, dus moet ik wel het toetsenbord van mijn iBook gebruiken, en dat gaat zo lastig als ie dicht zit..
Sommige oplossingen zijn werkelijk té simpel. Briljant !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Tijn het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon de heldherheid van het scherm van je iBook helemaal naar 0 draaien zodat dat scherm "uit" staat.
Dat heb ik standaard ook eigenlijk, maar bij elke keer switchen moet ik toch het wachtwoord invoeren...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Beiden ingelogd houden is volgens mij wel een optie?
Wie ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Al op de tweede pagina en nog niemand die riep dat hij/zij Walter mist![]()
Ik zal wel moetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn dude..da's nog 6 maanden. How can you stand that long?
Inderdaad, vaag probleem!quote:Maryse's problemen al opgelost btw?
quote:
Tsja... jouw probleem... Wat kan ik er over zeggen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:27 schreef Furious het volgende:
En mijn probleem?
Ga daar maar over zitten tobben!
* Furious doet z'n neptieten-BH om.
Same here. Ik heb wel wat ervaring met de "normale" versie van Logic. Maar dat vond ik maar een kut-programma, dus de laatste 2 versies heb ik ook al niet echt meer gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
ik heb geen Logic-express (ervaring) dus daar kan ik je niet bij helpen.
*de Fok! Apple-community haalt opgelucht adem*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:33 schreef Furious het volgende:
* Furious doet z'n neptieten-BH weer af.
*Google: Moobs*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
*de Fok! Apple-community haalt opgelucht adem*
Ik zit gewoon nog op de eerste pagina hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Al op de tweede pagina en nog niemand die riep dat hij/zij Walter mist![]()
Dan ben jij al gelijk vergevenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog op de eerste pagina hoor.
Zo'n wit toetsenbord is fantastisch!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort een usbhubje kopen, dan kan ik een toetsenbord en mijn muis op mijn iBook aansluiten, en kan ik mijn iBook wat ergonomischer gaan gebruiken. Het is natuurlijk geen porem om mijn lelijke zwarte Dell toetsenbord (wat ook nogeens klote tikt) aan te sluiten op mijn iBook, dus vroeg ik me af of zo'n geil wit toetsenbord niet wat voor mij was. Zijn er hier mensen die zo'n ding hebben en er iets over willen zeggen ?
Aan de Mighty Mouse ga ik niet, omdat ik een vriend van me gisteren de zijne met een tandenstoker heb zien uitpulken omdat ie niet meer scrollde omdat er huidschilfers aan dat balletje zaten ofzo. (.) De mensen bij de Apple Centre hadden gezegd dat ie z'n handen beter moest wassen en dat er niks mis was met de muis, maar dat vind ik een beetje poep als ie dat ding net een half jaar heeft ofzo. Het ontwerp is gewoon stom, als dat soort dingen gebeuren. Of hebben jullie andere ervaringen ?
Ik heb net ook mijn monitor eens even voor de grap op mijn iBook aangesloten, dat was ook wel tof, maar ik werd een beetje iemel van de twee beeldschermen. Dat je alles wat je op ooghoogte op je monitor ziet ook op borsthoogte op je iBook ziet. Kan je dat ook instellen, dat je OF twee verschillende beeldschermen kan gebruiken (een extra beeldscherm so to say) OF dat je je iBook beeldscherm "uit" kan zetten als je een externe monitor gebruikt ?
Misschien wil ik ook wel een iCurve.. Zouden allemaal mooie dingen zijn waar ik mijn ouders lief voor aan kan kijken als ik mijn Bachelor gehaald heb a.s. mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |