quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De andere kant is becrassed?
Ja, er zijn wel meer postume platen verschenen, daar hadden ze vooraf niet mee gerekendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:04 schreef schaap001 het volgende:
Was ff in de war door deze CD uit 2001 (maar opgenomen in 1981, blijkt):
'You'll Ruin It for Everyone' is a live album by Crass recorded in Perth, Scotland in 1981. It was released in 1993 on Pomona Records with the band's permission, and rereleased with different packaging in 2001. The album's title is taken from a comment made from the stage by Crass singer Steve Ignorant whilst trying to stop a group of skinheads in the audience from fighting.
http://en.wikipedia.org/wiki/You'll_Ruin_It_For_Everyone
Hij was ook niet compleet qua singles. Dan was het een regelrecht scrollfest gewordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef cafca het volgende:
* cafca heeft een ontzettende oja-erlebnis
ik mis overigens Christ the Album in het lijstje....
http://www.somethingawful.com/articles.php?a=3375&p=2quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mij staat dat in mijn allereerste OOR's popencyclopedie..
die had ik trouwens toen ik 10 was, ben je dan certified muzieknerd?
Da's correct ja !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:22 schreef peaceman het volgende:
Een vrouw zoals jij - Hans de Booy ?
Die ken ik niet... is dat zo? Ze had het over een andere band... maar als je een bron hebt, krijg je het punt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef methodmich het volgende:
Radio Candip
Vrije vrijdag lees ik welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef methodmich het volgende:
Olé olé olé!
Wie pijpte Leonard Cohen toen deze op een onopgemaakt bed in het Chelsea Hotel lag? Hij schreef er een nummer over.
Vast Suzannequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef methodmich het volgende:
Olé olé olé!
Wie pijpte Leonard Cohen toen deze op een onopgemaakt bed in het Chelsea Hotel lag? Hij schreef er een nummer over.
Heel goed Bigshadow.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:55 schreef bigshadow het volgende:
Janis joplin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |