spookrijderquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:03 schreef Klonk het volgende:
nee, gelukkig nooit, alleen maar standaarddingen die bij mijn werk horen
- door rood licht rijden
- tegen het verkeer in rijden
- parkeerboetes
- kleine snelheidsovertredingen
jij mazzelpikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:09 schreef Klonk het volgende:
ik kon of de halve stad door, of een keertje illegaal links, drie maal raden waar een agent stond
En terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef ThaFreak het volgende:
toevallig gisteren![]()
dacht dat een subaru gtt wel wou sprinten op de snelweg....
eerst gekeken voor eerste reactie (vanaf 140 gewoon in de 6 gas gegeven en hij ging mee)
2de keer weer vanaf 140, dit maal terug naar de 4 en vol het gas erop ging door tot ong 240, gas logelaten en toen kwamen ze er voorbij![]()
nou ja gemiddeld 186, bye bye rijbewijs voorlopig![]()
racen op de snelwegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef ThaFreak het volgende:
toevallig gisteren![]()
dacht dat een subaru gtt wel wou sprinten op de snelweg....
eerst gekeken voor eerste reactie (vanaf 140 gewoon in de 6 gas gegeven en hij ging mee)
2de keer weer vanaf 140, dit maal terug naar de 4 en vol het gas erop ging door tot ong 240, gas logelaten en toen kwamen ze er voorbij![]()
nou ja gemiddeld 186, bye bye rijbewijs voorlopig![]()
Heeft niks met moraal te maken. Racen op de snelweg is gewoon asociaal.quote:
ik dacht dat is een subje wat klop wil hebben.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
racen op de snelweg
gelukkig nog nooit gepakt, maar rij nog maar vanaf 04
kut is een goede zaak, dit niet echt!quote:
Wat zei de baas dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kut is een goede zaak, dit niet echt!
komt ook niet echt lekker uit ivm werkmaar gaat wel goedkomen hoop ik!
die subaru jaquote:
Je kent de situatie niet, misschien was het wel een lang open stuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heeft niks met moraal te maken. Racen op de snelweg is gewoon asociaal.
wil je weten wat er gebeurt als je met 240 op iemand klapt? hoe hard het afgelopen is met iedereen die erbij betrokken is?quote:
ik maak wel een geintje maar het lijkt me best kut je rijbewijs kwijt te raken, sterktequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die subaru jahet enigste lichtpuntje in het geheel
net zo dood als wanneer je ergens met 130 opklaptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:33 schreef simonsvision het volgende:
[..]
wil je weten wat er gebeurt als je met 240 op iemand klapt? hoe hard het afgelopen is met iedereen die erbij betrokken is?
mag jij daarna nog 1 keer dat woord in je mond nemen en dan mogen ze van mij jouw rijbewijs preventief afnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |