jij hoeft zeker niet zelf de afwas te doen, of je hebt smetvrees !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik drink uit een glas, ben geen zwerver![]()
Ik gewoon lekker uit een glas.. En idd, ik hoef de afwas niet te doen want ik heb een vaatwasserquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:04 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
jij hoeft zeker niet zelf de afwas te doen, of je hebt smetvrees !
ik drink ook vaak uit pak/fles , gewoon als ik ff een slok wil
Wat zeg je moeder daar nou van?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:11 schreef Salvad0R het volgende:
uit het pak, duh. grote slokken tegelijk .
glas pak ik alleen als er bezoek is...
Bij gebrek aan publiek heeft het geen zin om gezellig te doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef boekenworm het volgende:
Ik drink meestal uit een glas. Ten eerste vind ik het drinken uit een pak vies, ten tweede ziet het er ongezellig uit. Wat is de moeite nou van een glas pakken en rustig te drinken. Het schoonmaken van een glas of beker kun je haast geen werk noemen.
Hangt dus van het tijdstip en mijn mood af. Ik vind het soms heerlijk om een heel ritueel rond mijn eten te bouwen, maar meestal staat eten en drinken mij meer in de weg dus consumeer ik terwijl ik bezig ben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef boekenworm het volgende:
Je kan wel tegenover jezelf voor wat beschaving en gezelligheid zorgen.
Dat heb ik hier dus ook maar dan met andere drankquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Gizmo112 het volgende:
ik drink bier uit een fles, telt dat ook ?
Zo gaat dat hier altijd als je een biertje krijgt:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Gizmo112 het volgende:
ik drink bier uit een fles, telt dat ook ?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:51 schreef Salvad0R het volgende:
ze ligt nl. 6 foot under da ground .
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
ik drink gewoon uit de pot.
Dat isecht een nonsensvergelijking.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Ongelooflijk smerig en ranzig zeg!
Elke keer dat je uit dat pak drinkt komt er spuug in de sap terug.
Dit wordt later nog ranziger dan ranzig en dan zuip je je eigen ingedikte spuugsap op![]()
![]()
Ooit kwam ik op bezoek bij mensen![]()
Ze boden ons frisdrank aan en ik vond het al zo smerig smaken!, ulk als ik er nog aan denk!
![]()
Komt die dochter thuis, loopt naar de koelkast en zet zo de fles aan der mond, nou ik moest me inhouden om niet te gaan kokhalzen!
Wat een smeerlappen, dat doe je toch niet?
*rilt*
Als je te lui bent om je gordel om te doen moet je geen auto rijden. hm dit geld ook voor het glas versus pak gezuip.
ALs je te lui bent om een glas te pakken, drink je maar uit de kraan!
Beetje opvoeding is wel noodzaak hier, zo te zien.
lolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Ongelooflijk smerig en ranzig zeg!
Elke keer dat je uit dat pak drinkt komt er spuug in de sap terug.
Dit wordt later nog ranziger dan ranzig en dan zuip je je eigen ingedikte spuugsap op![]()
![]()
Ooit kwam ik op bezoek bij mensen![]()
Ze boden ons frisdrank aan en ik vond het al zo smerig smaken!, ulk als ik er nog aan denk!
![]()
Komt die dochter thuis, loopt naar de koelkast en zet zo de fles aan der mond, nou ik moest me inhouden om niet te gaan kokhalzen!
Wat een smeerlappen, dat doe je toch niet?
*rilt*
Als je te lui bent om je gordel om te doen moet je geen auto rijden. hm dit geld ook voor het glas versus pak gezuip.
ALs je te lui bent om een glas te pakken, drink je maar uit de kraan!
Beetje opvoeding is wel noodzaak hier, zo te zien.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mijn speeksel is zoet ende gezond,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |