Toevallig. Geinige film hé. Vooral die opa en zijn hond zijn cool.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik ben hem nu aan het kijken
The Seeing Eye Bitch
Everything is illuminated
Inderdaad een leuke film. Het boek is wel veel uitgebreider, wat betreft de geschiedenis van Trachimbrodquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Toevallig. Geinige film hé. Vooral die opa en zijn hond zijn cool.
EricusMaximus +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Audioscrobbler -[ A Nervous Tic Motion of the Head to the Left ]-
Nee, het is iets specifieker bedoeld voor het oversteken van een straat.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef dolle_hond het volgende:
watch out
Bijna.quote:
Dank u hartelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:52 schreef twentemeisje het volgende:
Look both ways...
Ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef twentemeisje het volgende:
Nog niet gezien, was de bedoeling tijdens het filmfestival maar is er helaas niet van gekomen. Hij is toch aangekocht door A Film of niet?
Mwah, jaartje meer of minder, wat maakt het uit.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ligt het aan mij, of klopt de TT niet helemaal?
Goed opgemerkt.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ligt het aan mij, of klopt de TT niet helemaal?
Ik wist deze eerst wel, toen dacht ik nog lekkere LOTR rip off (qua kostuum)quote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef twentemeisje het volgende:
Nog niet gezien, was de bedoeling tijdens het filmfestival maar is er helaas niet van gekomen. Hij is toch aangekocht door A Film of niet?
Wie in welke film?
[afbeelding]
Geinig, maar best makkelijk. Kom alleen niet uit 23, 26 en 30quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Gaat heen en maakt deze quiz!
Post alle 30 antwoorden hier als eerste en u zult één punt krijgen.
bij nummer 12 en 21 mag je gewoon de originele titels posten, ook al wordt dat in de quiz niet goed gerekend.
Ik mis alleen nog 21 en 23.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Geinig, maar best makkelijk. Kom alleen niet uit 23, 26 en 30De rest wist ik in één keer.
Titels moeten natuurlijk gewoon in het Engelsquote:Op zondag 19 februari 2006 18:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Geinig, maar best makkelijk. Kom alleen niet uit 23, 26 en 30De rest wist ik in één keer.
Deel 1 wilde ik misschien de volgende keer doen. Ik heb voor deel 2 gekozen omdat die makkelijk is en dus een goed opstartertje.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Titels moeten natuurlijk gewoon in het Engels![]()
Nu alleen nog 23 en 26, maar die ken ik beiden denk ik niet.
Deel 1 is trouwens ook leuk en iets moeilijker imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
In spoilers om de lol voor de rest niet te verpesten:InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lonewolf2003 +1
Volgende!Audioscrobbler -[ A Nervous Tic Motion of the Head to the Left ]-
Is het Kate Hudson?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, vandaar. Die 26 heb ik nooit gezien.
En 23..... die dame moet toch iedereen herkennen.
Da's Madonna, dude.quote:
quote:
Stiller.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef EricusMaximus het volgende:
Debra Messing en Hank Azaria in een zouteloze komedie waar mij de naam tijdelijk van ontschoten is.
een met Stiller of was het nou Sandler of nog een ander?
Die jaquote:Op zondag 19 februari 2006 20:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Along Came Polly.
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Along Came Polly.
Dat ik dat weet.
Oh, nog meer: Debra Messing en Hank Azaria.
Dat vroeg ik me nou ook afquote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef steeg het volgende:
je zou je niet voorstellen dat uit die azaria zoveel vage stemmen zouden komen zoals apu, hoe komt hij uberhaupt aan zo'n lijf?
Inkoppertjequote:I don't care if it is Marilyn Monroe. I'm already in bed, and I've taken a sleeping pill, so I'm afraid the answer is no.
Cocusnootquote:Op zondag 19 februari 2006 22:09 schreef Patch het volgende:
Met behulp van welk soort fruit rookt Willie Nelson een joint in "The Dukes of Hazzard"?
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
een druif
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef dolle_hond het volgende:
een mandarijn
Mijn nederige excuses voor mijn plotselinge afwezigheid! Kwam visite binnen en ik ben de pc spontaan vergetenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bill Nighy in Underworld: Evolution?
EricusMaximus + 1quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef EricusMaximus het volgende:
Appel
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Patch het volgende:
What's Eating Gilbert Grape
Grapes of Wrath
Going Bananas
Orange County
Cherry Falls
Attack of the Killer Tomatoes
Bean: The Ultimate Disaster Movie
Herbie Goes Bananas
Return iof the Killer Tomatoes
Bananas?
Die bewaar ik wel voor een andere keer. Niet RLC dus.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:54 schreef steeg het volgende:
wie was die chick nou met die mooie ogen van een pagina geleden, ik zeg rachel leigh cook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |