Die komt er ook nogquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:49 schreef Henkmanz het volgende:
Ik zou een vloerkleed nemen, dit is wel erg kaal hoor.
Kennisen van mijn moeder. Overigens is het een bankstel, maar dat is niet te zien op de foto's, die staat in de andere kamer. Ze gaan overigens weg per mei, dus mocht er iemand geinteresseerd zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:24 schreef SHE het volgende:
Waar komt je bank vandaan t0y ?
Ik vind 'm gers![]()
Prima, you name te place i'll make the time...quote:
30m² is echt groot voor een keuken, ik dacht dat ik een grote woonkamer had met 30m²quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:05 schreef SunSun het volgende:
@ennuik: wat dacht je van je woonkamer als slaapkamer en je keuken als woonkamer/eetkeuken? Je zegt zelf dat je keuken zo groot is, 30m2 lijkt mij te groot voor een keuken alleen.
Succes!
euh...hoezo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:06 schreef Rekkie het volgende:
He She wat probeer je nu eigenlijk te doen?
Ons de gek aan te steken ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:56 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Prima, you name te place i'll make the time...![]()
*Krijgt een zwaar vermoeden dat het ergens in Rotterdam is...![]()
Zie smiley's, herken sarcasmequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef SHE het volgende:
[..]
euh...hoezo?![]()
ik mag toch wel een beetje op mijn nieuwe stulp geilen? het heet niet voor niets, pimp met je nieuwe huis!
Noordsingel! De kant van Hofplein...2 minuutjes van coolsingelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef t0y het volgende:
Waar in Rotterdam, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen
In die eetkamer van 30m² een woonkamer maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:07 schreef ennuik het volgende:
SHE - wat een prachtig huis!
Hier mijn nieuwe stekje, een nieuw gebouwd apartement in een oud gebouw:
Badkamer:
[afbeelding]
Douche gedeelte:
[afbeelding]
Lelijke keuken, met vreselijk witte details, blegh:
[afbeelding]
Bovendien is onze keuken ongeveer 30 m2, in een apartement van 60m2....
[afbeelding]
Half trappetje naar beneden....
[afbeelding]
Naar de woonkamer.
[afbeelding]
Met dakraam:
[afbeelding]
Terras van 30 m2!
[afbeelding]
Omgeving:
[afbeelding]
Mocht iemand een idee hebben hoe ik hier een slaapkamer in kan bouwen, dan hoor ik het graag (of zal ik er een topic voor openen?). Hier is de plattegrond:
[afbeelding]
Flex, daar zit toch ook 'de schurk?'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Noordsingel! De kant van Hofplein...2 minuutjes van coolsingel![]()
Check, nu nog een huisnummer en datum en dan wijden we die Rotjeknor-Fully-Pimped-Woning effe in...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Noordsingel! De kant van Hofplein...2 minuutjes van coolsingel![]()
Dit is, sorry to say, vrij standaard hier.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:25 schreef SHE het volgende:
pfff...ik ben jaloers!
Wat betaal je nu voor ziets? Ik zag dat StephanP een woning had voor 116k. Ook vrijstaand met tuin e.d.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit is, sorry to say, vrij standaard hier.
Jij zit ook niet slecht in dat super ingerichte huis van je.
Aan de binnenkant gaan we nog wel wat doen maar dat wordt een meerjaren project.
Ruimte zat, dat wel.
169k, mag je best weten. (vraagprijs, we hebben er minder voor betaalt)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:38 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Wat betaal je nu voor ziets? Ik zag dat StephanP een woning had voor 116k. Ook vrijstaand met tuin e.d.
Echt niet vergelijkbaar met NL.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:50 schreef popolon het volgende:
[..]
169k, mag je best weten.
StefanP woont in de woestijn met altijd mooi weer, da's niks voor mij.
Serieus: Hangt helemaal af van waar je woont, zowel in NL als in de VS. Een huis in NY of CA kan onbetaalbaar zijn.
Ja, dat kan in NL ook als ze de hypotheek rente aftrek afschaffen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:53 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Echt niet vergelijkbaar met NL.![]()
Wat een heerlijke prijzen nog zeg.![]()
Veel plezier daar iig!![]()
als ze die afschaffen kan er in nederland helemaal niets meer. Dan verkoopt niemand zijn huis.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:22 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja, dat kan in NL ook als ze de hypotheek rente aftrek afschaffen.
Hier in Taiwan is alles nog duurder dan in NL omdat de rente hier bijna nul is.
Al worden de huizen hier wel elk jaar goedkoper (en dat is al >10 jaar aan de gang).
Niet voor jou misschien, voor andere mensen daarentegen waarschijnlijk weer wel.quote:
heerlijk amerikaans, alles van hout, god moet een keer blazen en je huis is weg!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:14 schreef popolon het volgende:
Nog twee weken wachten, dan pas de sleutel.
[afbeelding]
[afbeelding]
In september genomen, vandaar het groen. De rest is recent, dus vrij kaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier heb je hypotheekaftrek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:50 schreef DaanBanaantje het volgende:
Amerika rules.. wij gaan over een half jaartje naar Chicago
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:48 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
heerlijk amerikaans, alles van hout, god moet een keer blazen en je huis is weg!![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:07 schreef ennuik het volgende:
Mocht iemand een idee hebben hoe ik hier een slaapkamer in kan bouwen, dan hoor ik het graag (of zal ik er een topic voor openen?). Hier is de plattegrond:
[afbeelding]
sja, als de huizenprijzen op een betaalbaar niveau zouden zijn had je geeneens een hypotheek nodig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hier heb je hypotheekaftrek.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:07 schreef ennuik het volgende:
SHE - wat een prachtig huis!
Hier mijn nieuwe stekje, een nieuw gebouwd apartement in een oud gebouw:
Badkamer:
[afbeelding]
Douche gedeelte:
[afbeelding]
Lelijke keuken, met vreselijk witte details, blegh:
[afbeelding]
Bovendien is onze keuken ongeveer 30 m2, in een apartement van 60m2....
[afbeelding]
Half trappetje naar beneden....
[afbeelding]
Naar de woonkamer.
[afbeelding]
Met dakraam:
[afbeelding]
Terras van 30 m2!
[afbeelding]
Omgeving:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je je even ingelezen had, had je kunnen weten dat SHE een volledig gemeubileerde en ingerichte woning gaat huren...... zie o.a. het vorig topic!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:21 schreef Sandertje het volgende:
Hoi,
Ik vind je badkamer erg gaaf. Heb je dit zelf zo bedacht ? Hoe groot is je badkamer eigenlijk ?
En hoe breed is je douche ? Ik ben zelf nu ook bezig om een badkamer te bedenken en dit is
wel erg praktisch
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |