Neuken ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:03 schreef T1andonly het volgende:
Ja slapen dat zou wel een goed plan zijn...
hoelaat ga je vliegen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goedenmorgen! Hier al iemand wakker?
Even shift geruild(had anders pas hier rond 10uur NL tijd geweest), want moet vanmiddag vliegen..![]()
hoe komt t?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelaat ga je vliegen?
en leven?voel me een heel ander mens dan gister, helemaal Yuppie
Leven?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelaat ga je vliegen?
en leven?voel me een heel ander mens dan gister, helemaal Yuppie
Hier is een klein beetje leven op het forum. Waarschijnlijk hebben vele een late nacht gehad..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:51 schreef liefie_ het volgende:
laat hier alsjeblief leven zijn!!
ik verveel me dood!
ik ben bij een vriendin (sliep daar na t stappen) heb wel getelt anderhalf uur geslapen en nu ben ik klaar wakker en die muts ligt nog in een vreselijke coma!!!!
tikje saai
(wel slim van haar hoor... wou dat ik nog sliep haha)
weet ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hier is een klein beetje leven op het forum. Waarschijnlijk hebben vele een late nacht gehad..
Hoezo kan je niet slapen?
Herkenbaar. heb ik ook. Tis altijd ff wennen om met iemand een bed te delen. Warmte, beweging van een ander(en ongewenst betast worden, in jouw gevalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet ik niet
te veel last van mn keel denk ik... plus dat je dan in een ander bed ligt en iemand telkens denkt dat je dr knuffelbeer bent of zo haha
slaap vanmiddag of zo wel ff bij...
Ik zie geen verschil (of ik heb niet goed zitten op letten..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:07 schreef Godlike02 het volgende:
TT maar even gefixt
En dan te bedenken dat ik laat ben voor mijn doen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Yupgoedenmorgen!
Jij ook lekker vroeg..![]()
heb geslapen van denk half 9 tot half 7quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe komt t?
ik voel me alsof er een kudde olifanten een feestje op me heeft gehouden
ach ja eigen schuld dikke bult
khad door omstandigheden niet kunnen slapenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Leven?
Ik vlieg om 18.30,ben om 3 uur klaar en moet dan direct de 'airlink' hebben(uurtlje rijden naar het vliegveld)
Je voelt je volgens mij beter dan ik(korte nacht). Wat was er gisteren aan de hand dan?
Je hebt niet op geletquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:13 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil (of ik heb niet goed zitten op letten..)
wat hebben vrouwen nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik laat ben voor mijn doen...
Vrouwen...![]()
Vrouwen houden jouw van je daagelijkse veranwoordelijkheden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik laat ben voor mijn doen...
Vrouwen...![]()
Het was 'wat moet ik aan?' dag vandaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen nu weer gedaan?
dr stond een ] ipv [quote:
Dat niet. Normaal ben ik te vroeg op het werk. Vandaag was ik op tijd op mijn werk...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:21 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vrouwen houden jouw van je daagelijkse veranwoordelijkheden?
![]()
niks!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was 'wat moet ik aan?' dag vandaag.![]()
maar wel koud als je overstraat moetquote:
Ik help je herinneren aan deze post bij onze afspraak binnenkort!quote:
Als het maar leuke omstandigheden waren..(dan zou het mij weinig uitmaken)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
khad door omstandigheden niet kunnen slapen
ik gok dat t over zn vriendin gingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wel ja, maak ff van Airwin een streaker..
![]()
Vriendin huh?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok dat t over zn vriendin ging
(aangezien het vrouwen blabla)
nee dat waren hebt absoluut nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Als het maar leuke omstandigheden waren..(dan zou het mij weinig uitmaken)
Ik heb tot laat lopen pakken, wassen enz.. ben bek af..dat word ff slapen tijdens mijn vlucht waarschijnlijk, aangezien ik vannacht meteen uit ga
ja of scharrel... ik weet t ook niet!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vriendin huh?
Laat die maar streaken
(waar woont ze?)
Ik had meer liefie_ in gedachten als streaker...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wel ja, maak ff van Airwin een streaker..
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had meer liefie_ in gedachte als streaker...![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was 'wat moet ik aan?' dag vandaag.![]()
Bij mij thuis!quote:
voor wat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:36 schreef nixxx het volgende:
vannacht ook weinig geslapen... toch beetje zenuwachtig
sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voor wat?
sorry heb niet bepaald trug gelezen maar ben wel nieuwsgierig natuurlijk
Why?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is zelfs voor mij te gemeen om andere aan te doen
succesquote:
whaha zijn mijn denkpatronen ondertussen al zo voorspelbaarquote:
12 uur.. moet 10:30 weg, dan ben ik er ruim op tijdquote:
krijgen mensen pijnlijke ogen door al mijn natuurlijke schoonheidquote:
das een lafaard, want die houd er een hand voor, als je t doet moet je t ook goed doenquote:
Dat is met voorbedachte rade zo uitgezocht, voor de users met penisnijd...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
das een lafaard, want die houd er een hand voor, als je t doet moet je t ook goed doen
Ik kan me slechtere manieren bedenken om verblind te worden...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
krijgen mensen pijnlijke ogen door al mijn natuurlijke schoonheid![]()
Ik zou ook langer thuis bijven als de scharrel/vriending nog lang naakt rond liep om haar kleren bij elkaar te puzzelen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja of scharrel... ik weet t ook niet!!
maar waarom zou ie klagen over vrouwen als ie zelf niet wist wat ie aan moest?
of ben ik nou gek?
logische gevolgtrekkingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zou ook langer thuis bijven als de scharrel/vriending nog lang naakt rond liep om haar kleren bij elkaar te puzzelen..
ziekmeldenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zou ook langer thuis bijven als de scharrel/vriending nog lang naakt rond liep om haar kleren bij elkaar te puzzelen..
Google afbeeldingen en dan zoeken op streaker, dan krijg je nog veel meer leuk materiaal...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, die onderste is prachtig, kijk es hoe die tennissers staan te genieten..![]()
Msn? Helemaal erg: camera aan..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
logische gevolgtrekking
tis dan ook best frusti als je weet dat die ander thuis aan t zoeken is, naakt rondloopt en je dat mededeelt via msn
Maar internet doet het wederom!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:56 schreef vibri het volgende:
Hoerige kutsystemen! Al die fucking wachtwoorden! Gek word ik er van. Al die eisen die ze er aan stellen.
En nu weet ik m'n wachtwoord niet meer
As alwaysquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:58 schreef Frezer het volgende:
Aloha..
[..]
Maar internet doet het wederom!![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:58 schreef Pheno het volgende:
Hallo geile boskabouters
Als ik vervroegd op vakantie wil(lees: ontslagen) dan wil ik dat graag doen. (stelletje mierenneukers)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google afbeeldingen en dan zoeken op streaker, dan krijg je nog veel meer leuk materiaal...
Je passward he? Het je het misschien gewijzigd inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:00 schreef vibri het volgende:
[..]
As always
Maar het is zoooooooooooooo frustrerend dat je weet dat je 't moet weten, maar er niet op kan komen.
Waarom moet je dat kreng dan ook wijzigen? Niet handig
Geilquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:58 schreef Pheno het volgende:
Hallo geile boskabouters
Dat had ik wel onthoudenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je passward he? Het je het misschien gewijzigd inAirWin
??
Jij ontzettende klefnek!quote:
quote:
Nixxx!quote:
TMI!!!!!quote:
Haha, zou ik ook gedaan hebben als je langs iemand met een cricketbat in zijn had loopt..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
das een lafaard, want die houd er een hand voor, als je t doet moet je t ook goed doen
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dat jij een half bevroren pinguin bent..
eh getverquote:
Daar weet jij niks van...quote:
Ik schoot anders serieus in de lach,quote:
Dat is ook de enige juiste reactie!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik schoot anders serieus in de lach,.
ok danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:13 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat hebben wij niet verzonnen. Blame Mokster
Helemaal niks. Beffie is lief en leuk en lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:16 schreef Pheno het volgende:
Wat is er gedver aan beffie?
Wat een 'beffie' doet, ben ik bekend mee, maar wat een 'kleffie' doet? (ja klef zijn...maar definieer dat maar es..)quote:
Dan houd het ook lekker voor jequote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat een 'beffie' doet, ben ik bekend mee, maar wat een 'kleffie' doet? (ja klef zijn...maar definieer dat maar es..)
Take a pickquote:klef
bijvoeglijk naamwoord; afleiding: klefheid
1 (van brood en gebak) niet goed doorbakken, kleverig, plakkerig
2 klevend door vochtigheid, klam
3 bekrompen
4 hinderlijk aanhalig
Dat mag jij miesschien wel zeggen als ontvangen, maar degeen die in jouw poes moet happen, kan daar een hele andere mening op na houden..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:17 schreef vibri het volgende:
[..]
Helemaal niks. Beffie is lief en leuk en lekker![]()
![]()
En niet te vergeten erg grappig met z'n gebruikersgrappen
Ik had 't niet over beffen, ik had 't over beffiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:20 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat mag jij miesschien wel zeggen als ontvangen, maar degeen die in jouw poes moet happen, kan daar een hele andere mening op na houden..
te nat voor voetbal man..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen
Zometeen open dag van school waar ik tot heel lang aanwezig moet zijn, maar eerst even alles afreageren met wat voetbal.
Vooral dat stukje 'hinderlijk'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, niet echt positief dit allemaal.. Ik hou het op 4...
Alle eer aan PhaE die ik die briljante grap ooit als eerst zag maken!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:17 schreef vibri het volgende:
En niet te vergeten erg grappig met z'n gebruikersgrappen
ah, als in persoons gedaante...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:21 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik had 't niet over beffen, ik had 't over beffie
Ik begon er niet over...quote:
Onder welke steen heb jij dan al die tijd geleefd. Is al zo'n oude grapquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle eer aan PhaE die ik die briljante grap ooit als eerst zag maken!![]()
hoe was de begrafenis geweest gister?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen
Zometeen open dag van school waar ik tot heel lang aanwezig moet zijn, maar eerst even alles afreageren met wat voetbal.
Ik neem zo nog een bakkie leut. Wil je er ook een?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
ah, als in persoons gedaante...
(laat maar t is te vroeg...)
Hehe, ja een extra large..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:25 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik neem zo nog een bakkie leut. Wil je er ook een?
Onder de steen die niet-ICT'ers de buitenwereld noemen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:25 schreef vibri het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij dan al die tijd geleefd. Is al zo'n oude grap
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder de steen die niet-ICT'ers de buitenwereld noemen...
Dan wordt 't een dubbele senseoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, ja een extra large..![]()
![]()
crematie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe was de begrafenis geweest gister?
buiten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder de steen die niet-ICT'ers de buitenwereld noemen...
ja.. dat ding zonder dakquote:
Is hier aangeschaft, omdat de automatenkoffie zo smerig isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Senseo is altijd goed..hmm (hebben we hier niet..)
Senseo heeft wel een hogere verslavings gehaltequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:32 schreef vibri het volgende:
[..]
Is hier aangeschaft, omdat de automatenkoffie zo smerig is
Maar ik blijf er bij dat er niets lekkerders is dan een zelfgezette bak pleur. Daar kan geen senseo tegenop
Zelfgezet is ook zo klaar. Moet je gewoon geen hele pot zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Senseo heeft wel een hogere verslavings gehalte
Ready on demand..
neej hoor hier iig niet, we hebben een lekker ready on demand automaat van de DE staanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Senseo heeft wel een hogere verslavings gehalte
Ready on demand..
Mamma! Alles goed?quote:
Op school hebben we sinds kort ook DE, maar dat is nu niet echt een vooruitgang geweest,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor hier iig niet, we hebben een lekker ready on demand automaat van de DE staan
maar die is alleen in use als ik niet of weinig geslapen heb (of veel alcohol genuttigd heb)
dat zijn de grote automatenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Op school hebben we sinds kort ook DE, maar dat is nu niet echt een vooruitgang geweest,.
ze is toch mooi héquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef Ynske het volgende:
Moggeh Petit
Nog gefeliciteerd met je meisje
en pas je sig eens aan
Hey PL2! Van harte gefeliciteerd met je dochter!quote:
die met ook een knopje: geen beker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn de grote automaten
dit is een kleintje
waar je zelf de koffiepakken inzet, heet water erbij, knoppie in en koffie
foto!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ze is toch mooi hé, geef toe
![]()
aah je hebt je meel nog niet bekekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
Je legt wel een lekkere nadruk op 'aangekleed'.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:40 schreef liefie_ het volgende:
ik ben aan gekleeeeeeeeeed
owkej nu ga ik dan aangekleed zitten wachten tot hier leven komt in huis haha dat is namelijk een hele verbetering
hoi knijn! hoe is ie?
Ik heb geen foto gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
nee, das nog een grotere wat jullie hebben danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die met ook een knopje: geen beker?
voor als je een school beker hebt of zo?
die hebben wij
en toen was er zo'n vreselijke kip uit mijn klas en die dacht geen beker... idd ik heb geen beker... ploep overal koffie..
(en ter info het was en man geen blond meisje of zo)
ik zie zo haar papa in haar gezichtjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
aah je hebt je meel nog niet bekeken
jah ze is een schatje
met een heel gaaf snoetje
neej maar ik had gehoopt dat als ik aangekleed was dat er dan iets leuks ging gebeuren...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Je legt wel een lekkere nadruk op 'aangekleed'.![]()
Is dit een mijlpaal vandaag?
Normaal gesproken gaat DE idd wel, maar deze heeft een wasmiddelensmaakje,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn de grote automaten
dit is een kleintje
waar je zelf de koffiepakken inzet, heet water erbij, knoppie in en koffie
Hey PL2!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
Nou,kleed je dan maar weer uit..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej maar ik had gehoopt dat als ik aangekleed was dat er dan iets leuks ging gebeuren...
viel een beetje tegen...
en ik wou weten of ik sneller kon aankleden dan iemand anders
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nou,kleed je dan maar weer uit..(misschien gebeurt er dan wel wat leuks)
Makkelijk zo'n automaat..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat DE idd wel, maar deze heeft een wasmiddelensmaakje,. De cappucino is daarintegen wel goed te doen
.
lolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Makkelijk zo'n automaat..
Ik mag hier om 9.15 weer thermoskannen gaan vullen met een normale machine (dwz: poeder, water en wachten..)![]()
ik lus geen koffiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Makkelijk zo'n automaat..
Ik mag hier om 9.15 weer thermoskannen gaan vullen met een normale machine (dwz: poeder, water en wachten..)![]()
Hoho..je hebt veschillende panties..(denkt aan Pippi Lankous)quote:
gelijk heb je ook wel..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef petitlapin2 het volgende:
ik zet geen foto van haar op fok!, ik wi niet het mikpunt worden van goedkope kwetserijen die hier al maanden tegen mij worden gebruikt ... dat kinderen stom zijn, dat ze misschien lelijk is, te klein, nutteloos, hatelijk, blablabla.
ik heb daar nu even echt geen boodschap aan.
Goh, herken ik hier de perfect gefundeerde en beargumenteerde posts van Tranceptor?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef petitlapin2 het volgende:
ik zet geen foto van haar op fok!, ik wi niet het mikpunt worden van goedkope kwetserijen die hier al maanden tegen mij worden gebruikt ... dat kinderen stom zijn, dat ze misschien lelijk is, te klein, nutteloos, hatelijk, blablabla.
ik heb daar nu even echt geen boodschap aan.
als je het hebt over panties, hoorde gister een stukje van een of andere conferentie over pantykousjes, en de randen die t nalaat, en pantyvoetjes enzo en hoe mannen er over dachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:51 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoho..je hebt veschillende panties..(denkt aan Pippi Lankous)
Degene waar aan jij denkt zal t niet zijn..
Panties hier(dunblin) zijn wel goed.. (die kunnen ook makkelijker uit)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:51 schreef nixxx het volgende:
gelijk heb je ook wel..
En al aan de sigaretten/chips/frieten gegaan?
ik moet nog steeds van die onwijs sexy van die zelf-blijven-hangende-panty-kousen-dus-geen-echte-panty-dingen (weet de naam nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:51 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoho..je hebt veschillende panties..(denkt aan Pippi Lankous)
Degene waar aan jij denkt zal t niet zijn..
Panties hier(dunblin) zijn wel goed.. (die kunnen ook makkelijker uit)
misschien zou je beter eens lezen wat er allemaal gepost is hier over het hebben van kinderen ipv mij even komen te bekritiseren. zie je, het begint al, en ik heb nog geeneens een foto gepost.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:52 schreef AirwiN het volgende:
Goh, herken ik hier de perfect gefundeerde en beargumenteerde posts van Tranceptor?![]()
ja maar die zijn ook vreselijk!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je het hebt over panties, hoorde gister een stukje van een of andere conferentie over pantykousjes, en de randen die t nalaat, en pantyvoetjes enzo en hoe mannen er over dachten
was echt leuk
Ik doelde niet op jouw post, maar op die posts die jij hier noemt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
misschien zou je beter eens lezen wat er allemaal gepost is hier over het hebben van kinderen ipv mij even komen te bekritiseren. zie je, het begint al, en ik heb nog geeneens een foto gepost.
met die ontzettend smerig aanvoelende plakrandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik moet nog steeds van die onwijs sexy van die zelf-blijven-hangende-panty-kousen-dus-geen-echte-panty-dingen (weet de naam niethold ups??) gaan kopen met bloemtjes of zo er in voor onder mn zwarte rokje.... maja zo super vaak draag ik nou ook weer geen rokjes (koud koud koud!!) dus ik vergeet het telkens...
maja ze zijn wel onwijs sexy
euh volgens mij werd je toch echt alles behalve bekritiseerd hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
misschien zou je beter eens lezen wat er allemaal gepost is hier over het hebben van kinderen ipv mij even komen te bekritiseren. zie je, het begint al, en ik heb nog geeneens een foto gepost.
Tjeezus! Een sjacherijnig Knijn. Zeker last van slaapgebrek?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar die zijn ook vreselijk!!!
en dan van die vleeskleurig die alleen de vleeskleur van een lijk hebben of zo...
ja die!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
met die ontzettend smerig aanvoelende plakrand
k zou niet weten hoe ze hetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja die!
heten die hold ups?
naja ik vind ze honderd keer sexier dan een gewone panty vandaar
..of een sloot cola naar binnen gooien..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik lus geen koffie
kan t nu wel gebruiken een beetje caffeine!!!
maar drom heb ik nu pick me up drops haha
homeopatische energie pilletjes... zijn nog erg jummie ook!
Gefeliciteerd nog hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:44 schreef petitlapin2 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeezus! Een sjacherijnig Knijn. Zeker last van slaapgebrek?![]()
ja ik dacht eerst ook van die dingen blijven in geen honderd jaar zitten!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou niet weten hoe ze heten
ik weet alleen dat die plakrand heel vies aanvoelt
en irri is met aantrekken
haha daar ben ik toch echt nog iets te vreselijk katerig voor...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..of een sloot cola naar binnen gooien..
ik denk dat ik sinds de bevalling geen drie uur na elkaar meer heb geslapen, maar dat maakt me allerminst chagrijnigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:55 schreef Mokster het volgende:
Tjeezus! Een sjacherijnig Knijn. Zeker last van slaapgebrek?![]()
hijsen maarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:59 schreef Copycat het volgende:
Hold ups... stay ups...
Vervelend alleen als ze onderwijl plots beslissen niet meer te blijven zitten en je het nylon steeds verder voelt afzakken.
nietjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:59 schreef Copycat het volgende:
Hold ups... stay ups...
Vervelend alleen als ze onderwijl plots beslissen niet meer te blijven zitten en je het nylon steeds verder voelt afzakken.
Alles goed met de kleine Amélie?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:59 schreef petitlapin2 het volgende:
ik denk dat ik sinds de bevalling geen drie uur na elkaar meer heb geslapen, maar dat maakt me allerminst chagrijnig
whahahhaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:59 schreef Copycat het volgende:
Hold ups... stay ups...
Nou wie dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:56 schreef petitlapin2 het volgende:
nee, dan had ik het eigenlijk allerminst op tranceptor, airwin
Dat kan er ook heel charmantvermakelijk uitzien voor je omgeving,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:59 schreef Copycat het volgende:
Hold ups... stay ups...
heel goed, nou ja, ik had misschien beter naar wat meer mensen een fotootje gestuurd ipv alleen naar ynske, als je er één wil uiteraardquote:
voel je je aangesproken ? ik had het nochtans niet over jouquote:
Zeg gewoon wie je bedoelt of hou er gewoon over op!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:03 schreef petitlapin2 het volgende:
voel je je aangesproken ? ik had het nochtans niet over jou
Tof. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:39 schreef petitlapin2 het volgende:
alles gaat goed met mama en meisje, 't is een echt schatje, en ze doet alles goed, al is ze een beetje vroeg geboren
Hoe dachten mannen er dan over? (mij persoonlijk laten die pantyvoetjes my koud..(dat zijn die shoe-liners toch?) het staat zo preuts..)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je het hebt over panties, hoorde gister een stukje van een of andere conferentie over pantykousjes, en de randen die t nalaat, en pantyvoetjes enzo en hoe mannen er over dachten
was echt leuk
Ik ben wel benieuwd... copycat at fok.nlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef petitlapin2 het volgende:
heel goed, nou ja, ik had misschien beter naar wat meer mensen een fotootje gestuurd ipv alleen naar ynske, als je er één wil uiteraard![]()
Group hug!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik hoop ook echt dat ze iedereen koud laten hoor...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoe dachten mannen er dan over? (mij persoonlijk laten die pantyvoetjes my koud..(dat zijn die shoe-liners toch?) het staat zo preuts..)
quote:
sorry, kben een beetje moe, bedoel je nu een ander emailadresquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel benieuwd... copycat at fok.nl
En ik kan me levendig voorstellen dat je er geen trek in hebt de foto's hier te plaatsen.
heeeeeeel veel suc6 zometeen!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:07 schreef nixxx het volgende:
Ik ga me eens klaarmaken om naar Haarlem te vertrekken..
Het is 10 uur 's morgens?!?!?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:07 schreef liefie_ het volgende:
ik heb echt vreselijke zin in satesaus haha!
zometeen maar even via de supermarkt naar huis of zo
Nee, ik vraag iets om te weten waarom je het niet wilt plaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Dat komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:07 schreef petitlapin2 het volgende:
sorry, kben een beetje moe, bedoel je nu een ander emailadres![]()
niet copycat68@gmail ?
Goodluck! En dan zie ik je vanmiddag wel langskomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:07 schreef nixxx het volgende:
Ik ga me eens klaarmaken om naar Haarlem te vertrekken..
Nou en?quote:
Stuur ff een zakkie (hmmz, een paar liter) naar Ierland ...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:07 schreef liefie_ het volgende:
ja ik vond het ookal een beetje gek...quote:
ja maar van welke hou je dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Stuur ff een zakkie (hmmz, een paar liter) naar Ierland ...
Ik gebruik het als gimmick, als er weer eens een nijdig opmerking afgevuurd word..quote:
ik zal zwaaien naar rijswijk.. ow wacht.. je bent niet aan het werk he..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goodluck! En dan zie ik je vanmiddag wel langskomen
Nu ik erover nadenk... Als ik ben wezen stappen heb ik de volgende morgen altijd enorm veel zin in patat!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:09 schreef Pheno het volgende:
Nou en?
Ik eet loempias in de vroege morgen, who cares?
Straks turkse pizza
t kwam er opneer dat als je een rok aan hebt en je dan 10 cm wit been ziet en dan ineens van die pantykousjes dat dat een behoorlijke domper is, ook omdat als ze uit gaan, de randen nog om de benen staan. en hetzelfde met de enkelformaat. en niet te vergeten de geur, aangezien het van Nylon is, gaan je voeten eerder stinken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoe dachten mannen er dan over? (mij persoonlijk laten die pantyvoetjes my koud..(dat zijn die shoe-liners toch?) het staat zo preuts..)
Je intenties zijn nobel. Ik nomineer je hierbij bij de Foknobelprijs voor de vrede!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik gebruik het als gimmick, als er weer eens een nijdig opmerking afgevuurd word..
T blijft een utopie..
Niks mis met nijdige opmerkingen of met utopieën...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik gebruik het als gimmick, als er weer eens een nijdig opmerking afgevuurd word..
T blijft een utopie..
dank trouwensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef Copycat het volgende:
En ik kan me levendig voorstellen dat je er geen trek in hebt de foto's hier te plaatsen.
het schijnt ook echt te helpen tegen een kater.. vet voedsel...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk... Als ik ben wezen stappen heb ik de volgende morgen altijd enorm veel zin in patat!Gelukkig maar dat ik geen frituurpan heb en dat ik op zo'n moment geen zin heb om naar de snackbar te rijden...
quote:
Zeg, die crumpetverslaving van jou...quote:
Ik moet nog beginnen,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Eindelijk pauze..na 3 uur en een kwartier..grr..
ja maar serieusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, die crumpetverslaving van jou....
dat zei ik tochquote:
vind ik ook, maar ik ben misschien niet objectiefquote:
Ik ook... En ik moet nog douchen en aankleden. Maar de verwarmingsmonteur moet nog komen...quote:
Wat zijn hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar serieus
je zou ze eens moeten eten!
Je stelt douchen en aankleden uit tot je de verwarmingsmonteur op bezoek hebt gehad?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef Mokster het volgende:
En ik moet nog douchen en aankleden. Maar de verwarmingsmonteur moet nog komen...
In het ergste geval heeft die man een leuk verhaal voor thuis vanavond...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ook... En ik moet nog douchen en aankleden. Maar de verwarmingsmonteur moet nog komen...
Dilemma's
whaha dat klinkt als pornoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ook... En ik moet nog douchen en aankleden. Maar de verwarmingsmonteur moet nog komen...
Dilemma's
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dilemma's
mn wafel/pannekoek combi dingen waar ik altijd over lig te blaten hahaquote:
Nu krijg ik ook hongerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:07 schreef liefie_ het volgende:
Haiquote:
ja ik ook hahaquote:
Ik snap 'em nog niet, maar misschien zal ook ik eens het licht zien,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn wafel/pannekoek combi dingen waar ik altijd over lig te blaten haha
Hoe ist met je been?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef melismay het volgende:
[..]
HaiGeloofde je de roddels weer te snel schat?
Ik loop nu rond in mn pyamabroek en t-shirt en oude trui. Met aankleden bedoelde ik meer: gewone kleren. Maar het stond er wel een beetje raar inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je stelt douchen en aankleden uit tot je de verwarmingsmonteur op bezoek hebt gehad?.
Tss, discriminatie, dat tweede been wilt ook aandacht!quote:
tadaaaaa crumpets!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik snap 'em nog niet, maar misschien zal ook ik eens het licht zien,.
Voor jouw doen stond het er niet raar hoor, we zijn erger gewendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik loop nu rond in mn pyamabroek en t-shirt en oude trui. Met aankleden bedoelde ik meer: gewone kleren. Maar het stond er wel een beetje raar inderdaad
Rolbevestigend eerderquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:23 schreef Mokster het volgende:
Maar het stond er wel een beetje raar inderdaad
Wat een sukkel ben ik he? Maar ja... Ik dacht: als ie gaat sms-en tijdens college zal het vast geen grapje zijn (al kon ik het me aan de andere kant niet voorstellen)...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef melismay het volgende:
HaiGeloofde je de roddels weer te snel schat?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef _Arual_ het volgende:
Iemand heeft een megaverpakking celebrations op mijn bureau gezet.
Brrr... Die zijn in de aanbieding bij de C1000 deze week. Ik loop er iedere keer met een grote boog omheen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef _Arual_ het volgende:
Iemand heeft een megaverpakking celebrations op mijn bureau gezet.
Wakker maken die handelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik ook haha
maar die vriendin van me ligt nog steeds in een coma!!!
en ik moet zo toch echt naar huis als ik nog de was wil doen en zo!!!
ja, ik zit ook nog op mijn plaats.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Hier wordt er op taart getrakteerd omdat iemand weg gaat bij het bedrijf. Ik blijf sterk, ik zit nog op mijn plaats![]()
ik heb een keer drie verschillende verpakkingen celebrations gekregen op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrr... Die zijn in de aanbieding bij de C1000 deze week. Ik loop er iedere keer met een grote boog omheen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, discriminatie, dat tweede been wilt ook aandacht!
quote:
Blijkbaar delen wij een prettige verslaving. Of de mensen van wie je die pakken hebt gekregen kennen je erg slecht...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik heb een keer drie verschillende verpakkingen celebrations gekregen op mijn verjaardag
Seks met de verwarmingsmonteur vind zelfs ik behoorlijk erg eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef Pheno het volgende:
Voor jouw doen stond het er niet raar hoor, we zijn erger gewend
Dat ander ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dat been mankeert niks en moet dus niet zeuren.
Dat ligt natuurlijk maar net aan de verwarmingsmonteur...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
Seks met de verwarmingsmonteur vind zelfs ik behoorlijk erg eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar delen wij een prettige verslaving. Of de mensen van wie je die pakken hebt gekregen kennen je erg slecht...
Je ziet de autocue al lopen tijdens de pornoscene: komt u al een beetje op temperatuur mevrouw?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt wel eens vreemder gebrabbeldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou ja ik weet hoe een pannekoeke en een wafel smaakt, dus het zal wel een combi daarvan zijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tadaaaaa crumpets!!
[afbeelding]
een amerikaans engels weet ik t onbijt dingesje wat een soort combi is tussen waffels en pannekoekjes!!!
nu heb ik zin in pannekoeken haha
Maar ze heeft t jouw niet gegund, door steeds tegen je aan te kruipen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is zo zielig...
we lagen er pas om 5 uur in of zo dus ze heeft wel wat nachtrust verdiend...
vooral aangezien ik vanmorge om half 8 over dr heen ging kruipen anders kon ik niet uit bed haha en toen had ik dr al wakker gemaakt dus ik laat dr nog maar even liggen...
als ze echt te lang blijft slapen leg ik wel een briefje voor dr neer
Die vind ik dan wel weer lekker. Ik zorg wel voor een doosje bij onze picknick!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind die niet leuk
want er zitten zo veel dingen in die niet lekker zijn! bounty en mars en zo
juk
Kan niet wachten tot de AH chocoladekoekjes weer in de bonus zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar delen wij een prettige verslaving. Of de mensen van wie je die pakken hebt gekregen kennen je erg slecht...
Die zijn helemaal lekker ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de AH chocoladekoekjes weer in de bonus zijn
Daarvoor maak ik graag een uitzondering op mijn poging om gezond te eten!
een vriend van mij is de meest geile loodgieter die ik ooit heb gezien.... je zou er haast je kraan voor kapot maken... verwarmingen doet ie ook geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk maar net aan de verwarmingsmonteur...
Het is tenslotte wél coca cola light break time...
True... Misschien had ik het anders moeten formuleren dan: seks met MIJN verwarmingsmonteur vind ik wel heel erg... M.a.w: hij is oud en alles behalve Coca-Cola-Light-Break-materiaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:29 schreef Copycat het volgende:
Dat ligt natuurlijk maar net aan de verwarmingsmonteur...
Het is tenslotte wél coca cola light break time...
Dus jij wilt wel dat hij zijn leiding in je komt steken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een vriend van mij is de meest geile loodgieter die ik ooit heb gezien.... je zou er haast je kraan voor kapot maken... verwarmingen doet ie ook geloof ik
en als ie dan bukt oef... sexy (en neej hij heeft geen bouwvakkers decolete maar gewoon een onwijs sexy kontje)
sorry droomde ietsjes weg haha
check even je mailquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:31 schreef Pheno het volgende:
[nerd modus]Telefooncentrale op 300mtr afstandChello Extreme will suffer
[/nerd modus]
haha ik heb nu zoiets van ik lus alles!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou ja ik weet hoe een pannekoeke en een wafel smaakt, dus het zal wel een combi daarvan zijn...
Een pannekoek lust ik ook wel weer eens, maar niet op de vroege morgen,.
Die zijn dan ook van fembob!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en als ie dan bukt oef... sexy (en neej hij heeft geen bouwvakkers decolete maar gewoon een onwijs sexy kontje)
ja maar dat is toch ook begrijpelijk?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Maar ze heeft t jouw niet gegund, door steeds tegen je aan te kruipen..
Die heb ik nietquote:
maar dan ga ik alle dovejes er uit vissen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer lekker. Ik zorg wel voor een doosje bij onze picknick!![]()
Wat weet jij het toch altijd romantisch te formulerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:32 schreef Pheno het volgende:
Dus jij wilt wel dat hij zijn leiding in je komt steken?
Hmm, zachte grote kussens..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar dat is toch ook begrijpelijk?![]()
ik ben heel erg zacht net een groot kussen! haha
Ik had het ook over ontstoppen kunnen hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat weet jij het toch altijd romantisch te formuleren
hey heb jij trouwens ook Mylo daarquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
Ik had het ook over ontstoppen kunnen hebben![]()
opnieuw gemaild, is de bijlage misschien eht probleem?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Zeker weer naar gmail gestuurd....
Prima!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar dan ga ik alle dovejes er uit vissen hoor
No problemo anymorequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
opnieuw gemaild, is de bijlage misschien eht probleem?
Wat is (een) Mylo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey heb jij trouwens ook Mylo daar
(of spel je het Milo? volgens mij niet maja)
vies dus je mist niksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is (een) Mylo?
Nee, dus, vrees ik.
Ik snapte het ook niet, begon me al ernstig oud te voelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is (een) Mylo?
Nee, dus, vrees ik.
ben je ook!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet, begon me al ernstig oud te voelen
Zoals ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben je ook!
maar dat maakt helemaal niks uit hoor
heel veel mensen zijn ernstig oud
En toen werd de hoofdkraan afgeslotenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef Mokster het volgende:
Ik ga toch maar eens douchen denk ik...
Op hoop van zegen!
T klink wel bekend, maar zelf heb ik het nooit gehad. Alles wat in Engeland te koop is, is hier ook te koop. (denk aan superquins, Marks en Spencer, Dunnes Stores, Spar, Londis, die zorgen er wel voor dat alles vanuit Engeland in ierland te koop is))quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vies dus je mist niks
dacht dat het eten waar jij was best het zelfde was als in engeland en zo...
vandaar
Daar hebben ze van die heerlijke microwave maaltijdenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Marks en Spencer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |