Welke andere?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:55 schreef Manu82 het volgende:
in andere verder was te laat
En of! Ik heb een goede aan de haak geslagen. Hij kan alles en doet alles (en meer) wat mijn moeder ook kan en doetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
MelkeHoe was het? Heb je lekker gegeten?
Nee johquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:55 schreef Manu82 het volgende:
in andere verder was te laat
Heeft 'ie nog broers?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:56 schreef melke het volgende:
[..]
En of! Ik heb een goede aan de haak geslagen. Hij kan alles en doet alles (en meer) wat mijn moeder ook kan en doetPerfect dus wat een man betreft
Daarbij is het ook nog eens een schatje, wat wil je dan nog meer!
wat doe je dan alweer thuisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:56 schreef melke het volgende:
[..]
En of! Ik heb een goede aan de haak geslagen. Hij kan alles en doet alles (en meer) wat mijn moeder ook kan en doetPerfect dus wat een man betreft
Daarbij is het ook nog eens een schatje, wat wil je dan nog meer!
Slapen.. Op een of andere manier vind ik het nog wat raar om bij hem te blijven slapenquote:
Logischquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef melke het volgende:
[..]
Slapen.. Op een of andere manier vind ik het nog wat raar om bij hem te blijven slapen![]()
maakt niet uit, geeft alleen maar aan dat het goed zit denk ik dan, dat slapen komt vanzelf welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef melke het volgende:
[..]
Slapen.. Op een of andere manier vind ik het nog wat raar om bij hem te blijven slapen![]()
Nee die was niet eerder. Die was foutquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef Manu82 het volgende:
zullen we gewoon naar [HBB SC 370] Met een struinende kliko de nacht in....
gaan, hij was eerder
Ja is dat logisch? Ik dacht dat dat nogal iets aparts/raars was.. Soms denk ik dat haast alle meisjes gewoon alles in een keer doen. Kussen, rommelen, blijven slapen, etc.. Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde. Een moeilijke dusquote:
Dat is een oud topic, deze is prima wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef Manu82 het volgende:
zullen we gewoon naar [HBB SC 370] Met een struinende kliko de nacht in....
gaan, hij was eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |