spookrijderquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:03 schreef Klonk het volgende:
nee, gelukkig nooit, alleen maar standaarddingen die bij mijn werk horen
- door rood licht rijden
- tegen het verkeer in rijden
- parkeerboetes
- kleine snelheidsovertredingen
jij mazzelpikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:09 schreef Klonk het volgende:
ik kon of de halve stad door, of een keertje illegaal links, drie maal raden waar een agent stond
En terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef ThaFreak het volgende:
toevallig gisteren![]()
dacht dat een subaru gtt wel wou sprinten op de snelweg....
eerst gekeken voor eerste reactie (vanaf 140 gewoon in de 6 gas gegeven en hij ging mee)
2de keer weer vanaf 140, dit maal terug naar de 4 en vol het gas erop ging door tot ong 240, gas logelaten en toen kwamen ze er voorbij![]()
nou ja gemiddeld 186, bye bye rijbewijs voorlopig![]()
racen op de snelwegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef ThaFreak het volgende:
toevallig gisteren![]()
dacht dat een subaru gtt wel wou sprinten op de snelweg....
eerst gekeken voor eerste reactie (vanaf 140 gewoon in de 6 gas gegeven en hij ging mee)
2de keer weer vanaf 140, dit maal terug naar de 4 en vol het gas erop ging door tot ong 240, gas logelaten en toen kwamen ze er voorbij![]()
nou ja gemiddeld 186, bye bye rijbewijs voorlopig![]()
Heeft niks met moraal te maken. Racen op de snelweg is gewoon asociaal.quote:
ik dacht dat is een subje wat klop wil hebben.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
racen op de snelweg
gelukkig nog nooit gepakt, maar rij nog maar vanaf 04
kut is een goede zaak, dit niet echt!quote:
Wat zei de baas dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kut is een goede zaak, dit niet echt!
komt ook niet echt lekker uit ivm werkmaar gaat wel goedkomen hoop ik!
die subaru jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |