Als je bij inrijden al rondjes van 22 seconden rijdt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:25 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Ik zie shit, ben aan het werk(?)
Maaruh, jullie verbazen je over hoe hard iemand aan het INRIJDEN is???
Heeel apart...
Ik zag het al ja. Kijken hoe dat gaat uitpakken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Good Year dacht ik. Schijnt wel een hele revolutionaire schaats te zijn. Is wel goedgekeurd door de ISU trouwens.
Is hij de Stig?!?quote:
Is wel te hopen jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:26 schreef Skwish het volgende:
13. Hedrick -Kramer
Fantastisch dit, hopelijk Kramer die revenge neemt
Watquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat er nog mensen zijn die ....... nee, ik laat me er niet eens over uit
Toch genieten zo'n topic
Die Finnen zijn stomdronken, zoals altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef Falco het volgende:
Herbert: Kijk die Finse supporters toch tekeer gaan!
Dit gaan die Arabieren helemaal niet leukvindenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef Falco het volgende:
Ja, het is alleen te hopen dat Hakkinen zich niet stukrijdt bij het inrijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef Falco het volgende:
Hij wisselt nu van buizen en eet watquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, het is alleen te hopen dat Hakkinen zich niet stukrijdt bij het inrijden.
Maar hij doet het nu rustig aan weer. Dat rondje 22 net was even om te testen denk ik.
Jammer dattie op de 500 altijd opent in 13+, anders wassie daar nog een flinke kanshebber geweest. Nu mocht ie pas in de C-groep om 11 uur savondsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, het is alleen te hopen dat Hakkinen zich niet stukrijdt bij het inrijden.
Maar hij doet het nu rustig aan weer. Dat rondje 22 net was even om te testen denk ik.
Nog 9 minuten dweilen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:30 schreef Wutangtony het volgende:
tussentijd of dweilpauze?
Hij verliest inderdaad wel atlijd veel in het begin, maar als 'ie na een rondje of twee op gang komt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jammer dattie op de 500 altijd opent in 13+, anders wassie daar nog een flinke kanshebber geweest. Nu mocht ie pas in de C-groep om 11 uur savonds
Die skies is nog tot daar aan toe, maar die stokkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:32 schreef Remzz het volgende:
Zygmund op het ijs, met cross country skies
Als dat maar goed gaat met de blokjes
Ben benieuwd wat Hakkinen gaat doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:33 schreef Falco het volgende:
Ah we gaan nu al beginnen. Fijn, schiet het ook een beetje op!
OK.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:33 schreef Falco het volgende:
Ik maak zometeen een mooie OP voor deel II, dat jullie het weten.
Ik vind het zielig voor Annemarie dat jullie haar in de zeik nemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja Annemarie kan natuurlijk ook niet alles tegelijk![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:33 schreef Falco het volgende:
Ik maak zometeen een mooie OP voor deel II, dat jullie het weten.
En die ijsmeester ligt er alweer bij met z'n neus .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die skies is nog tot daar aan toe, maar die stokken![]()
Moet je zien wat een gaten hij in het ijs maakt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Trancelocator het volgende:
Screencap!
Wat er ook gebeurt, Peter Mueller is de man of the match. Dit was nog voordat hij de Noorse vlag in handen kreeg.
[afbeelding]
Vanavond 1100 meter hordeschaatsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Wutangtony het volgende:
Hoe vergaat het Timmer eigenlijk??
Die is achter Mueller aan gegaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Wutangtony het volgende:
Hoe vergaat het Timmer eigenlijk??
Tja sliks he, had ie maar naar intermediates moeten gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Wombcat het volgende:
Slechte start van Hakkinen. 29.12 over de eerst 200 meter.
Hij versnelt wel goed. Rondje nu al 30.0quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja sliks he, had ie maar naar intermediates moeten gaan
Het ijs begon al te smeltenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij versnelt wel goed. Rondje nu al 30.0
Die rechten zijn nog niet verkocht. Talpa heeft intressequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:37 schreef Againzender het volgende:
jammer dat ik naar huis moet nu. ik kijk de samenvatting straks maar....
Nu versnelt hij opeens, rondje 24.5 nu.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:36 schreef Remzz het volgende:
Hanninen stort zoals verwacht in, rondjes 33 nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |