Maar het is er uiteindelijk dus wel van gekomen?quote:ik heb wel een ex die dat heel graag wilde, maar hij was al ex voor het er van kwam
"maar hij was al ex voor het er van kwam..."quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef adidas het volgende:
[..]
Maar het is er uiteindelijk dus wel van gekomen?
Leuk zeg! Erg romantisch, die voort-wat-hoort-wat sex!quote:[...] en toen kwam zij met het antwoord dat ze zich wel anaal wou laten nemen als zij de kerel in kwestie ook anaal mocht nemen met voorbind-dildo.
Wedden dat dat wel lukt? Je prostaatje dudequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
Daar heb je toch niets aan? Een man kan niet klaarkomen van het anaal genomen worden en de vrouw voelt ook weinig aan haar plastieken dildo
Dat is niet helemaal waar, vriend. Dat kan wel degelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
Daar heb je toch niets aan? Een man kan niet klaarkomen van het anaal genomen worden en de vrouw voelt ook weinig aan haar plastieken dildo
Mja, maar voor zover ik weet laten vrouwen het toe omdat ze weten dat het voor hun partner extra lekker is, niet omdat ze er zelf genot aan beleven, het doet eerder pijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef adidas het volgende:
@Molluck: De man houd zich natuurlijk vast aan de gedachte dat hij dalijk zelf mag
En een vrouw houdt zich vast aan de gedachte dat ze dr vent eindelijk goed hard kan beukenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef adidas het volgende:
@Molluck: De man houd zich natuurlijk vast aan de gedachte dat hij dalijk zelf mag
Er zijn voorbinddildo's met twee dildo's. Eén voor hem en tegelijk één voor haar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
en de vrouw voelt ook weinig aan haar plastieken dildo
Met strapon wil ik uitproberen inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef adidas het volgende:
volgens mij wil puplerose wel proberen. ( in naam van de wetenschap natuurlijk)
Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1ofthefew het volgende:
Gisteravond weer iets teveel gedronken en uiteraard ging later het gesprek over sex en je anaal laten nemen.
Grinnik, ja doe het echt alleen voor hem, vind er helemaal niets aan, wordt er niets gruwelijk geil van, vind het eigenlijk alleen maar pijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mja, maar voor zover ik weet laten vrouwen het toe omdat ze weten dat het voor hun partner extra lekker is, niet omdat ze er zelf genot aan beleven, het doet eerder pijn lijkt mij.
Hetzelfde geldt voor homoseks, maar met een voorbinddildo valt er toch voor beide geen genot te halen?
Met vingers zou ik als ik man was absoluut uitproberenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef adidas het volgende:
Ja ik zonder strapon( in de naam van de wetenschap natuurlijk) haha
Ja maar kijk dan ook naar je foto's :Squote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Grinnik, ja doe het echt alleen voor hem, vind er helemaal niets aan, wordt er niets gruwelijk geil van, vind het eigenlijk alleen maar pijnlijk
Nee hoor, als het goed gebeurt doet het in het geheel geen pijn en is het erg lekker...
Dus hierbij hebben we een date?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met vingers zou ik als ik man was absoluut uitproberen
Het is het echt waard als ik zo es naar de reactie van een vorige partner keek
hahahahaha, dat was snel beslist, weet je zeker dat je het alleen wilt doen omdat het in de naam der wetenschap is?quote:
Als je het goed doet, doet het geen pijn hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mja, maar voor zover ik weet laten vrouwen het toe omdat ze weten dat het voor hun partner extra lekker is, niet omdat ze er zelf genot aan beleven, het doet eerder pijn lijkt mij.
MELD!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1ofthefew het volgende:
want welke kerel houdt er niet van om voordat hij klaarkomt een vinger in zijn reet geduwd te krijgen.
Nah, doe maar niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:50 schreef purplerose het volgende:
errrr gewoon, schatje, hoe zou je het vinden om mij eens anaal te nemen met een strapon?
Je wilt wel erg graag he!quote:
whehehehehquote:
Dus je neukt je vriendin ook niet anaal wanneer ze daarom vraagt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
dat gat is en blijft één-richtingsverkeer.
Dat is haar probleemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Dus je neukt je vriendin ook niet anaal wanneer ze daarom vraagt?
als ze erom vraagt doe ik het wel, alleen andersom ben ik er niet zo van gecharmeerd. Als dat een reden is voor haar om dan ook maar niet de ontvangende partij uit te hangen, so be it.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Dus je neukt je vriendin ook niet anaal wanneer ze daarom vraagt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |