BrEeZaH's zijn voor mietjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:24 schreef Ronhui het volgende:
Wie heeft er ook BrEeZaH sletjes in zijn lijst staan!
Iedereen, behalve lelijke nerds.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:24 schreef Ronhui het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Juist, je moet toch wat ten neuqen hebben
MSNquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja, ik erger me er kapot aan. Je weet wel, van die compleet door smiley's en uitroeptekens omringde VAKANTIE-kreten(in msn dan he). Ik bedoel, ik weet ook wel dat het vakantie is. Dat hoef je me op deze manier niet nog eens extra duidelijk te maken. Feit is wel dat ik er eigenlijk pas woensdag achter kwam dat ik volgende week vakantie had dus als die mensen dat nou de week voordat er vakantie is dat in hun naam zetten zou het misschien minder ergerlijk zijn en meer dienden als een waarschuwing in plaats van een schreeuwerige roep om zo veel mogelijk aandacht.
Nee maar dat hebben we alle BrEeZaHs wijsgemaakt goeie he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:02 schreef Metro2005 het volgende:
Is het vakantie dan?
+1 scherp.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Juist, je moet toch wat ten neuqen hebben
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Skv het volgende:
Ik héb godverdomme helemaal geen vakantie
Nouquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee maar dat hebben we alle BrEeZaHs wijsgemaakt goeie he?
Hier in Zuid-Holland hebben we gewoon vakantiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef Maikuuul het volgende:
Wij hebben komende week nog school en dan lekker carnaval
IKquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:24 schreef Ronhui het volgende:
Boeiend, wij doen nog niks op school dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:19 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
[..]
Hier in Zuid-Holland hebben we gewoon vakantie![]()
niet iedereen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:19 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
[..]
Hier in Zuid-Holland hebben we gewoon vakantie![]()
tss ik ben heel schoon!quote:
Ja maar die groene is viesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tss ik ben heel schoon!
KeP meNet gedouST wEeT JuH
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:27 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja maar die groene is vies
KIP Ik heb je !hehehe
Het rode flesje, de groene vind ik niet lekker he..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
oke ik vat hem niet.. wie heb je nu?![]()
ik neem alleen de oranje als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef Integrity het volgende:
[..]
Het rode flesje, de groene vind ik niet lekker he..
Biertje?
Nou vooruit, omdat JiJ hEt BeNtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik neem alleen de oranje als je het niet erg vindt![]()
IkkuH NeEheeM ALLeEn Di OrAgNe Az JuH DaH NiE ErRuG FiNquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik neem alleen de oranje als je het niet erg vindt![]()
OkEEySquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:32 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat JiJ hEt BeNt
NoU vOoRuIt, OmDaT jIj Zo'N gEiL pLaAtJe HeBt!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
IkkuH NeEheeM ALLeEn Di OrAgNe Az JuH DaH NiE ErRuG FiN
juh wor der zo moe fan hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Integrity het volgende:
Da's hard werken zeg, de breezah-slet uithangen. Je moet die moeite maar willen nemen zeg!
vakantiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja, ik erger me er kapot aan. Je weet wel, van die compleet door smiley's en uitroeptekens omringde VAKANTIE-kreten(in msn dan he). Ik bedoel, ik weet ook wel dat het vakantie is. Dat hoef je me op deze manier niet nog eens extra duidelijk te maken. Feit is wel dat ik er eigenlijk pas woensdag achter kwam dat ik volgende week vakantie had dus als die mensen dat nou de week voordat er vakantie is dat in hun naam zetten zou het misschien minder ergerlijk zijn en meer dienden als een waarschuwing in plaats van een schreeuwerige roep om zo veel mogelijk aandacht.
va·kan·tie (de ~ (v.), ~s)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |