Maar het is er uiteindelijk dus wel van gekomen?quote:ik heb wel een ex die dat heel graag wilde, maar hij was al ex voor het er van kwam
"maar hij was al ex voor het er van kwam..."quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef adidas het volgende:
[..]
Maar het is er uiteindelijk dus wel van gekomen?
Leuk zeg! Erg romantisch, die voort-wat-hoort-wat sex!quote:[...] en toen kwam zij met het antwoord dat ze zich wel anaal wou laten nemen als zij de kerel in kwestie ook anaal mocht nemen met voorbind-dildo.
Wedden dat dat wel lukt? Je prostaatje dudequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
Daar heb je toch niets aan? Een man kan niet klaarkomen van het anaal genomen worden en de vrouw voelt ook weinig aan haar plastieken dildo
Dat is niet helemaal waar, vriend. Dat kan wel degelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
Daar heb je toch niets aan? Een man kan niet klaarkomen van het anaal genomen worden en de vrouw voelt ook weinig aan haar plastieken dildo
Mja, maar voor zover ik weet laten vrouwen het toe omdat ze weten dat het voor hun partner extra lekker is, niet omdat ze er zelf genot aan beleven, het doet eerder pijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef adidas het volgende:
@Molluck: De man houd zich natuurlijk vast aan de gedachte dat hij dalijk zelf mag
En een vrouw houdt zich vast aan de gedachte dat ze dr vent eindelijk goed hard kan beukenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef adidas het volgende:
@Molluck: De man houd zich natuurlijk vast aan de gedachte dat hij dalijk zelf mag
Er zijn voorbinddildo's met twee dildo's. Eén voor hem en tegelijk één voor haar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
en de vrouw voelt ook weinig aan haar plastieken dildo
Met strapon wil ik uitproberen inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef adidas het volgende:
volgens mij wil puplerose wel proberen. ( in naam van de wetenschap natuurlijk)
Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1ofthefew het volgende:
Gisteravond weer iets teveel gedronken en uiteraard ging later het gesprek over sex en je anaal laten nemen.
Grinnik, ja doe het echt alleen voor hem, vind er helemaal niets aan, wordt er niets gruwelijk geil van, vind het eigenlijk alleen maar pijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mja, maar voor zover ik weet laten vrouwen het toe omdat ze weten dat het voor hun partner extra lekker is, niet omdat ze er zelf genot aan beleven, het doet eerder pijn lijkt mij.
Hetzelfde geldt voor homoseks, maar met een voorbinddildo valt er toch voor beide geen genot te halen?
Met vingers zou ik als ik man was absoluut uitproberenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef adidas het volgende:
Ja ik zonder strapon( in de naam van de wetenschap natuurlijk) haha
Ja maar kijk dan ook naar je foto's :Squote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Grinnik, ja doe het echt alleen voor hem, vind er helemaal niets aan, wordt er niets gruwelijk geil van, vind het eigenlijk alleen maar pijnlijk
Nee hoor, als het goed gebeurt doet het in het geheel geen pijn en is het erg lekker...
Dus hierbij hebben we een date?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met vingers zou ik als ik man was absoluut uitproberen
Het is het echt waard als ik zo es naar de reactie van een vorige partner keek
hahahahaha, dat was snel beslist, weet je zeker dat je het alleen wilt doen omdat het in de naam der wetenschap is?quote:
Als je het goed doet, doet het geen pijn hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mja, maar voor zover ik weet laten vrouwen het toe omdat ze weten dat het voor hun partner extra lekker is, niet omdat ze er zelf genot aan beleven, het doet eerder pijn lijkt mij.
MELD!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1ofthefew het volgende:
want welke kerel houdt er niet van om voordat hij klaarkomt een vinger in zijn reet geduwd te krijgen.
Nah, doe maar niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:50 schreef purplerose het volgende:
errrr gewoon, schatje, hoe zou je het vinden om mij eens anaal te nemen met een strapon?
Je wilt wel erg graag he!quote:
whehehehehquote:
Dus je neukt je vriendin ook niet anaal wanneer ze daarom vraagt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
dat gat is en blijft één-richtingsverkeer.
Dat is haar probleemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Dus je neukt je vriendin ook niet anaal wanneer ze daarom vraagt?
als ze erom vraagt doe ik het wel, alleen andersom ben ik er niet zo van gecharmeerd. Als dat een reden is voor haar om dan ook maar niet de ontvangende partij uit te hangen, so be it.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Dus je neukt je vriendin ook niet anaal wanneer ze daarom vraagt?
Past dat allemaal wel in zo'n klein gaatje?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:59 schreef BobRooney het volgende:
Na 6 flessen vodka, en 8 flessen whiskey...dan mag het...
uh...dat staat best raar in zo een topic
Dat is idd best lastig, de eerste keer dat ik een meisje heb genomen met voorbind was dat een hele klus, heupen bewegen anders, moet je echt aan wennen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef MissBliss het volgende:
Het schijnt trouwens voor vrouwen nog best moeilijk te zijn om die neuk-beweging na te doen
En mij lijkt het niks, het ziet er ook niet uit vind ik.
Ja...dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:03 schreef adidas het volgende:
[..]
Past dat allemaal wel in zo'n klein gaatje?
Jij snapt het zelf niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:15 schreef NX het volgende:
[..]
"maar hij was al ex voor het er van kwam..."
Lezen mijn jong!
jajaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Nee.. voor mij ook liever niks in de kont.. Heb een bordje 1 way ervoor staan :-) Geef mij dan maar liever een lekker tongetje van een vrouw.. die zo langs het gaatje heen en weer likt..
Hij zegt toch Alshetmaargeilismagalles, van achter genomen worden hoeft niet per definitie 'geil' te zijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jaja
Maar dan wel heel stoer die sub onder je usernaam, Alsmaargeilismagalles...
Grote bek, klein hartje...
ik ben wel eens gevingerdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb oveirgens wel één keer meegemaakt dat een grietje dr vinger in m'n kont wilde stoppen. In the heat of the moment liet ik het toe, maar ik vond het niet bijzonder prettig.
jezelf vingeren best wel leukquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:44 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik ben wel eens gevingerd![]()
ach heel veel alcohol en eens een keer iets nieuws uit proberen![]()
Lik mn bruine anjerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Nee.. voor mij ook liever niks in de kont.. Heb een bordje 1 way ervoor staan :-) Geef mij dan maar liever een lekker tongetje van een vrouw.. die zo langs het gaatje heen en weer likt..
En voor de meer ervaren m-anussen:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:47 schreef purplerose het volgende:
Hier heb je beide wat aan en hij vibreert
[afbeelding]
Mooie... uhmmm hoe noem je dat? Text oinder post!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef purplerose het volgende:
Ik zou er geen problemen mee hebben als mijn partner zich anaal zou willen laten nemen met een strapon![]()
Als je paar vingers in je kont lekker vindt dan zal je die strapon ook wel geil vindenen zoniet? Dan toch!
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1ofthefew het volgende:
want welke kerel houdt er niet van om voordat hij klaarkomt een vinger in zijn reet geduwd te krijgen.
Ehm moet er niet aan denken...denk sorry dat ik het zeg,dat ik hard begin te lachen als ik dat zou om hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef Camplo het volgende:
Voorbind dildo liever niet. Doet me denken aan een kerel![]()
Eens. Mij lijkt het nou ook niet echt watquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef filmfreek het volgende:
Eh, je bent niet meteen homofoob als je je niet in je reet wilt laten nemen hoor.
mij ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:21 schreef GekkeGerben het volgende:
Onder het mom van 'geef een oud forum een rotschop'
Nog niet gedaan, maar lijkt me nog wel eens wat...........
Opeens weet je het: Je wordt keeper bij Adoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1ofthefew het volgende:
Gisteravond weer iets teveel gedronken en uiteraard ging later het gesprek over sex en je anaal laten nemen.
de dame die er bij was had nog nooit anale sex gehad en het leek haar ook niet wat.
natuurlijk zeur je tot vervelens toe door en toen kwam zij met het antwoord dat ze zich wel anaal wou laten nemen als zij de kerel in kwestie ook anaal mocht nemen met voorbind-dildo.
de homofoben in het gezelschap kwamen meteen met reacties als: "ah bah" "nooit"
ikzelf vind het het overdenken wel waard, je gewoon een keer laten nemen door een meid.
misschien geeft een voorbind-dildo nog wel meer genot...
wat is uw mening/ervaring...
(ps, nadat ik een scheet liet had niemand nog zin in anale sex van welke soort dan ook)
Wat een BS.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor homoseks, maar met een voorbinddildo valt er toch voor beide geen genot te halen?
is da niet met alle speeltjes zo de eerste keer je het gaat gebruiken, z'n buttplug ziet er mij ook raar uit maar moet naar het schijnt ook wel aangenaam zijn!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:09 schreef saskiia het volgende:
volgensmij is het best een lachwekkend moment wanneer je dit voor het eerst uitprobeert en zo een ding voor het eerst omdoet...ziet er toch best onnatuurlijk uit voor een vrouw
Thanks for the tipsquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:06 schreef treintje75 het volgende:
Ik ben een man en vind het heerlijk om in mijn kondje genomen te worden.
Mijn vriendin doet het wel eens met haar vinger of met een anaal vibrator die we hebben.
Ook hebben we een voorbind dildo maar helaas zit die niet echt confortabel voor haar waardoor die pas 1 keer gebruikt is.
Binnenkort eens een andere kopen, heb er al 2 op het oog.
Zeker weten, vooral eentje die ook nog eens triltquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:14 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
is da niet met alle speeltjes zo de eerste keer je het gaat gebruiken, z'n buttplug ziet er mij ook raar uit maar moet naar het schijnt ook wel aangenaam zijn!
thanksquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:42 schreef timeloop het volgende:
[..]
Zeker weten, vooral eentje die ook nog eens trilt![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met strapon wil ik uitproberen inderdaad
zoeen met 2 dildo's eraan zoals isabeau zei
niet eens in de naam der wetenschap![]()
....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1ofthefew het volgende:
de dame die er bij was had nog nooit anale sex gehad en het leek haar ook niet wat.
natuurlijk zeur je tot vervelens toe door en toen kwam zij met het antwoord dat ze zich wel anaal wou laten nemen als zij de kerel in kwestie ook anaal mocht nemen met voorbind-dildo.
de homofoben in het gezelschap kwamen meteen met reacties als: "ah bah" "nooit"
ikzelf vind het het overdenken wel waard, je gewoon een keer laten nemen door een meid.
misschien geeft een voorbind-dildo nog wel meer genot...
wat is uw mening/ervaring...
(ps, nadat ik een scheet liet had niemand nog zin in anale sex van welke soort dan ook)
Idemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:06 schreef Isabeau het volgende:
ik heb wel een ex die dat heel graag wilde, maar hij was al ex voor het er van kwam
Net zoals anale sex bij en vrouw, als je pijn voelt dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef punkiie het volgende:
Haha. Lijkt me behoorlijk painfull. Sommige zullen die pijn best als lekker ervaren![]()
Dames, zoals jullie kunnen lezen in dit topic staan best veel mannen hier open voor,quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:11 schreef timeloop het volgende:
[..]
Dames, zoals jullie kunnen lezen in dit topic staan best veel mannen hier open voor,
dus niet getreurd en koop alvast een strap-on![]()
ik denk dat een beetje optimistisch is, vrouwen doen soms ook dingen puur om hun vent te plezieren (en dat plezieren kan op zich ook leuk zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 11:11 schreef Aventura het volgende:
Rare stelling, als vrouw doe je in de eerste plaats aan anale seks omdat het voor jou lekker is, niet omdat je vent het zo graag wil. Laat staan dat je het hem ' betaald' wilt zetten door hem met een voorbinddildo te pakken
Nee hoor... ik wordt niet gepenetreerd... ik penetreer zelf!!quote:
Wowquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef treintje75 het volgende:
Gister 2 verschillende voorbind dildo's besteld (1 latex slip met dildo en 1 met 3 verwisselbare dildo's).
Zojuist binnengekomen en heb ze gelijk even voor gedaan om te zien of het past en dat was het geval:-)
Van het weekeinde dus weer wat om uit te proberen met mijn vriend :-)
ff opfrissenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Molluck het volgende:
Elke keer als ik dit topic in mijn MyAT zie vraag ik me weer af hoe het daar terecht is gekomen EN hoe het komt dat het nog steeds actief is
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
Ik wordt nooit met dtquote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Nee hoor... ik wordt niet gepenetreerd... ik penetreer zelf!!
Jezus zeg, liepen er maar meer dames rond zoals jij!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef treintje75 het volgende:
Gister 2 verschillende voorbind dildo's besteld (1 latex slip met dildo en 1 met 3 verwisselbare dildo's).
Zojuist binnengekomen en heb ze gelijk even voor gedaan om te zien of het past en dat was het geval:-)
Van het weekeinde dus weer wat om uit te proberen met mijn vriend :-)
Vooral die laatste! ben benieuwd hoe een vrouw dat ervaart!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef timeloop het volgende:
[..]
Jezus zeg, liepen er maar meer dames rond zoals jij!
Normaal gesproken zijn vrouwen niet zo inventief en impulsief.
Keep up the good work! (en laat ons even weten hoe het was....)
Logisch toch. Daar is dat gat ook niet voor bedoeltquote:Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef ScofieldM het volgende:
Wel eens gedaan met m'n vriendin maar op de een of andere manier voelt het niet 'natuurlijk',
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 24 juni 2007 21:57 schreef Asics het volgende:
mijn anus daar blijft iedereen van af.
Inderdaad ik heb geen homosexuele gevoelens.. ik wordt niet warm of koud van mannen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mannen die zich laten nemen door een voorbind-dildo en dan erbij zeggen dat ze ABSOLUUT geen homosexuele gevoelens hebben![]()
ik zou daar ook geen probleem mee hebben hoor... je moet een beetje openstaan voor je medemensen.:Dquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef purplerose het volgende:
Ik zou er geen problemen mee hebben als mijn partner zich anaal zou willen laten nemen met een strapon![]()
Als je paar vingers in je kont lekker vindt dan zal je die strapon ook wel geil vindenen zoniet? Dan toch!
![]()
Zonder sexuele lust gevoelens is het inderdaad niet lekker, maar op een of andere wonderbaarlijke manier als je de belofte hebt van een stevige orgasme met een heet vrouwke.... da is alles lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:16 schreef Webdesign21 het volgende:
De vinger van de vrouwelijke dokter werd laatst in mijn kont gedrukt toen ik buikgriep had, voelde vreselijk aankan me niet voorstellen dat het zonder buikgriep zo'n genot is.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef firestorm_99 het volgende:
er zijn helaas te weinig vrouwen die daar de lol van inzien
mijn vriendin wil wel eens stiekem een vingertje ergens in steken zo rond het klaarkomequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:05 schreef Ricky10 het volgende:
Ik heb zelf een hetero relatie.
Heb het wel eens geprobeerd met mijn vriendin.
Als het rustig aan en met beleid word gedaan is het heerlijk.![]()
Je prostaat word dan heerlijk geprikkeld.
We doen het nu wel vaker.
Je krijgt er heus geen homo gevoelens bij hoor.![]()
daar kan je allebei heerlijk van klaarkomenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:33 schreef T42 het volgende:
[..]
mijn vriendin wil wel eens stiekem een vingertje ergens in steken zo rond het klaarkome
![]()
![]()
en een voorbind dildo is wel een stiekeme fantasietje
en bij een vrouw?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het echt nasty
geen idee why
dan doe je datquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Lovechild het volgende:
Mijn geliefde is ook nogal "anaal-minded" en hij zou ook wel willen dat ik hem met een voorbinddildo nam. Maar hoe open ik er verder ook over ben, dit is toch een puntje wat ik niet snel in vervulling zie gaan. Ik weet niet goed wat me er nou niet in aanstaat. Terwijl hem nemen met een vibrator iets is waar ik nou weer geen moeite mee heb![]()
re·tar·de·ren (ov.ww.)quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef oddman het volgende:
Ach.
Ik ben ook van het 'alles een keer proberen' maar mijn vriendin is anaal geretardeerd. Dan houdt het wel zo'n beetje op.
Nee, dat is inderdaad de correcte betekenis. Het is 'vertraagd' in de figuurlijke zin; een vagelijk Freudiaans aandoende uitdrukking die eigenlijk een contaminatie is van 'anale fase' en 'mentale retardatie', wat zo veel betekent als achterlijkheid.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:46 schreef Angst het volgende:
[..]
re·tar·de·ren (ov.ww.)
1 vertragen
wat mis ik nou
want zo slecht is me nederlands nou ook weer niet. of moet ik in een medisch woordenboek zoeken?
Wat let je?? Anders koop ik t welquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef candygirl het volgende:
hij is jarig over paar daagjes,
dat zou wat zijnleuk verjaardag kado
je moet t ook niet op je 1e date voorstellenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:31 schreef candygirl het volgende:
en dan op zijn feestje geven![]()
heb het ooit eens gekocht en toen ging het uit![]()
of was dat de reden![]()
hm toch maar nog even kijken op internet
Whahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
je moet t ook niet op je 1e date voorstellen
Als je het niet probeert, kun je er ook niet over oordelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef OuTPuT het volgende:
No thanks Exit Only
Ha, een man die zich niet perse hoeft te bewijzen en gewoon doet waar ie zin in heeftquote:Op maandag 7 april 2008 19:08 schreef bsp het volgende:
Wat een hypocrieten over het algemeen zeg....de meeste mannen willen niets liever dan de vrouw anaal nemen, en vinden dat bloedgeil. Maar zelf geneukt worden nee hoor; "ik ben geen homo" of "mijn uitgang blijft een uitgang"...
Laat ik het zo zeggen; je weet niet wat je mist! Een vinger is lekker, een voorbind is heel lekker, en een echte lul is het helemaalEn als dat nog niet genoeg is, een handje kan ook heeel lekker zijn
En een orgasme krijgen terwijl je prostaat geprikkeld wordt is wel zo intens...ik kan dan vaak niet meer op mijn benen blijven staan
![]()
Als alle mannen nou eens wat verder keken dan hun neus lang was, en dat macho gedrag even overboord zetten, dan zouden ze merken dat er heel wat meer te beleven was op sexgebied.
En het leuke eraan is, dat mijn vrouw er ook nog eens bloedgeil van wordt als ze zoiets ziet gebeurenquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:33 schreef je_ouwe_moer het volgende:
[..]
Ha, een man die zich niet perse hoeft te bewijzen en gewoon doet waar ie zin in heeft
* James1988 is jaloersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef lord_sylus het volgende:
ik moet zeggen sinds ik hier laatst iets poste hebben we ondertussen een voorbind dildo gekocht, zelfde formaat (ongeveer) als mijzelf...
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM lekker dat dat is
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
Whahadat lijkt me ook niet... maar de 2e date kan wel toch
Het is dat je het zelf zegt; een handje kan ook heel lekker zijn (maar is dat meestal niet).quote:Op maandag 7 april 2008 19:08 schreef bsp het volgende:
Laat ik het zo zeggen; je weet niet wat je mist! Een vinger is lekker, een voorbind is heel lekker, en een echte lul is het helemaal .En als dat nog niet genoeg is, een handje kan ook heeel lekker zijn
Je houdt je handen liever bij mij? Wat liefquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:19 schreef lucithai het volgende:
[..]
In het algemeen hou ik liever mijn handen bij James, want die heeft ook aandacht nodig.
Ja, James mijn beste maatje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:30 schreef James1988 het volgende:
Je houdt je handen liever bij mij? Wat lief
Waar staat dat verkeersbordje dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
dat gat is en blijft één-richtingsverkeer.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:23 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Waar staat dat verkeersbordje dan?
Tussen je oren, toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:23 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Waar staat dat verkeersbordje dan?
wat voor 1 heb je er gekocht, via internet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef lord_sylus het volgende:
ik moet zeggen sinds ik hier laatst iets poste hebben we ondertussen een voorbind dildo gekocht, zelfde formaat (ongeveer) als mijzelf...
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM lekker dat dat is
uuhm nee in een sexshop in antwerpen (ben van belgie) met een latex onderbroekje die je op maat kunt zetten met gespen en een grote paarse dildo eropquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat voor 1 heb je er gekocht, via internet?
Jij hebt dus wel eens een bierflesje in je kont gestopt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef justme24 het volgende:
je moet alles minstens 1x proberen in je leven, hoe kun je anders weten hoe het voelt?
Alles proberen, nou bij mij niet ik heb wel grenzen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:29 schreef justme24 het volgende:
je moet alles minstens 1x proberen in je leven, hoe kun je anders weten hoe het voelt?
Grenzen... en waar liggen die misschien?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:43 schreef lucithai het volgende:
[..]
Alles proberen, nou bij mij niet ik heb wel grenzen.
28 CM?????quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:44 schreef lord_sylus het volgende:
Grenzen... en waar liggen die misschien?
Ja, kwa lengte wel, maar niet in de breedte; ben ik bang.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef lord_sylus het volgende:
maar jongen dan is die bierfles bijvoorbeeld al helemaal weg
No pain no gain, oefenen oefenen oefenenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:04 schreef lucithai het volgende:
[..]
Ja, kwa lengte wel, maar niet in de breedte; ben ik bang.
Ehmm.... laden betekent iets erinstoppenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:26 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Nope daar staat een verboden ingang uitgezondert laden en lossen
Ja, natuurlijk zijn het allemaal homo's.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:28 schreef misteriks het volgende:
al bijna 35.000 views !![]()
vieze halve homofokkertjes toch !
Tegelijkertijd??!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:19 schreef Fleam het volgende:
Mij zou het niet erg lijken,ik in haar reet, zij in de mijne
Ik begrijp eigenlijk niet dat je weet wat ik bedoel, en er toch een post over maakt, maar ja, bij deze een reactie terug.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:37 schreef RosalieVerbrug het volgende:
[..]
Tegelijkertijd??!!(zo formuleer je het iig wel)
Denk niet dat je zo flexibel bent
Ik neem aan dat je ''omstebeurt'' bedoeld!
Ik als man ben al genomen door mijn vriendin!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:51 schreef GameOn het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd wie als man zijnde hier is genomen door een vrouw, en welke vrouwen dit wel eens doen bij een man?!
Ik hou der op z'n tijd wel eens van
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef Miam het volgende:
^^ Ik heb een aantal keren gereageerd in dit topic en wordt vervolgens steeds gemaild door iemand die hier ook post/meeleest? Ik vind dit erg vervelend en zou graag willen dat de betreffende persoon hiermee ophoudt..
Bedankt.
Ja, ik bedoel, het is zowieso een prive aangelegenheid en ga dan ook niet in het honderduit vertellen over mijn ervaringen, zeker niet met iemand die ik niet eens persoonlijk ken.quote:
tja en als je iets wilt delen dan deel je dat toch op de open forum hequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:39 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, het is zowieso een prive aangelegenheid en ga dan ook niet in het honderduit vertellen over mijn ervaringen, zeker niet met iemand die ik niet eens persoonlijk ken.
Moet ik je toch even corrigeren hoor.... mannen hebben wel degelijk een "anale" G-spotquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
Mmmmm en wat een Gspot!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:52 schreef leuro het volgende:
[..]
Moet ik je toch even corrigeren hoor.... mannen hebben wel degelijk een "anale" G-spot![]()
Je hebt toch van die dubbele dildos?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:37 schreef RosalieVerbrug het volgende:
[..]
Tegelijkertijd??!!(zo formuleer je het iig wel)
Denk niet dat je zo flexibel bent
Ik neem aan dat je ''omstebeurt'' bedoeld!
Jawel hoor, zeker als je prostaat gestimuleerd zijn kan dat heel erg fijn zijn, een gevoel dat nergens mee te vergelijken valt.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef Barbapapamama het volgende:
Gatver, een paal in je reet dat kan toch niet fijn zijn.
Ja, dus? Uit een mond komt ook wel eens braaksel en uit een vagina komt soms bloed.quote:Daar komt stront uit hoor..
Er wordt toch ook niet gezegt dat jij het fijn moet vinden, Maar laat ieder lekker in zijn waarde die het wel fijn vind.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef Barbapapamama het volgende:
Gatver, een paal in je reet dat kan toch niet fijn zijn.
Daar komt stront uit hoor..
Ik ben het eens met hem hoor. Ik kan best begrijpen dat hij geen paal in zijn reet gedouwd wilt krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:56 schreef GBokkie het volgende:
Misschien is barbapapamama iemand die het zelf wel wilt, maar niet durft toe te geven.....
Er komt idd stront uit... maar dat wil niet zeggen dat er niet iets anders in kan![]()
En zoals Petje Pitamientje ooit zei:
"stom he, ik vind het gewoon lekker"
Er is toch ook niemand die zegt dat hij het moet doen ??? dat zie ik nergens staan, maar veroordeel een ander dan niet, van dit of datquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben het eens met hem hoor. Ik kan best begrijpen dat hij geen paal in zijn reet gedouwd wilt krijgen.
Hier ben ik het mee eens. En voor anale sex altijd ff spoelen. ;-)quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:56 schreef GBokkie het volgende:
Misschien is barbapapamama iemand die het zelf wel wilt, maar niet durft toe te geven.....
Er komt idd stront uit... maar dat wil niet zeggen dat er niet iets anders in kan![]()
En zoals Petje Pitamientje ooit zei:
"stom he, ik vind het gewoon lekker"
ik ook. voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:01 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ik als man ben al genomen door mijn vriendin!
Ik dacht dat het doel van dit topic was je mening te geven? Nou, ik geef mijn mening, mij lijkt het ranzig en pijnlijk. Waar zie je me veroordelen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:56 schreef happyliving het volgende:
[..]
Er is toch ook niemand die zegt dat hij het moet doen ??? dat zie ik nergens staan, maar veroordeel een ander dan niet, van dit of dat
Lekker vies is niet smerig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |