En nu kan je niet meer slapen natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Half negen even op bedje gaan liggen en nu pas wakker
Geen idee, ik werd wakker omdat ik nodig plassen moest....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nu kan je niet meer slapen natuurlijk
En wat een stomme TT
Valt wel mee hoor. Gewoon normaal doen en met PI's posten, komt het al gauw goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een strenge regels zeg
Ik vind gefrituurde kip nuggets wel lekker...![]()
een werkende avatar wil ook wel helpenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Gewoon normaal doen en met PI's posten, komt het al gauw goed
Dat is een bewuste keuze...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
een werkende avatar wil ook wel helpen
wil je er over praten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is een bewuste keuze...
In de media-afdeling geen demo's wat een kutband.quote:
'check de demoplayer'... naaah laat ook maar, akoestische gitaren zijn vast niet aan je besteedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:46 schreef cerror het volgende:
[..]
In de media-afdeling geen demo's wat een kutband.
Zeker wel, maar ik niet de moeite doen voor een band genaamd je moeder zonder inhoud die de naam eer aandoet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
'check de demoplayer'... naaah laat ook maar, akoestische gitaren zijn vast niet aan je besteed
ik ken de drummer en heb ze daarom een paar keer live gezien, maar ze vallen me niks tegen. rock, rap, crossover... klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik niet de moeite doen voor een band genaamd je moeder zonder inhoud die de naam eer aandoet.
Oftewel èèn van de duizend bandjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:00 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ken de drummer en heb ze daarom een paar keer live gezien, maar ze vallen me niks tegen. rock, rap, crossover... klinkt goed!
yepquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Oftewel èèn van de duizend bandjes.
De vogels zingen luider en de zon zet vroeger in.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:32 schreef Chowi het volgende:
Mijnheer. Het wordt lente. Er hangt iets in de lucht, ik voel het.
Ik zei het tegen ons mam, ze zei: "Reken er maar niet op."quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:34 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
De vogels zingen luider en de zon zet vroeger in.
Bob Dylan is een held.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei het tegen ons mam, ze zei: "Reken er maar niet op."
Zo ook u.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:35 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Bob Dylan is een held.
Moet u naar het instituut vandaag?quote:
Ja. Ik neem de trein van negen op de klok.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:36 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Moet u naar het instituut vandaag?
Zulks een schande.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Ik neem de trein van negen op de klok.
Wel, ach. Verplichtingen, hè.quote:
Die laat ik links liggen.quote:
Dat zou ik ook graag. Maar vaak krijg ik dan schuldgevoelens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:41 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Die laat ik links liggen.
Ohjee, meidenproblemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag. Maar vaak krijg ik dan schuldgevoelens.
Heul niet! Ik ben niet eens een meisje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:44 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ohjee, meidenproblemen.
Dag, schone deerne.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heul niet! Ik ben niet eens een meisje.
Ah, ik ga u nu verlaten. Vaarwel.
Hoezo dat danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:15 schreef Janetje het volgende:
Wat een vervloekte kut-morgen is dit vandaag..
quote:
Trek je conclusies...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:15 schreef Janetje het volgende:
Wat een vervloekte kut-morgen is dit vandaag..
Is er iets.... ?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:24 schreef rompompom het volgende:
Trek je conclusies...
Mocht je een hekel aan me hebben prima. Zeg het ff dan weet ik dat hehquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, niks. Het maakt ook niet zoveel uit eigenlijk.
Goeie deal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Mocht je een hekel aan me hebben prima. Zeg het ff dan weet ik dat heh
Dan hoeven we geen "energie" in elkaar te steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |