Als er even een Belg is die die Dijkstra de vernieling in kan rijden zou dat heel mooi zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef Falco het volgende:
Dijkstra gaat zich inrijden! Maar ik zie Manli Wang
nee martin hersman welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:16 schreef Remzz het volgende:
Doet Dijkstra nu toch mee in de inrijbaan
Ja, kunnen ze Mesner ook meteen van het ijs afschrapen, want die zit nog steeds vastgevroren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:15 schreef Falco het volgende:
Oh ik hoor nu net dat de rit Gao tegen Breuer in zijn geheel niet doorgaat. Net goed ook: kunnen we meteen gaan dweilen. En dat zal ook wel nodig zijn voor deze en gene denk ik zo
Die gebruikt de kussens wel heel effectiefquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dweilen ze Annemarie meteen even mee mag ik hopen, het is geen gezicht
topic van Tong he, bij mij viel het kwartje ook heel laatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
yeah right. Ik snap het al ik wordt bezeikt
![]()
1. Erben Wennemars 3:45"98quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef Wutangtony het volgende:
tussenstand?
Ja Annemarie kan natuurlijk ook niet alles tegelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef Falco het volgende:
Dijkstra gaat invallen voor Detyshev. Die is boos weggelopen van de ijsbaan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:12 schreef Falco het volgende:
1. Erben Wennemars 3:45"98
2. Bart Veldkamp 3:47"09
3. Röjler 3:56"08
3. Sjepel 3:56"08
4. Zhigin TIJD ONBEKEND
5. Petrescu uit Moldavië 4:48"56
6. Heythausen DNF
7. Babenko DSQ
8. DeJaeger (BELG!) DNF & DSQ
Ja, Tong ja, ik trapte ook inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
topic van Tong he, bij mij viel het kwartje ook heel laat
kwartje. valt. topic. tong.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Speel je nou dat je zo debiel bent?
Je komt wel met een meesterlijke revanche hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
topic van Tong he, bij mij viel het kwartje ook heel laat
Beetje Tong de schuld geven van je eigen incabapele brein, zo makkelijkquote:
7e rit vervalt hoorde ik netquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef Wombcat het volgende:
De loting trouwens:
1. Peterscu - Zhigin
2.Wennemars - Dejaeger
3. Veldkamp - Boden
4. Babenko (onze cameraman) - Heythausen
5. Rojhler - Sjepel
6. Wang (broer van Manli) - Anesi
7. Breuer - Gao
Dweilpauze
8. Hanninen - Hakkinen
9. Elm - Zygmunt
10. Sanfratello - Detyshev
11. Boutiette - Skobrev
12. Dankers- Davis
13. Hedrick -Kramer
14. Verheijen -Fabris
Idd hebben de noren zich teruggetrokken.
Nog een aardig weetje: de Hakkinen in de 8e rit, is de tweevoudig wereldkampioen Formule 1.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je komt wel met een meesterlijke revanche hoor
Alesi, volgens Mart, zat nog onder de alcohol van gisterenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:19 schreef Falco het volgende:
Man Li Wang: 4:35"89
Anesi: 4:19"34
Die Anesi had een off-day zeg.
Dat verwondert mij ook helemaal nietsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Alesi, volgens Mart, zat nog onder de alcohol van gisteren
Dejaeger in de tweede rit reed de verkeerde kant op, en knalde frontaal op Wennemars.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef Wutangtony het volgende:
4. Zhigin TIJD ONBEKEND ???
8. DeJaeger (BELG !) DNF & DSQ???
Verhaal?? watskeburt?
DeJaeger knalde tegen Wennemars aan, grrrquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef Wutangtony het volgende:
4. Zhigin TIJD ONBEKEND ???
8. DeJaeger (BELG !) DNF & DSQ???
Verhaal?? watskeburt?
Hij gaat wel hard zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef Remzz het volgende:
Hakkinen gaat inrijden maar neemt dat wel heel letterlijk
Er komen vreemde geluiden onder zijn schaats vandaan.
Daar laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar het was dus niet eens gespeeld?
Hij had wel zijn tegenstander gedubbeld, dus zal ongeveer 4.10 hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef Falco het volgende:
[..]
DeJaeger knalde tegen Wennemars aan, grrr
En bij Zhigin deed de tijdsregistratie niet. Ze gaan nu de videobeelden terugkijken.
Voorlaatste rit tegen Kramer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Wutangtony het volgende:
Als Bart zo dicht bji Erben zit, dan vermorzelt Chad hun allemaal ofniet??
Of doet die niet eens mee?
Die Hakkinnen heeft ook een 'ander soort' schaatspak aan heb ik het idee.quote:
1. Peterscu - Zhiginquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Wutangtony het volgende:
There is more Chad to come dus die gaat dat wel verpulverenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Wutangtony het volgende:
Betrokkenheid van Al Quaida wordt vermoed, maar dat wordt uiteraard nog zo lang mogelijk stil gehouden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef Falco het volgende:
[..]
En bij Zhigin deed de tijdsregistratie niet. Ze gaan nu de videobeelden terugkijken.
Waarom heeft ie een helm op?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Die Hakkinnen heeft ook een 'ander soort' schaatspak aan heb ik het idee.
Schaatst hij nou op Bridgestones? Ik kan het niet goed zien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Die Hakkinnen heeft ook een 'ander soort' schaatspak aan heb ik het idee.
Ik zie shit, ben aan het werk(?)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voorlaatste rit tegen Kramer.
Maar als je ziet hoe Hakkinen aan het inrijden is.![]()
Tja, een tulband over de tijdregistratie is ook niet zo subtiel natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:25 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Betrokkenheid van Al Quaida wordt vermoed, maar dat wordt uiteraard nog zo lang mogelijk stil gehouden.
Good Year dacht ik. Schijnt wel een hele revolutionaire schaats te zijn. Is wel goedgekeurd door de ISU trouwens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Schaatst hij nou op Bridgestones? Ik kan het niet goed zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |