wat een humor heb jij zeg.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:31 schreef Candera het volgende:
Zou voor de zekerheid een knuppel of iets dergelijks aanschaffen. Įls hij dan langskomt om rotzooi te trappen kun je altijd een homerun met zijn schedel slaan.
Wat een kneus ben jij. Lekkere loze post...quote:
Hij heeft idd nu een knuppel bij de voordeur staan voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:31 schreef Candera het volgende:
Zou voor de zekerheid een knuppel of iets dergelijks aanschaffen. Įls hij dan langskomt om rotzooi te trappen kun je altijd een homerun met zijn schedel slaan.
Ik woon in een heel klein dorpje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Pfff... in wat voor buurt woon jij?
Zou erg jammer zijn angezien ik er wel erg mee zit en bang ben dat ik binnenkort telefoon krijg dat ik mijn broer kwijt benquote:
Hij is enorm gek op zijn hond en je kan zelf wel gokken wat er gebeurd als een stafford een mens aanvalt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef siekman het volgende:
Nou gewoon de eerstvolgende keer meteen terug uithalen.
jezelf inhouden omdat je hond erbij is , als die vent je slaat mag die hond hem best bijten .
ik zou daar niet naar kijken ,
* zegt siekman , tewijl hij zijn hondjes een kauwkluif geeft voor goede en sterke tanden *
* met in zijn achterhoofd als hij 1 x turk zegt zijn honden opspringen en bijten naar degene naar wie ik wijs *
Stoere jongen hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef siekman het volgende:
* met in zijn achterhoofd als hij 1 x turk zegt zijn honden opspringen en bijten naar degene naar wie ik wijs *
helllllooooo nursequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef teh_m0nkey het volgende:
[afbeelding]
Noem je dat 'n tokkie?![]()
Idd een idioot zeg, een meisje slaan... wtf?![]()
hahaha, dat ben ik niet maar een vriendin van me, ik heb de foto gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef teh_m0nkey het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:36 schreef SlaadjeBla het volgende:
Het is altijd zo jammer dat dit soort mensen meteen door de politie worden meegenomen. Het zou zoveel bevredigender en effectiever zijn als je ze nog even een pak rammel mocht verkopen.
Ze willen nu wel iets met de buurt gaan doen om die vent tegen te houden, hopenlijk werkt het.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:41 schreef Candera het volgende:
Kun je hem geen straatverbod opleggen op een of andere manier?
Als heel de buurt daaraan meewerkt...
Dat hoeft niet meteen waar te zijn hoor, ik weet dat er veel commotie is rond de stafford .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij is enorm gek op zijn hond en je kan zelf wel gokken wat er gebeurd als een stafford een mens aanvalt.
Een Stafford heeft al een slechte naam ondanks dat het beestje nog nooit iemand iets kwaad heeft gedaan.
Zelfs toen hij gestoken werd heeft hij de man niet aangevallen.
Had hij de man wel aangevallen dan was Pinch zonder pardon ingeslapen.
Dat zag ik net alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, dat ben ik niet maar een vriendin van me, ik heb de foto gemaakt.
MILF-hunterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef teh_m0nkey het volgende:
[afbeelding]
...hey 't is d'r niet eensof wel of niet?
![]()
Idd, zegt al genoeg over zo'n kerel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef Carda het volgende:
Ik ga de hond uitlaten, wat neem ik mee?
1. hond
2. riem?
3. boksbeugel
4. mes
WTF?
Dat niet, maar dit welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef teh_m0nkey het volgende:
[afbeelding]
...hey 't is d'r niet eensof wel of niet?
![]()
Nee hoor , the truth .quote:
En bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit wel
http://im1.shutterfly.com(...)000045108AauHDds2Ytq
Jeetje, is dit nu zo moeilijkte begrjpen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vreemd verhaal. Wie vindt Den Bosch nou een heel klein dorp?
waarom woon jij dan in een stadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje, is dit nu zo moeilijkte begrjpen.
Ik woon in een dorp en mijn broer woont in den bosch, misschien heel vreemd hoor maar mensen gaan op een bepaalde leeftijd gewoon uit huis en zelf een gezin stichten.![]()
Waar haal jij uit dat ik in een stad woon?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom woon jij dan in een stad
Dat die man angst heeft kan ik me ook wel indenken, maar waarom zoals iemand eerder al schreef met mes en boxring de hond uitlaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:21 schreef Frappelsien het volgende:
Wat een idioot...
Jammer dat er zo slecht word gesproken over staffordjes.. die man was natuurlijk bang dat er iets met zijn hond zou gebeuren..
Kan ik ook wel begrijpen als je alleen over staffordjes hoort in het nieuws als het gaat over bijtincidenten..
Wij hebben zelf jarenlang een am staff gehad en dat was de liefste hond die ik ooit gezien/gehad heb.
Niet alleen voor mensen in het gezin,bezoek, ook voor kinderen op straat, in het bos.
Erg verstandig dat je broer niks terug gedaan heeft![]()
Snap dus ook niet waar al die kutopmerkingen mbt familie tokkie vandaan komen?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat ik in een stad woon?
Wettelijk gezien was de hond niet meer op eigen terein, hij liep namenlijk de jack russel achterna naar een andere straat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef aso het volgende:
Wat een fijne situatie zou het worden als je (waak) hond niet eens eigen grond mag verdedigen. 'kvind het te belachelijk voor woorden wat er gebeurt is, die vent mag van mij een spuitje krijgen niet de hond. Onbelangrijk waar het gebeurt stad, dorp ,whatever.
Inderdaad... Dat is ook mijn mening. En had hem helemaal lens geslagen als ik zag dat ie ook nog m'n wijf neersloeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef asdqert het volgende:
Kudo's voor je broer dat-ie die klojo niet na de eerste ram al neerhoekte. Ik had me niet ingehouden ben ik bang.![]()
Nu weten wij ook niet hoe die ploert eruit zag natuurlijk, als het een deurpost-vullende dommekracht was is het natuurlijk iets anders met 'eerste ingeving'.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef Donders het volgende:
[..]
Inderdaad... Dat is ook mijn mening. En had hem helemaal lens geslagen als ik zag dat ie ook nog m'n wijf neersloeg.
Dan beroep je je op uitlokking, is nogsteeds verboden. Dit is zowel sneu voor de hond als voor je broer dat je zoiets moet mee maken. Maar als die vent zo bekend is hoe kan het dan zijn dat hij nu al vrij is?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wettelijk gezien was de hond niet meer op eigen terein, hij liep namenlijk de jack russel achterna naar een andere straat.
Die man moet eigenlijk zijn hond ook niet los uitlaten, dat is vragen om problemen en mijn broer moet voortaan beter nakijken of de deur van de schuur wel dicht zit als de hond er zit (zit aan andere kant opening naar de tuin, niet dat mensen denken dat de hond de hele dag in de schuur zit.)
Toen hij zag dat zijn vriendin werd geslagen heeft hij die man ook een paar flinke klappen verkocht en toen greep die man een mes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef Donders het volgende:
[..]
Inderdaad... Dat is ook mijn mening. En had hem helemaal lens geslagen als ik zag dat ie ook nog m'n wijf neersloeg.
Ik denk dat een tokkie de meeste woorden die jij hier neerplempt niet eens kent laatstaan kan SKREYFUN.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef snakelady het volgende:
Mensen, is het zo moeilijk om enigszins respect te hebben voor andere mensen?
Is het echt zo moeilijk te begrijpen dat je niet perse in een achterstandswijk hoeft te wonen om dit soort voorvallen te krijgen? dat het hier gaat om 1 persoon die zijn agressiviteit niet in kan houden en dat botviert op andere.
Of komen jullie (de mensen die zich nu aangesproken voelen) daadwerkelijk alleen op fok! om andere mensen voor de gek te houden, als dat zo is zou ik even naar jullie eigen kijken aangezien de behoefte om je eigen te verhevenen boven anderen alleen maar voortkomt uit het feit dat je bar weinig zelfvertrouwen en zelfrespect hebt.
Of zoals al eerder geschreven, te veel tijd en te weinig hersencellen.
Ik zou het prettig vinden als we nu weer gewoon op het onderwerp zelf kunnen ingaan inplaats van te gaan discussieren of ik en/of mijn familie nou wel of niet in de catogorie Tokkie behoort en of we nou wel of niet in een dorp of in een stad wonen.
Dat lijkt me namenlijk totaal niet relevant.
Hij is wel een enorme flinke vent, vandaar dat de buurt ook bang is voor hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef asdqert het volgende:
[..]
Nu weten wij ook niet hoe die ploert eruit zag natuurlijk, als het een deurpost-vullende dommekracht was is het natuurlijk iets anders met 'eerste ingeving'.
Volgens mij gaat er bij iedereen een knoppie om als zijn vrouw geslagen word, ik zou mij nooit kunnen inhouden, is in iedergeval nog nooit gelukt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef asdqert het volgende:
[..]
Nu weten wij ook niet hoe die ploert eruit zag natuurlijk, als het een deurpost-vullende dommekracht was is het natuurlijk iets anders met 'eerste ingeving'.
Hoe het komt dat hij eerder vij is gekomen en nu weer zo snel dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef aso het volgende:
[..]
Dan beroep je je op uitlokking, is nogsteeds verboden. Dit is zowel sneu voor de hond als voor je broer dat je zoiets moet mee maken. Maar als die vent zo bekend is hoe kan het dan zijn dat hij nu al vrij is?
Heeft je broer wel aangifte gedaan?
civiele procedure opstarten: onkosten optellen(dierenarts,kleding, eigen arts, psychische schade) enz enz. lekker laten betalen.
Hij heeft toch een eigen bedrijf, komt daar nog boven op gederfde inkomsten.
suc6 dr mee
En de kosten van de advocaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe het komt dat hij eerder vij is gekomen en nu weer zo snel dat weet ik niet.
Mijn broer heeft wel aangifte gedaan en krijgt de kosten van de verlore werkdag, de dokters en dierenartskosten ook terug over de rest weet ik niet, zal het morgen eens vragen aan hem.
haha, ja he, maar ach, er kwam wel iets heel mooist uit, is ondertussen alweer 9 maanden geleden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:42 schreef Oksel het volgende:
[afbeelding]
JIj hebt er ook een flinke bult aan overgehouden zie ik..
Geen idee hoe dat zit, ze zitten nu nog midden in een rechterlijk debat over wat de volgende stappen zijn die ze gaan ondernemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:52 schreef Skorpija het volgende:
Maar ze kunnen toch een straat verbod aanvragen als ze zich bedreigd voelt?
Dan mag hij niet binnen 100 meter van hun huis komen/verschijnen ofzo..
Je leert je honden "afwijkende commando's", en dan neem je "turk" om aan te vallen? En dan probeer je nog doodserieus over te komen alsof jij verstandig omgaat met je honden?quote:
Dan kosten ze de maatschappij nog steeds geld...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Het beste voor dit soort mensen: gehandicapt slaanhebje er geen last meer van
Ja oke, maarja das wel relax he kijk: je gaat gewoon die gast iedere dag vervelen, en hem in een vijver duwenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dan kosten ze de maatschappij nog steeds geld...
Je spreekt uit ervaring, afgaande op merendeel (100% zeg maar, eigenlijk) van je posts?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Het beste voor dit soort mensen: gehandicapt slaanhebje er geen last meer van
Ja, gehandicapten in een vijver duwen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja oke, maarja das wel relax he kijk: je gaat gewoon die gast iedere dag vervelen, en hem in een vijver duwen
Boeie, kost het geen geld meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja, gehandicapten in een vijver duwen...
Dat kost tijd, en tijd is geld.![]()
Via het internet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Boeie, kost het geen geld meer.
Nee ik spreek niet uit ervaring, want hoe the fuck wil ik mensen pesten als ik 24/7 achter me pc zit ?
Ja , ik wel . ga er heel verstandig mee om ja .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nog een lang verhaal
Elke hond moet gehoorzaamstraining ondergaan. Maar dat betekent niet dat je ze op commando moet leren aanvallen. Je zegt dat je het commando "val aan" niet wilt gebruiken om ongelukken te vermijden? Ten eerste is het waarschijnlijker dat er ongelukken gebeuren als je iets willekeurigs als "turk" neemt dan "val aan". Ten tweede is "turk" maar één lettergreep, en kan een hond zich heel gemakkelijk vergissen. Ik hoop voor jouw dat jij nooit in een gespannen situatie één van de zovele woorden die bijna identiek aan turk zijn gebruikt.quote:
Ik heb de honden al 7 jaar , ik heb daar nog nooit en dan nog nooit enig probleem mee gehad .quote:
Logisch dat je er zo over denkt, elk verhaalheeft 2 kanten, hoewel je in het teletextbericht ook kan lezen dat mijn broer zijn vriendin en hond als slachtoffers worden genoemd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Okee, en nu weer ontopic.
Sommige mensen zijn zo sociaal geļsoleerd dat ze alleen een hond hebben om van te houden, lijkt het wel. Hier word je gewoon bang van, en dat de politie die man dan niet een straatverbod geeft ofzo is ook belachelijk. We horen het nu natuurlijk wel van één kant, het kan, met alle respect, ook zijn dat je broer de man heeft uitgedaagd ofzo... ik geloof je wel hoor, daar niet van, maar de politie zal wel een reden hebben dat de man niet vastzit/-gezeten heeft.
Thnx, zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@TS
Ik heb vooral bewondering voor je broer, hij heeft goed gehandeld vind ik, niet als een angsthaas weglopen, maar je ook niet lens laten slaan.![]()
Gaan jullie toch gezellig zijn woonwagen in de hens zetten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef snakelady het volgende:
Ze willen nu wel iets met de buurt gaan doen om die vent tegen te houden, hopenlijk werkt het.
Jawel moet je stefan85 ff vragen! die is niet bangquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef ikJur het volgende:
van dat soort aggressieve mongolen ben ik echt niet gediend, maar goed dat ie nog wat klappen heeft gehad van jullie want die mietjes bij de politie doent er toch niks aan zoals je ziet
Dan zal hij die eerst moeten kopen, hij woont in een rijtjeshuis.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:10 schreef OfNoImportance het volgende:
[..]
Gaan jullie toch gezellig zijn woonwagen in de hens zetten?
Als je het "'verkeerde" ras hond hebt ben je hem wel kwijt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef siekman het volgende:
Nou gewoon de eerstvolgende keer meteen terug uithalen.
jezelf inhouden omdat je hond erbij is , als die vent je slaat mag die hond hem best bijten .
ik zou daar niet naar kijken ,
* zegt siekman , tewijl hij zijn hondjes een kauwkluif geeft voor goede en sterke tanden *
Ik wel lenen ??quote:Op zondag 26 februari 2006 23:11 schreef snakelady het volgende:
ja, iedereen heeft ook een m-16 in huis liggen.
Tja, ehh, over mijn schoonzus kan ik niet met je in discussie gaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:23 schreef Aurelium het volgende:
klinkt als een lekkere aso bende daar, ja vooral die vent, maar ook die schoonzus zie ik daar al krijsend op de stoep staan voor dr woonwagen om die gast vervolgens met een ketting te lijf te gaan.
Sorry ik visualiseer te veel.
Wens je broer beterschap.
Echt wel, hij is een enorm watje dat hij eerst de hond thuisbrengt en dan pas die vent een paar klappen verkocht, ook enorm ondoordacht enzo.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:15 schreef 2DStylish het volgende:
Je broer had die kerel gewoon gelijk ko moeten slaan en niet zomaar die klappen nemen zonder iets te doen. Wat een watje![]()
quote:
Je moet je laten afrossenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:38 schreef boekenworm het volgende:
Lekker asociale familie en buurt zo te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |