abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35345041
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Forza psv = forza utreg
come on psv = come on utreg

en volgens mij hoorde ik zelfs red white army
Jij bent zielig.

Weet in ieder geval zeker dat jullie Kampioenen ole ole niet hebben bedacht .
pi_35350631
wat een scheids was dat...
ben het ook niet gewend om van een thuiswedstrijd van PSV in de CL thuis te komen met een nederlaag...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:49:34 #253
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35350720
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Forza psv = forza utreg
come on psv = come on utreg

en volgens mij hoorde ik zelfs red white army
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35350945
Beroerde scheids, beroerd PSV en een nog veel beroerdere uitslag .

Vooral Gomes en Lamey vond ik hemeltergend af en toe...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35351368
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beroerde scheids, beroerd PSV en een nog veel beroerdere uitslag .

Vooral Gomes en Lamey vond ik hemeltergend af en toe...
1ste helft was PSV de betere
2de helft speelde Lyon veel beter, vooral dankzij wiltord...

Lamey had echt niks te zoeken bij PSV vandaag...
Simons was wel goed bezig
en Culina ook vond ik, wel jammer dat die werd gewisseld
pi_35351519
Nou kan het eindelijk afgelopen zijn met dat kansloze opgehemel van Farfan. Als er één gehypte speler rond loopt in de eredivisie is hij het wel.
pi_35351594
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:05 schreef El_Bassie het volgende:
Nou kan het eindelijk afgelopen zijn met dat kansloze opgehemel van Farfan. Als er één gehypte speler rond loopt in de eredivisie is hij het wel.

ocharme, speelt iemand een keer niet goed dan is die helemaal niks
simpele gedachtengang zeg

tjah, als jij vindt dat hij niks is, dan is dat je recht
alleen zullen velen het niet met je eens zijn
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 22 februari 2006 @ 00:11:25 #258
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_35351780
HET IS GEWOON ZO JA !

dat van utrecht enzo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_35351894
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

1ste helft was PSV de betere
2de helft speelde Lyon veel beter, vooral dankzij wiltord...

Lamey had echt niks te zoeken bij PSV vandaag...
Simons was wel goed bezig
en Culina ook vond ik, wel jammer dat die werd gewisseld
1e helft kreeg PSV idd de betere kansen, maar het gesukkel bij Lamey en Gomes was al duidelijk zichtbaar. 2e helft was gewoon te triest voor woorden, we waren compleet machteloos... Lamey heeft iig weer laten zien dat hij niet thuis hoort in de basis.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35352303
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1e helft kreeg PSV idd de betere kansen, maar het gesukkel bij Lamey en Gomes was al duidelijk zichtbaar. 2e helft was gewoon te triest voor woorden, we waren compleet machteloos... Lamey heeft iig weer laten zien dat hij niet thuis hoort in de basis.
*eensch is. Ze hadden het in de eerste helft moeten afmaken, dan hadden ze in de 2e hun favoriete spelletje kunnen spelen. Maar onverwacht komt het toch niet voor me; de laatste paar wedstrijden waren ook al behoorlijk k*t. Dan moet het een keer misgaan......
Gomes..... zeldzaam blunderend vanavond
Lamey...... CL-onwaardig, Eredivisie kan hij wel aan, maar europees
Publiek in de eerste helft , Oost
Publiek in de tweede helft , zelfs op Oost werd niet meer zoveel gezongen, en ook ik maakte me daar schuldig aan

En het is een zeer slap argument, maar toch wil ik het even aanstippen: de scheids:
pi_35352897
Godverdomme, net terug. Wat een kater zeg. Ik snap niet dat PSV pas ging voetballen de tweede helft toen ze met een man meer op het veld stonden. Maar goed, uitgangspostitie is denk ik nu 10-15%. En hoe dat gaat lukken, daar heb ik nog geen zin om over na te denken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_35352943
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:43 schreef mcyodogg het volgende:
Godverdomme, net terug. Wat een kater zeg. Ik snap niet dat PSV pas ging voetballen de tweede helft toen ze met een man meer op het veld stonden. Maar goed, uitgangspostitie is denk ik nu 10-15%. En hoe dat gaat lukken, daar heb ik nog geen zin om over na te denken.
niet ben ik bang
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_35353007
Beasley over PSV:
quote:
Hier heb ik nooit voor honderd procent het vertrouwen gevoeld dat ik zoek.'
DaMarcus Miskoop...
pi_35353141
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
Beasley over PSV:
[..]

DaMarcus Miskoop...
bron: vi.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:58:05 #265
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35353279
Lekker KUT!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 22 februari 2006 @ 01:11:23 #266
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35353574
quote:
Olympique Lyon-coach Gérard Houllier noemde de overwinning van zijn ploeg terecht. "We hebben getoond dat we fysiek en mentaal sterk zijn. Euforisch zijn we echter niet, we willen de volgende ronde halen", sprak hij in de perszaal. De Fransman nam zijn petje af voor zijn groep. “Een goede match waarin we veel kwaliteit hebben laten zien. Het was een harde wedstrijd van twee kanten, maar nooit over de limiet. We wisten dat het fysiek zou worden." Over de redding van Coupet in de beginfase (op de kopbal van Vennegoor) had Houllier weinig te zeggen. "Het had ook 3-2 voor ons kunnen zijn." De Lyon-trainer voorziet een nieuw gevecht in de volgende wedstrijd, "met veel motivatie aan twee kanten".
Ik weet niet naar welke wedstrijd hij gekeken heeft, maar 3 mogelijke goals voor Lyon?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 februari 2006 @ 01:50:56 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35354165

kutzooi

terug uit het stadion
we speelden heel redelijk, zeker de eerste helft. Prachtige kans van Vennegoor in de 1e minuut . Later nog een mooie maar die was wat lastiger.
Een voor Alex, die vrije trap jammer dat hij niet ietsje lager was. En hoe hij inkwam op die speler van Lyon die daarna tegen de vlakte ging . Het was voor mij aan de andere kant van het veld maar ik kon precies meekijken op een tvtje in een skybox voor de herhaling.

de goal wat een kutgoal, vreemde bal, vreemde actie van Gomes. Tenminste zo zag het er voor ons uit

en Kone........ dammit op de paal.

de scheidsrechter zelden zo een wedstrijd kapot zien fluiten om vervolgens de blessuretijd nauwelijks fatsoenlijk te laten verspelen

Lamey was een drama, Reiziger ook al niet al te lekker. en als je dan bedenkt dat we daar vorig jaar Ooijer en Lee had staan zie je toch wel een dramatisch verschil.

enorm katerig gevoel dus, we waren zeker niet de mindere en dan toch verliezen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35354240
Ball is ook een drama. Ik denk dat het nog vechten wordt om Braafheid.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 februari 2006 @ 01:59:19 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35354285
Lamey speelt goed als het team goed speelt, maar op dit niveau komt hij blijkbaar tekort. Braafheid is trouwens kandidaat nummer 1 bij NEC nu.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35354314
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 01:56 schreef cultheld het volgende:
Ball is ook een drama. Ik denk dat het nog vechten wordt om Braafheid.
Wie willen hem dan?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_35354328
Braafheid

Kun je beter Bogarde bellen. Of Numan. Of Van Hintum. Misschien voelt Heintze wel weer iets voor een comeback...
  woensdag 22 februari 2006 @ 02:03:21 #272
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35354335
Kunnen we niet gewoon zonder linksachter spelen
pi_35354352
De scouting van PSV is gek als ze Braafheid niet benadert. Bij Mexico -21 speelt een top top topper op de linksbackpositie die speelt als een jonge Maldini. Ik denk echter niet dat hij haalbaar is. Een leuke verdediger is Bottinelli, een prima zoneverdediger maar niet zoals Alex geschikt om man tegen man te verdedigen. In de zone is ie echter fenomenaal en hij kan prima mee voetballen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35354363
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 02:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wie willen hem dan?
AZ en Feyenoord.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 februari 2006 @ 02:09:24 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35354394
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 02:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

AZ en Feyenoord.
NEC, Looijen heeft al met hem gesproken zelfs
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')