Geen idee, hij linkte niet door naar FOK!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bupatihs verjaardagstopic 2004, geopend door Tokay in ONZ.
Plaatje werd gepost door mij na een opmerking van Oblivion.
Am I right?
quote:Militanten Nigeria verklaren oorlog aan oliebedrijven
Militanten in de olierijke Niger Delta in het zuiden van Nigeria verklaren de ‘totale oorlog’ aan oliebedrijven in de regio. Daaronder zit Shell.
Emancipatie
Marjoor-Generaal Godswill Tamuno van de Beweging voor de Emancipatie van de Niger Delta heeft dat tegen de BBC gezegd. De beweging viel in januari olie-installaties van Shell aan, ontvoerden vier medewerkers voor 19 dagen, doodden twee cateringmedewerkers van Nederlands-Britse onderneming en bliezen pijpleidingen op. Daardoor is de productie van Shell met meer dan 100.000 vaten (van 159 liter) per dag gedaald.
Opbrengsten
Nigeria is het grootste olie-exporterende land van Afrika, maar een groot deel van de bevolking leeft in armoede. De Emancipatiebeweging die met aanslagen dreigt, wil een groter deel van de grondstofopbrengsten en eist dat buitenlandse oliebedrijven vertrekken.
Brand
De olieproductie van Shell is gisteren nog eens met bijna 40.000 vaten gedaald door een brand op een installatie in Nigeria. De rebellen ontkennen dat de brand door hun is aangestoken. “Als wij langs zijn geweest, hoef je dat niet vragen,” aldus een woordvoerder van de rebellen.
Landingsbaan
Volgens ooggetuigen heeft het Nigeriaanse leger voor een helikopteraanval op vermeende rebellen gebruik gemaakt van een landingsbaan van Shell in Warri. Shell wil dat bevestigen noch ontkennen, aldus persbureau AFX.
Damn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:14 schreef Airelle het volgende:
Evelien is weer begonnen aan het eerste seizoen van Gilmore Girls.
En ze zijn nu bij het vierde seizoen toch??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef Airelle het volgende:
downloaden
Had ik het maar origineel. Het kost 80 E p/seizoen.
Vijfdequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ze zijn nu bij het vierde seizoen toch??
Damn, ik wil ze ook![]()
.
Godver, dat geintje kost me 80 euro extra,quote:
Sliep uit!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godver, dat geintje kost me 80 euro extra,Zhenar
.
Nee, dat is 5 toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Op net 5 zijn ze al bij seizoen 6 toch?
Echt?!quote:
quote:
Allemaal op slotquote:
Ben jij het?quote:
Nee man, dat is die klabak van MB zelfquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee man, dat is die klabak van MB zelf!
Jij bent het zeker, Zhenarquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent het zeker, Zhenar!
Het is iemand uit ShowChat denk ik. Of het is MB zelfquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Waarom verdenkt iedereen mij altijd?
Maar nee, ik ben het niet.![]()
rr!11!1!!1 Je bent het vast zelf!!!!!
![]()
![]()
!
Ach, heb ik ook eens wat te doenquote:
Zou je denken?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is iemand uit ShowChat denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |