En nu kan je niet meer slapen natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Half negen even op bedje gaan liggen en nu pas wakker
Geen idee, ik werd wakker omdat ik nodig plassen moest....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nu kan je niet meer slapen natuurlijk
En wat een stomme TT
Valt wel mee hoor. Gewoon normaal doen en met PI's posten, komt het al gauw goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een strenge regels zeg
Ik vind gefrituurde kip nuggets wel lekker...![]()
een werkende avatar wil ook wel helpenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Gewoon normaal doen en met PI's posten, komt het al gauw goed
Dat is een bewuste keuze...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
een werkende avatar wil ook wel helpen
wil je er over praten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is een bewuste keuze...
In de media-afdeling geen demo's wat een kutband.quote:
'check de demoplayer'... naaah laat ook maar, akoestische gitaren zijn vast niet aan je besteedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:46 schreef cerror het volgende:
[..]
In de media-afdeling geen demo's wat een kutband.
Zeker wel, maar ik niet de moeite doen voor een band genaamd je moeder zonder inhoud die de naam eer aandoet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
'check de demoplayer'... naaah laat ook maar, akoestische gitaren zijn vast niet aan je besteed
ik ken de drummer en heb ze daarom een paar keer live gezien, maar ze vallen me niks tegen. rock, rap, crossover... klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik niet de moeite doen voor een band genaamd je moeder zonder inhoud die de naam eer aandoet.
Oftewel èèn van de duizend bandjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:00 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ken de drummer en heb ze daarom een paar keer live gezien, maar ze vallen me niks tegen. rock, rap, crossover... klinkt goed!
yepquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Oftewel èèn van de duizend bandjes.
De vogels zingen luider en de zon zet vroeger in.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:32 schreef Chowi het volgende:
Mijnheer. Het wordt lente. Er hangt iets in de lucht, ik voel het.
Ik zei het tegen ons mam, ze zei: "Reken er maar niet op."quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:34 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
De vogels zingen luider en de zon zet vroeger in.
Bob Dylan is een held.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei het tegen ons mam, ze zei: "Reken er maar niet op."
Zo ook u.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:35 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Bob Dylan is een held.
Moet u naar het instituut vandaag?quote:
Ja. Ik neem de trein van negen op de klok.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:36 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Moet u naar het instituut vandaag?
Zulks een schande.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Ik neem de trein van negen op de klok.
Wel, ach. Verplichtingen, hè.quote:
Die laat ik links liggen.quote:
Dat zou ik ook graag. Maar vaak krijg ik dan schuldgevoelens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:41 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Die laat ik links liggen.
Ohjee, meidenproblemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag. Maar vaak krijg ik dan schuldgevoelens.
Heul niet! Ik ben niet eens een meisje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:44 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ohjee, meidenproblemen.
Dag, schone deerne.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heul niet! Ik ben niet eens een meisje.
Ah, ik ga u nu verlaten. Vaarwel.
Hoezo dat danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:15 schreef Janetje het volgende:
Wat een vervloekte kut-morgen is dit vandaag..
quote:
Trek je conclusies...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:15 schreef Janetje het volgende:
Wat een vervloekte kut-morgen is dit vandaag..
Is er iets.... ?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:24 schreef rompompom het volgende:
Trek je conclusies...
Mocht je een hekel aan me hebben prima. Zeg het ff dan weet ik dat hehquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, niks. Het maakt ook niet zoveel uit eigenlijk.
Goeie deal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Mocht je een hekel aan me hebben prima. Zeg het ff dan weet ik dat heh
Dan hoeven we geen "energie" in elkaar te steken
Geen idee. RPP heeft problemen met me lees ik net dus dan weet ik dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef Misstique het volgende:
Gezelligheid ten top hier![]()
Waar is iedereen?
True maar dan moet je het wel naar je zin hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:56 schreef Misstique het volgende:
Niet zo miepen j, gewoon meeposten.
Wat minder. Ik trek me er verder weinig van aanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Misstique het volgende:
En dat is nu niet het geval?
Je zit hier in ONZ he....
Ik zal em niet inkoppenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat minder. Ik trek me er verder weinig van aan. ONZ is tof... humor moet alleen wat mij betreft niet ten kosten gaan van iemand. Niet dat ik me nu aangevallen voel maar de sfeer is niet altijd even tof imo.
Haha! Ik werd er gister wel een beetje moe van maar ach. Ik sta in de OP enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal em niet inkoppen![]()
En de sfeer is hier imo bijna altijd tof, beetje pesten moet je tegen kunnen, dat hoort er nou eenmaal bij![]()
Precies! En dat is een hele eer!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha! Ik werd er gister wel een beetje moe van maar ach. Ik sta in de OP enzo
Tofheid alom 14.gifquote:Bijna weekend trouwens
Alleen een mailing voorbereiden, verder weinigquote:Gaan we weer nix doen vandaag?
Oke dan. Ik heb net een taai gesprek achter de rug met een leraar van school. De directeur hier en die leraar waren het niet helemaal eens met elkaar geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies! En dat is een hele eer!![]()
[..]
Tofheid alom 14.gif
[..]
Alleen een mailing voorbereiden, verder weinig![]()
Voor vanavond niet. En morgen moet ik eerst overdag werken maar des avonds ga ik los. Ik draai zelf op een feestje zaterdag dus wel tof. Ik moet helaas de avond wel openen dus we zullen eens wat deephouse door de tent gooien daarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef Misstique het volgende:
Nog wilde plannen voor t weekend?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor vanavond niet. En morgen moet ik eerst overdag werken maar des avonds ga ik los. Ik draai zelf op een feestje zaterdag dus wel tof. Ik moet helaas de avond wel openen dus we zullen eens wat deephouse door de tent gooien daar. Heb er wel zin in... lokaal feestje weinig mensen maar erg gezellig en kwalitatief goeie muziek.
Volgens mij had ik dat al verteldquote:Jij plannen?
Oohja... iets met Dago ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
[..]
Volgens mij had ik dat al verteld![]()
Vanavond rustig aan of komt hij vanavond alquote:
Ik moest giechelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, niks. Het maakt ook niet zoveel uit eigenlijk.
Hij komt vanaaf alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Vanavond rustig aan of komt hij vanavond al?
En jullie gaan, whehe, niets zeggen. Pannekoeken eten?quote:
Daar is niets mis mee.quote:
Hoe raad je het?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
En jullie gaan, whehe, niets zeggen. Pannekoeken eten?
Maar wel op hun manier.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.
Ik weet álles.quote:
pannenkoeken zijn goed!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
En jullie gaan, whehe, niets zeggen. Pannekoeken eten?
Je bent ongesteld?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Kun je verschillende kleuren gewoon aanvragen hier op fok!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Mine!!1quote:
Praat me bij, want ik begrijp er niets van.quote:
Jij hebt Dago al.quote:
zijn tag ook!!!11!!:oquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Kun je verschillende kleuren gewoon aanvragen hier op fok!?
Valt toch ook nix te begrijpen. Gewoon rood. Zie Policy enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Praat me bij, want ik begrijp er niets van.
Tja, ze vonden mij de bestequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Praat me bij, want ik begrijp er niets van.
Ok, nu ben je van mij.quote:
quote:
En dat is een heel groot compliment. Als je van alle mods op fok door de admins als beste wordt beschouwd.quote:
Ja, maar blauw is te laag voor d'r.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zie je wel, het valt alleen maar op kleurtjes
M.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar blauw is te laag voor d'r..
Kunnen jouw lusten niet gestild worden door één man?quote:
Ze wil meer... da's vrouwen eigenquote:
Door Dago zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kunnen jouw lusten niet gestild worden door één man?
rood is hoger dan donkerblauw...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ha! Jij bent alleen maar blauw... matig hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef Litso het volgende:
Niks doen op school is puik.
Ik maak graag een uitzondering voor een rooiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Harde diss.quote:
Moet ik zeker de vorige pagina er weer bij pakken om hem te snappenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ha! Jij bent alleen maar blauw... matig hoor![]()
Yet só untrue.quote:
stof is roodquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Moet ik zeker de vorige pagina er weer bij pakken om hem te snappen
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik maak graag een uitzondering voor een rooie![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef Litso het volgende:
Niks doen op school is puik.
daar heeft breuls een edit-knop voor gemaaktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
sop school?
mcDavid, 48 uur algeheel, wegens een foutje in BeF.
*bookmarktquote:
mcDavid is unbanned na een prachtig slijmmailtje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar heeft breuls een edit-knop voor gemaakt
Dag, mijnheer.quote:
Nieuwe mod op ONZ! Chowi.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
mcDavid is unbanned na een prachtig slijmmailtje.
Hahaha... nee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Moet ik zeker de vorige pagina er weer bij pakken om hem te snappen
komt in orde!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:37 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dat heel BeF vanavond bier mag drinken op kosten van Danny. En ik ben admin, dus ik mag dat toezeggen.
Puick. Jij wordt mijn favo adminquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:37 schreef Stofje het volgende:
Ik vind dat heel BeF vanavond bier mag drinken op kosten van Danny. En ik ben admin, dus ik mag dat toezeggen.
Ik morgenavond.... maar ik zal de rekening sturenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
komt in orde!
*feestje heeft vanavond!
hij heeft het alleen voor deze avond toegezegd!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik morgenavond.... maar ik zal de rekening sturen
voor jou een colaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:39 schreef Chowi het volgende:
Alleen bier, S.?
Ik doelde op Jack Daniels.quote:
Met uiteraard constant die arrogant-zwoele blik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Chowi het volgende:
En een sigaar met een chique bandje, zo'n hele dunne die niet suf maar juist charmant staat bij dames. Dan hang ik op de pooltafel die in mijn villa staat, en laat de ijsklonten uit mijn glas in mijn decolleté smelten.
*jack daniels inschenkt voor Ch.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Chowi het volgende:
En een sigaar met een chique bandje, zo'n hele dunne die niet suf maar juist charmant staat bij dames. Dan hang ik op de pooltafel die in mijn villa staat, en laat de ijsklonten uit mijn glas in mijn decolleté smelten.
*en nog een!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met uiteraard constant die arrogant-zwoele blik.
Ik koop de fusten vanavond welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hij heeft het alleen voor deze avond toegezegd!
-maar misschien kun je alvast een paar meter bestellen
Jullie mannen zijn zó simpel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*jack daniels inschenkt voor Ch.
Té simpel.quote:
Wacht maar tot ik mijn verleidingstruc op jou uitoefen.quote:
Néé. Zwarte.quote:
Ja en? Is dat een misdaad?quote:
Nee, we geilen gewoon op macht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Jullie vrouwen zijn zóóó simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |