100 euroquote:Op zondag 19 februari 2006 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
durf je daar iets op in te zetten?
je mag er ook een schoen om op te eten op zettenquote:
Zo veel vertouwen heb ik er nou ook weer niet in. Maar hij gaat wel scoren op het WK.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag er ook een schoen om op te eten op zetten
nou laten we daar dan een weddenschapje op zetten?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zo veel vertouwen heb ik er nou ook weer niet in. Maar hij gaat wel scoren op het WK.
Jij zegt dat hij niet gaat scoren op het WK? 10 euro?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou laten we daar dan een weddenschapje op zetten?
Das valuequote:Op zondag 19 februari 2006 17:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij niet gaat scoren op het WK? 10 euro?
Ik verwacht dat Vonlanthen als man van de assists gaat fungeren op het WK. Hij zal dan ook zeker niet als diepste man komen te spelen: De Zwitsers hebben veel talentvolle aanvallersquote:Op zondag 19 februari 2006 17:36 schreef methodmich het volgende:
Kom op cultheld, hij moet tegen Togo man!
ik dacht meer iets in de trant van dit: Schoen opetenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij niet gaat scoren op het WK? 10 euro?
Bedankt. Ge zijt een grote.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:37 schreef cultheld het volgende:
http://rapidshare.de/files/13582277/18022006Farfan-Talpa.wmv.html
hier
Frei is er niet bij, en wie zijn die goede spitsen verder dan?? (chapuisat?)quote:Op zondag 19 februari 2006 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Vonlanthen als man van de assists gaat fungeren op het WK. Hij zal dan ook zeker niet als diepste man komen te spelen: De Zwitsers hebben veel talentvolle aanvallers
Je had na punt 5 beter kunnen stoppen.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
Ik heb een goed idee over wat te doen met dat geld:
- Farfán zijn contract flink opwaarderen met een nieuwe gelimiteerde transfersom van 25 miljoen euro tot 2009/2010.
-Ooijer behouden.
- Nog één jaartje door met Cocu.
-Gomes een contract voor het leven aanbieden.
- Alex kopen.
- Leiwakabessy gratis overnemen.
- Een speler van het kaliber Aguero/Cardozo kopen en onderhandelen over de transfersom van
Koné. (ergo: hem niet kopen voor 9 miljoen)
- Luirink/Kruiswijk/Zomer halen.
- Dembele kopen voor een boterzacht prijsje van een club in degradatiegevaar.
- Martens kopen.
- Boussoufa kopen.
- Zenden naar Eindhoven halen.
Ik zou technisch directeur moeten worden
Nee, past prima in het rijtje Dembele, Zomer en Elia....zouden allemaal erg goede spelers kunnen worden in de toekomst, maar niet waar PSV nu behoefte aan heeft. Het belangrijkste bij PSV is dat er spelers komen die goed in dit systeem passen. Beasley past bijvoorbeeld totaal niet in dit systeem, dus mag van mij om die reden vertrekken.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Kruiswijk halen is zo slecht nog niet !
Beasley past prima in een systeem met drie aanvallers, hij komt gewoon wat tekort.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nee, past prima in het rijtje Dembele, Zomer en Elia....zouden allemaal erg goede spelers kunnen worden in de toekomst, maar niet waar PSV nu behoefte aan heeft. Het belangrijkste bij PSV is dat er spelers komen die goed in dit systeem passen. Beasley past bijvoorbeeld totaal niet in dit systeem, dus mag van mij om die reden vertrekken.
Landzaat past overigens goed in deze tactiek, maar ik ben persoonlijk niet zo weg van hem.
Moraal van het verhaal: koop spelers die in de tactiek weg te zetten zijn, ipv gewoonweg goede spelers aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |