abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:26:13 #51
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35190549
edit: dubbel
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_35190559
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waar haal jij uit dat ik in een stad woon?
pi_35190570
Een Boschenaar
pi_35190588
Pfff wat is dit voor een RTL/SBS Achterstandswijk-verhaal
Ik haat de belastingdienst
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:28:39 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35190646
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef aso het volgende:
Wat een fijne situatie zou het worden als je (waak) hond niet eens eigen grond mag verdedigen. 'kvind het te belachelijk voor woorden wat er gebeurt is, die vent mag van mij een spuitje krijgen niet de hond. Onbelangrijk waar het gebeurt stad, dorp ,whatever.
Wettelijk gezien was de hond niet meer op eigen terein, hij liep namenlijk de jack russel achterna naar een andere straat.
Die man moet eigenlijk zijn hond ook niet los uitlaten, dat is vragen om problemen en mijn broer moet voortaan beter nakijken of de deur van de schuur wel dicht zit als de hond er zit (zit aan andere kant opening naar de tuin, niet dat mensen denken dat de hond de hele dag in de schuur zit. )
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_35190767
Kudo's voor je broer dat-ie die klojo niet na de eerste ram al neerhoekte. Ik had me niet ingehouden ben ik bang.
pi_35190886
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef asdqert het volgende:
Kudo's voor je broer dat-ie die klojo niet na de eerste ram al neerhoekte. Ik had me niet ingehouden ben ik bang.
Inderdaad... Dat is ook mijn mening. En had hem helemaal lens geslagen als ik zag dat ie ook nog m'n wijf neersloeg.
Huh?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:35:57 #58
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35190914
Mensen, is het zo moeilijk om enigszins respect te hebben voor andere mensen?
Is het echt zo moeilijk te begrijpen dat je niet perse in een achterstandswijk hoeft te wonen om dit soort voorvallen te krijgen? dat het hier gaat om 1 persoon die zijn agressiviteit niet in kan houden en dat botviert op andere.

Of komen jullie (de mensen die zich nu aangesproken voelen) daadwerkelijk alleen op fok! om andere mensen voor de gek te houden, als dat zo is zou ik even naar jullie eigen kijken aangezien de behoefte om je eigen te verhevenen boven anderen alleen maar voortkomt uit het feit dat je bar weinig zelfvertrouwen en zelfrespect hebt.
Of zoals al eerder geschreven, te veel tijd en te weinig hersencellen.

Ik zou het prettig vinden als we nu weer gewoon op het onderwerp zelf kunnen ingaan inplaats van te gaan discussieren of ik en/of mijn familie nou wel of niet in de catogorie Tokkie behoort en of we nou wel of niet in een dorp of in een stad wonen.
Dat lijkt me namenlijk totaal niet relevant.
pi_35190917
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef Donders het volgende:

[..]

Inderdaad... Dat is ook mijn mening. En had hem helemaal lens geslagen als ik zag dat ie ook nog m'n wijf neersloeg.
Nu weten wij ook niet hoe die ploert eruit zag natuurlijk, als het een deurpost-vullende dommekracht was is het natuurlijk iets anders met 'eerste ingeving'.
pi_35190925
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wettelijk gezien was de hond niet meer op eigen terein, hij liep namenlijk de jack russel achterna naar een andere straat.
Die man moet eigenlijk zijn hond ook niet los uitlaten, dat is vragen om problemen en mijn broer moet voortaan beter nakijken of de deur van de schuur wel dicht zit als de hond er zit (zit aan andere kant opening naar de tuin, niet dat mensen denken dat de hond de hele dag in de schuur zit. )
Dan beroep je je op uitlokking, is nogsteeds verboden. Dit is zowel sneu voor de hond als voor je broer dat je zoiets moet mee maken. Maar als die vent zo bekend is hoe kan het dan zijn dat hij nu al vrij is?

Heeft je broer wel aangifte gedaan?
civiele procedure opstarten: onkosten optellen(dierenarts,kleding, eigen arts, psychische schade) enz enz. lekker laten betalen.

Hij heeft toch een eigen bedrijf, komt daar nog boven op gederfde inkomsten.

suc6 dr mee
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:37:30 #61
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35190976
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef Donders het volgende:

[..]

Toen hij zag dat zijn vriendin werd geslagen heeft hij die man ook een paar flinke klappen verkocht en toen greep die man een mes.

Dat hij de man de eerste keer niet aanviel was gewoon puur om zijn hond te beschermen.
pi_35191009
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef snakelady het volgende:
Mensen, is het zo moeilijk om enigszins respect te hebben voor andere mensen?
Is het echt zo moeilijk te begrijpen dat je niet perse in een achterstandswijk hoeft te wonen om dit soort voorvallen te krijgen? dat het hier gaat om 1 persoon die zijn agressiviteit niet in kan houden en dat botviert op andere.

Of komen jullie (de mensen die zich nu aangesproken voelen) daadwerkelijk alleen op fok! om andere mensen voor de gek te houden, als dat zo is zou ik even naar jullie eigen kijken aangezien de behoefte om je eigen te verhevenen boven anderen alleen maar voortkomt uit het feit dat je bar weinig zelfvertrouwen en zelfrespect hebt.
Of zoals al eerder geschreven, te veel tijd en te weinig hersencellen.

Ik zou het prettig vinden als we nu weer gewoon op het onderwerp zelf kunnen ingaan inplaats van te gaan discussieren of ik en/of mijn familie nou wel of niet in de catogorie Tokkie behoort en of we nou wel of niet in een dorp of in een stad wonen.
Dat lijkt me namenlijk totaal niet relevant.
Ik denk dat een tokkie de meeste woorden die jij hier neerplempt niet eens kent laatstaan kan SKREYFUN.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:38:51 #63
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35191027
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef asdqert het volgende:

[..]

Nu weten wij ook niet hoe die ploert eruit zag natuurlijk, als het een deurpost-vullende dommekracht was is het natuurlijk iets anders met 'eerste ingeving'.
Hij is wel een enorme flinke vent, vandaar dat de buurt ook bang is voor hem.
pi_35191124
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef asdqert het volgende:

[..]

Volgens mij gaat er bij iedereen een knoppie om als zijn vrouw geslagen word, ik zou mij nooit kunnen inhouden, is in iedergeval nog nooit gelukt.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:41:16 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35191127
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef aso het volgende:

[..]

Dan beroep je je op uitlokking, is nogsteeds verboden. Dit is zowel sneu voor de hond als voor je broer dat je zoiets moet mee maken. Maar als die vent zo bekend is hoe kan het dan zijn dat hij nu al vrij is?

Heeft je broer wel aangifte gedaan?
civiele procedure opstarten: onkosten optellen(dierenarts,kleding, eigen arts, psychische schade) enz enz. lekker laten betalen.

Hij heeft toch een eigen bedrijf, komt daar nog boven op gederfde inkomsten.

suc6 dr mee
Hoe het komt dat hij eerder vij is gekomen en nu weer zo snel dat weet ik niet.
Mijn broer heeft wel aangifte gedaan en krijgt de kosten van de verlore werkdag, de dokters en dierenartskosten ook terug over de rest weet ik niet, zal het morgen eens vragen aan hem.
pi_35191157
Fijne stad Den bosch .. mijn vriendin woont daar ook en is dus van der fiets afgetrapt door 2 16 jarige koters die om geld vroegen .. en maar schelden met kanker dit en dat ... als ik derbij wasgeweest lag er in ieder geval 1 in het ziekenhuis ..

Wordt steeds gekker daarzo
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_35191183

JIj hebt er ook een flinke bult aan overgehouden zie ik..
pi_35191197
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe het komt dat hij eerder vij is gekomen en nu weer zo snel dat weet ik niet.
Mijn broer heeft wel aangifte gedaan en krijgt de kosten van de verlore werkdag, de dokters en dierenartskosten ook terug over de rest weet ik niet, zal het morgen eens vragen aan hem.
En de kosten van de advocaat.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:43:20 #69
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_35191209
Wat een klote ervaring.

Wel goed van je broer dat hij ervoor zorgde dat de hond niet aan ging vallen. Ik ken de hond niet, maar ik vind het zo zielig dat ie is gestoken. Wat een lief dier moet het zijn, dat ie zelfs toen nog niet aanviel.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:43:54 #70
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35191231
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:42 schreef Oksel het volgende:
[afbeelding]

JIj hebt er ook een flinke bult aan overgehouden zie ik..
haha, ja he, maar ach, er kwam wel iets heel mooist uit, is ondertussen alweer 9 maanden geleden.
pi_35191566
Maar ze kunnen toch een straat verbod aanvragen als ze zich bedreigd voelt?
Dan mag hij niet binnen 100 meter van hun huis komen/verschijnen ofzo..
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:54:49 #72
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35191672
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:52 schreef Skorpija het volgende:
Maar ze kunnen toch een straat verbod aanvragen als ze zich bedreigd voelt?
Dan mag hij niet binnen 100 meter van hun huis komen/verschijnen ofzo..
Geen idee hoe dat zit, ze zitten nu nog midden in een rechterlijk debat over wat de volgende stappen zijn die ze gaan ondernemen.
Maar ik zal het er morgen eens met mijn broer over praten.
pi_35192011
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:57 schreef siekman het volgende:

[..]

Lang verhaal
Je leert je honden "afwijkende commando's", en dan neem je "turk" om aan te vallen? En dan probeer je nog doodserieus over te komen alsof jij verstandig omgaat met je honden?
Honden zijn op zich al waaks en beschermend. Vanaf dat je dat gaat trainen verhoog je het risico op allerlei incidenten. Honden zijn (potentieel levensgevaarlijke) levende dieren, het zijn geen machines die je perfect kan controleren. De enige honden die voor mijn part eender welke vorm van agressie-training (of het nu beschermend of aanvallend is) mogen ondergaan, zijn honden van politie of veiligheidsdiensten. En dan alleen door mensen die daar een opleiding voor hebben gehad, en die honden mogen dan ook niet meer zomaar in contact komen met het brede publiek. Gewone mensen die zich wat onveilig voelen en dan maar honden agressief maken, denkende dat ze "hem wel kennen en het wel kunnen controleren"
En als jij jouw honden aanvallen als jij turk zegt en naar iemand wijst, ben ik er vast van overtuigd dat het een groot risico is om als vreemde jouw hond te benaderen.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:18:12 #74
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35192716
Het beste voor dit soort mensen: gehandicapt slaan hebje er geen last meer van
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_35192926
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Het beste voor dit soort mensen: gehandicapt slaan hebje er geen last meer van
Dan kosten ze de maatschappij nog steeds geld...
How you play the cards you are dealt is all that matters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')