jij hoeft zeker niet zelf de afwas te doen, of je hebt smetvrees !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik drink uit een glas, ben geen zwerver![]()
Ik gewoon lekker uit een glas.. En idd, ik hoef de afwas niet te doen want ik heb een vaatwasserquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:04 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
jij hoeft zeker niet zelf de afwas te doen, of je hebt smetvrees !
ik drink ook vaak uit pak/fles , gewoon als ik ff een slok wil
Wat zeg je moeder daar nou van?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:11 schreef Salvad0R het volgende:
uit het pak, duh. grote slokken tegelijk .
glas pak ik alleen als er bezoek is...
Bij gebrek aan publiek heeft het geen zin om gezellig te doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef boekenworm het volgende:
Ik drink meestal uit een glas. Ten eerste vind ik het drinken uit een pak vies, ten tweede ziet het er ongezellig uit. Wat is de moeite nou van een glas pakken en rustig te drinken. Het schoonmaken van een glas of beker kun je haast geen werk noemen.
Hangt dus van het tijdstip en mijn mood af. Ik vind het soms heerlijk om een heel ritueel rond mijn eten te bouwen, maar meestal staat eten en drinken mij meer in de weg dus consumeer ik terwijl ik bezig ben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef boekenworm het volgende:
Je kan wel tegenover jezelf voor wat beschaving en gezelligheid zorgen.
Dat heb ik hier dus ook maar dan met andere drankquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Gizmo112 het volgende:
ik drink bier uit een fles, telt dat ook ?
Zo gaat dat hier altijd als je een biertje krijgt:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Gizmo112 het volgende:
ik drink bier uit een fles, telt dat ook ?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:51 schreef Salvad0R het volgende:
ze ligt nl. 6 foot under da ground .
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
ik drink gewoon uit de pot.
Dat isecht een nonsensvergelijking.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Ongelooflijk smerig en ranzig zeg!
Elke keer dat je uit dat pak drinkt komt er spuug in de sap terug.
Dit wordt later nog ranziger dan ranzig en dan zuip je je eigen ingedikte spuugsap op![]()
![]()
Ooit kwam ik op bezoek bij mensen![]()
Ze boden ons frisdrank aan en ik vond het al zo smerig smaken!, ulk als ik er nog aan denk!
![]()
Komt die dochter thuis, loopt naar de koelkast en zet zo de fles aan der mond, nou ik moest me inhouden om niet te gaan kokhalzen!
Wat een smeerlappen, dat doe je toch niet?
*rilt*
Als je te lui bent om je gordel om te doen moet je geen auto rijden. hm dit geld ook voor het glas versus pak gezuip.
ALs je te lui bent om een glas te pakken, drink je maar uit de kraan!
Beetje opvoeding is wel noodzaak hier, zo te zien.
lolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Dit wordt later nog ranziger dan ranzig en dan zuip je je eigen ingedikte spuugsap op![]()
![]()
Ze boden ons frisdrank aan en ik vond het al zo smerig smaken!, ulk als ik er nog aan denk!
![]()
Komt die dochter thuis, loopt naar de koelkast en zet zo de fles aan der mond, nou ik moest me inhouden om niet te gaan kokhalzen!
*rilt*
Als je te lui bent om je gordel om te doen moet je geen auto rijden. hm dit geld ook voor het glas versus pak gezuip.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mijn speeksel is zoet ende gezond,
ach bah!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
lol![]()
- niet iedereen kwijlt terug hoor, als je in een stevig tempo doordrinkt komt er niks terug in het pak
- de meeste dranken zijn toch te zuur voor bakterien en virussen om te overleven
- smetvrees is tegenwoordig goed te behandelen
- door onze te hoge hygiene worden we steeds gevoeliger voor ziektes en allergieen.
Ik heb nooit koortslip.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]Lekker als je straks een koortslip of H5N1 hebt.
Hoezo? Alcohol dood bacterien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef Byte_Me het volgende:
10 is overdreven, maar als mijn familie of vrienden dat hebben gedaan doet het me niets. als een smerige zwerver mij een slok uit zn fles aanbiedt dan sla ik die vriendelijk af.
Maar die mensen kunnen jou nog wel aansteken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb nooit koortslip.
En als ik er 1 heb, houd ik er heus wel rekening mee ... ga heus niet iemand aansteken met herpes
Zolang mensen mijn afwas niet doen, mogen ze mooi the fuck upshutten .
gatver al die visite van jou weet niet dat jij met je murf aan die fles zatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb nooit koortslip.
En als ik er 1 heb, houd ik er heus wel rekening mee ... ga heus niet iemand aansteken met herpes
Zolang mensen mijn afwas niet doen, mogen ze mooi the fuck upshutten .
Mwoa, overdrijven is ook een kunst. Okee, het is wat frisser als je uit een glas drinkt maar om nou te zeggen dat het zo ranzig is als jij nu stelt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
![]()
*rilt*
- niet iedereen kwijlt terug hoor, als je in een stevig tempo doordrinkt komt er niks terug in de flesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hieruit maak ik op dat jij het wel zou doen.
smeerlap.
bij een smerige zwerver junk is het feit dat zijn lippen de fles al hebben aangeraakt genoeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
- niet iedereen kwijlt terug hoor, als je in een stevig tempo doordrinkt komt er niks terug in de fles
- de meeste dranken hebben toch te veel alcohol voor bakterien en virussen om te overleven
- smetvrees is tegenwoordig goed te behandelen
- door onze te hoge hygiene worden we steeds gevoeliger voor ziektes en allergieen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:52 schreef JosvG het volgende:
Ik ben gewoon altijd te lui om uit een glas te gaan drinken, en boeiend, die ene keer dat iemand toevallig meedrinkt pak ik wel gewoon een glas. Als ik alleen ben lurk ik toch wel uit die fles, niemand die het merkt
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat aso? heb je geen opvoeding gehad
![]()
Oud wijf! Tyf op met je CDA!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
ik ga nu Balkenende mailen! Dit kan zo niet langer nml
*mompelt jeugd van tegenwoordig enzo*
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Glas alleen als er bezoek is idd, ik woon hier toch alleen en consumeer bijna alles direct uit de verpakking... Behalve bij het koken natuurlijk...
Ach, meestal ben ik toch de enige die uit die bepaalde pakken/flessen drinkt, omdat er nooit iemand bij ons melk/sinasappelsap ofzo drinkt, behalve ik. Dus die ene keer dat het ooit mocht gebeuren dat anderen meedrinken uit die fles merken ze toch niks, wat niet weet wat niet deert.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat aso? heb je geen opvoeding gehad
![]()
Ik heb jouw naam erbij gezet!quote:
Oke dit is vanuit jouw belevingswereld.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ach, meestal ben ik toch de enige die uit die bepaalde pakken/flessen drinkt, omdat er nooit iemand bij ons melk/sinasappelsap ofzo drinkt, behalve ik. Dus die ene keer dat het ooit mocht gebeuren dat anderen meedrinken uit die fles merken ze toch niks, wat niet weet wat niet deert.
Ik drink meestal uit een mok.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:48 schreef Roycoooooo het volgende:
K ook niet, altijd keurig in een glas..![]()
Ik zal er waarschijnlijk nooit achterkomen, dus zal het mij volkomen aan mijn reet roesten. Als ik wist wat ik precies allemaal opgegeten had in verschillende restaurants zou ik waarschijnlijk nooit meer naar een restaurant gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Oke dit is vanuit jouw belevingswereld.![]()
Nu kom je net bij je buurman op bezoek!![]()
Nu heeft zijn wijf * ff in begrijpelijke pubertaal meedoen he *![]()
daarvoor net je buurman gepepen en zuipt ze aan de fles, hierna krijg jij een glas heerlijke spermacolasappens...
wat vind je daar nu van?
kan aan mij liggen, maar volgens mij heeft het dan geen zin meer om uit een glas te drinken.........quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
daarvoor net je buurman gepepen en zuipt ze aan de fles, hierna krijg jij een glas heerlijke spermacolasappens...
wat vind je daar nu van?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat vind je daar nu van?
Ik heb een afwasmachine en geen smetvrees. (Wat is dat nou weer voor onzin?)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:04 schreef Lexjuuuh het volgende:
jij hoeft zeker niet zelf de afwas te doen, of je hebt smetvrees !
precies!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:53 schreef SocialDisorder het volgende:
er was eens een meisje uit epe
die had het voltooid deelwoord niet begrepen
die zei na de daad
met haar mond vol zaad
heb ik nou gepijpt, of gepepen?
Nee, maar als de buurvrouw nu niet zo lui was om eerst een glas te pakken was er niets aan de hand. Kijk als je alleen woont.... och... dan is het allemaal niet zo'n probleem.... maar als jij je broertje die toevallig NET bij zijn vriendin is geweest, of je zusje die NET bij haar vriendje is geweest de mond op de fles ziet zetten..... dan heb ik zo mijn bedenkingen over het verder gebruik van die fles.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
kan aan mij liggen, maar volgens mij heeft het dan geen zin meer om uit een glas te drinken.........
Idd. Uit pak drinken is smerig en onhandig. En afwassen? Daar hebben we de vaatwasser voorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik drink uit een glas, ben geen zwerver![]()
Schei toch uit, Meneer Smetvrees!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:12 schreef Kieran het volgende:
Uit een pak drinken is extreem ranzig. Ik zou een ieder die dat doet wel iets kunnen aandoen![]()
Het ergste is nog wel die randdebielen die zo een pak melk drinken. Het ranzige karton idee tegen je mond maakt me al onpasselijk, evenals de kneuzen die dat 'normaal' blijken te vinden![]()
Ik sluit hier helemaal bij aanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:12 schreef Kieran het volgende:
Uit een pak drinken is extreem ranzig. Ik zou een ieder die dat doet wel iets kunnen aandoen![]()
Het ergste is nog wel die randdebielen die zo een pak melk drinken. Het ranzige karton idee tegen je mond maakt me al onpasselijk, evenals de kneuzen die dat 'normaal' blijken te vinden![]()
Ben blij dat er ook nog normale mensen blijken te zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:50 schreef Aventura het volgende:
Smerig, ik woon alleen en zelfs dan nog giet ik mijn drinken in een glas.
Inderdaad, dat is een eenmalige actie en dan is het gegroet en tot kijk ~:)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ik sluit hier helemaal bij aan... echt te ranzig voor woorden. En dan heerlijk dat pak/fles terug zetten met spuug etc. voor een ander.
Mocht ik dat bij mij thuis zien gebeuren vliegt diegene met pak/fles er linea recta uit![]()
Heeft geen reet met smetvrees te maken. Meer met enig fatsoen in je sodemieter.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Schei toch uit, Meneer Smetvrees!
Ik drink 's nachts wel eens melk uit het pak in de koelkast en omdat een pak melk nu eenmaal onhandig drinkt druppel ik wel eens wat op mijn naakte bovenlichaam. Even uitsmeren en weer terug naar bed hoor.
"<subject> is zo < jaartal>-uitspraken zijn zo <jaartal>"-uitspraken zijn zo 2005quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Palomar het volgende:
[..]
"<subject> is zo < jaartal>"-uitspraken zijn zo 2004...![]()
jij bent ordinair dudequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik drink 's nachts wel eens melk uit het pak in de koelkast en omdat een pak melk nu eenmaal onhandig drinkt druppel ik wel eens wat op mijn naakte bovenlichaam. Even uitsmeren en weer terug naar bed hoor.
precies te goor voor woordenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft geen reet met smetvrees te maken. Meer met enig fatsoen in je sodemieter.
Mensen die uit een pak drinken zijn nog minder dan zwervers die uit afvalbakken vreten![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:41 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier altijd als je een biertje krijgt:
Moet je er een glas bij?
Er zit toch al een glas omheen?
Dan heb ik ook smetvreesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |