scoubidouquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat met die touwtjes...
Al die negerts zaten er mee in de metro. Hoe heet dat nou? Hele sleutelhangers bouwden ze ervan.
Nooit wat van begrepen.
Oeh ja scoobiedoo of hoe de neuk je het ook schrijftquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat met die touwtjes...
Al die negerts zaten er mee in de metro. Hoe heet dat nou? Hele sleutelhangers bouwden ze ervan.
Nooit wat van begrepen.
herkenbaar ja, de flippo hype heb ik volledig meegemaakt maar daarna niet meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Ruis het volgende:
Al die dingen die in chips-zakken zaten, na de flippo tijd!
iedere keer als ik weer zo'n ding probeerde op te eten, vond ik het er maar uitzien als een rare flippo!
Ik heb hem nog steeds niet gezien op tvquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Een meer recente hype die volledig aan Litso voorbbij is gegaan:
[afbeelding]
Ziet er nostalgisch slecht uit maar het komt me alsnog niet bekend voorquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
Sudoku. Ik weet wel wat het is, maar ik doe er niet aan mee. Nog nooit zo'n ding gemaakt en dat wil ik graag zo houden.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Litso het volgende:
Kortom: noem hier hypes die niet opzettelijk langs je heen zijn geslopen.
Ja inderdaad. Ik weet geeneens hoe het moet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
Sudoku. Ik weet wel wat het is, maar ik doe er niet aan mee. Nog nooit zo'n ding gemaakt en dat wil ik graag zo houden.![]()
Oeh, in dit rijtje: The A-Team. Mocht ik niet kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:44 schreef Soul79 het volgende:
Tour of dutyvietnam-serie eind jaren '80.
Iedereen uit mijn klas op de basisschool was er vol van (dwz alle jongens), maar ik mocht het niet zien van mijn ouders. Destijds vond ik dat vreselijk, omdat ik niet mee kon praten met de rest en bv. niet eens wist wat een M-60 wasAchteraf heb ik er niet zoveel mee gemist volgens mij.
Niet slecht. Misschien wereldvreemd, maar dat kan ook lekker rustig zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:45 schreef visionnaire het volgende:
ik heb geen idee waar jullie het allemaal over hebbenben ik nu slecht?
Dat spel speelde ik vroeger echt veel te veelquote:
Zowel Stunts als Arctic Monkeys zijn niet aan mijn neus voorbij gegaan hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Litso het volgende:
Ik zal beginnen: Stunts. Iets met een autospelletje, maar ik zou het niet herkennen als het langskwam op mijn monitor.
GI-Joe: ik ben 20 en volgens de verhalen oud genoeg om de hype mee gemaakt te hebben. Ik heb echter eenmaal in mijn leven zo'n pop in handen gehad bij een vriendje thuis toen ik een jaar of 10 was. Verder nooit mee in aanraking gekomen.
Arctic Monkeys: De nieuwe QOTSA van de gehypte bands (wat viel dat achteraf tegen zeg), maar ik heb er nog nooit een seconde muziek van gehoord.
Nirvanaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:59 schreef MrBean het volgende:
Oh ja, Nirvana is ook totaal aan mij voorbij gegaan, voor het grootste deel.
Koquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef MrBean het volgende:
Transformers is volledig langs mij heen gegaan als kind. Ik keek vroeger Ko de Boswachtershow.
Ja ik weet het.
Ik was geen stoer jongetje.
dat heb ik ook totaal gemist. Wat is dat voor gast?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
ja het echt erg he ? Ik heb een broertje van 7,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ko
Ik heb heel erg lang helemaal geen RTL4 mogen kijken toen ik klein was. Ik keek VPRO en ik ben er nog steeds blij om, als ik nu zie wat mijn 9-jarige broertje aan pulp kijkt op JETIX en Nickeleneon (hoewel daar ook toffe tekenfilms op zijn)
Precies!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ja het echt erg he ? Ik heb een broertje van 7,
Al die Jetix tekenfimpjes komen uit japan en gaan over toernooitjes winnen![]()
Vroeger keken we naar echte tekenfilms zo als Purno!
het gaat om dingen waar je nooit wat van gehoord hebt tot voor kort, niet dingen die je genegeerd hebt of vermeden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:11 schreef RenzoBrad het volgende:
Big Brother. Nooit maar dan ook nooit ook maar één aflevering gezien! En dat hou ik ook graag zo![]()
Voor de rest Idols, Harry Potter, Lord of the Rings en bijv. Scoubidou geldt meer voor dat ik weet wat het is en soms een klein beetje ervan mee gekregen heb, maar het me echt niet interesseert.
Niet eens zo zeer die pokemon maar dat gedoe met die tolletjes en die balletjes waar mijn broertje nu gek van isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:08 schreef MrBean het volgende:
[..]
Precies!
Beter oversexte tekenflims, dan tekenfilms waarin kinderen dieren tegen elkaar opzetten om met elkaar te vechten.
Slimey gedoe ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:12 schreef HOPit het volgende:
die hele vpro is langs me heen gegaan, en jojo's, en stickerspaarboeken, en dat slimey gedoe...
an de andere kant zat ik al wel op 7/8 jarige leeftijd leisure suit larry 1 te spelen :/
Zomergasten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:21 schreef Canisfire het volgende:
Oohja ook op ned3 schijnt een vrouw te zijn die iets presenteerd voor 50 plussers.
En het word heel goed bekeken.
Bah ja beyblades en bidaman enzo... fantasieloos kutspeelgoedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer die pokemon maar dat gedoe met die tolletjes en die balletjes waar mijn broertje nu gek van is![]()
Jij hebt heel lang niet van het bestaan van huiswerk afgeweten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:28 schreef HOPit het volgende:
snoopy, Goede tijden slechte tijden, brommers/scooters, huiswerk maken, allemaal trends die me ook nog voorbij zijn gegaan.
Geen idee maar De wereld draait door daar komt ze vaak in voorquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:38 schreef speedfreakssj het volgende:
wat is dat Bidaman?
Je moet voor de grap eens eerst Apocalypse now kijken en dan een hele aflevering Tour of duty vol proberen te houden. Lukt je niet, zó tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:44 schreef Soul79 het volgende:
Tour of dutyvietnam-serie eind jaren '80.
Iedereen uit mijn klas op de basisschool was er vol van (dwz alle jongens), maar ik mocht het niet zien van mijn ouders. Destijds vond ik dat vreselijk, omdat ik niet mee kon praten met de rest en bv. niet eens wist wat een M-60 wasAchteraf heb ik er niet zoveel mee gemist volgens mij.
Niet alleen aan Litso...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
ik mocht nooit naar"The Power Rangers" kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Oeh, in dit rijtje: The A-Team. Mocht ik niet kijken.
Later natuurlijk wel ingehaald, ik vind het nog steeds stiekem wel leukLekker camp.
wat jij zegt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niets te sorry'en, te VET gewoon...
Haha, dat vind ik zo sneu, van die kinderen of soms zelfs tieners die ergens 'niet naar mogen kijken'.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik mocht nooit naar"The Power Rangers" kijkenmaar achteraf niet zo erg eigenlijk; debiele serie.
Die gaan ook bewust aan mij voorbij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
nee, de GI Joe hype was zo rond de tijd dat jij geboren werd tot de tijd dat je naar de kleuterschool ging, dus het is niet zo vreemd dat je dat niet hebt meegekregen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Litso het volgende:
Ik zal beginnen: Stunts. Iets met een autospelletje, maar ik zou het niet herkennen als het langskwam op mijn monitor.
GI-Joe: ik ben 20 en volgens de verhalen oud genoeg om de hype mee gemaakt te hebben. Ik heb echter eenmaal in mijn leven zo'n pop in handen gehad bij een vriendje thuis toen ik een jaar of 10 was. Verder nooit mee in aanraking gekomen.
Die had ik welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef Natalie het volgende:
Heeeeeeel lang geleden had je van die kleine plastic hangetjes. Speentjes enzo. Verschrikkelijk was dat
Volledig langs me heen gegaan. Over welke periode hebben we het?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef Natalie het volgende:
Heeeeeeel lang geleden had je van die kleine plastic hangetjes. Speentjes enzo. Verschrikkelijk was dat
Ik kan me wel iets herinneren dat iedereen met van die gestreepte sjaaltjes liep. Deed er niet toe of het 30 graden was.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en er is een periode geweest dat iedereen op van die kneiterlelijke sportschoenen rondliep. Voor de meisjes met zuurstokroze borduursels...
LA Gear ofzo.. Kan dat?
Oeh... lang geleden. Ik zal toen niet ouder dan 13/14 zijn geweest. En ben nu 26. Dus reken maar uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:55 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Volledig langs me heen gegaan. Over welke periode hebben we het?
134quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oeh... lang geleden. Ik zal toen niet ouder dan 134/14 zijn geweest. En ben nu 26. Dus reken maar uit
Deze dingenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:55 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Volledig langs me heen gegaan. Over welke periode hebben we het?
Geen hoax... Als je erop zoog kon je enge stoffen binnenkrijgen. Weekmakers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
daar bleek toch een stof in te zitten die niet goed was net als met die scoobiedoo ofzo of was dat hoax
Ja! Dat waren zequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:10 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Deze dingen
[afbeelding]
Ik had ze toen ook, was ik 8/9 jaar ofzo, dus volgens mij begin jaren 90.
Dode-konijnen-laarsjes die eskimo's ook dragenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:39 schreef Natalie het volgende:
Die verschrikkelijke spits toelopende schoenen. Juk!
We hebben de laatste jaren wel meer dan genoeg van die Britpop gezien. Na Franz Ferdinand en Coldplay regende het kloons van beide groepen vanuit Engeland, daar zit echt niemand meer op te wachten, The Arctic Monkeys brengen echt niets nieuws ten op zichte van bijvoorbeeld The Kaiser Chiefs...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Zeg je nou dat QOTSA zo slecht is of The Artic Monkeys? (in beide gevallen verklaar ik je voor gek aangezien beide bands met kop en schouders boven het maaiveld uitsteken)
Met van die pompoendingen eraanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dode-konijnen-laarsjes die eskimo's ook dragen
Die vind ik veel erger!
Ja die jaquote:
Coldplay?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
We hebben de laatste jaren wel meer dan genoeg van die Britpop gezien. Na Franz Ferdinand en Coldplay regende het kloons van beide groepen vanuit Engeland, daar zit echt niemand meer op te wachten, The Arctic Monkeys brengen echt niets nieuws ten op zichte van bijvoorbeeld The Kaiser Chiefs...
Ik hoop dat het meeste van dat spul wat nu in de winkels staat, nep is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja die ja
Heb altijd medelijden met de marmotjes die daarvoor zijn geslacht
Jaaaaa! Da's ook een goede.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, polsbandjes voor 1001 goede doelen. Rot toch op. Ik kon geloof ik wel beide armen helemaal volhangen met diverse soorten.
Ga toch heen
O RLY?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef MrBean het volgende:
[..]
Coldplay?
Behalve dat ze ook uit Engeland komen lijkt hun muziek niet heel erg op FF en TKC.![]()
Meeloperquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:50 schreef Natalie het volgende:
Ik heb nog wel het FOK!polsbandje met m'n nickname erop nav de 5 jaarsmeeting
Ik ben ook 20 en ik heb de GI Joe hype toch zeker wel bewust meegemaakt hoor! Of het was toevallig een opleving van GI Joe ofzo...?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, de GI Joe hype was zo rond de tijd dat jij geboren werd tot de tijd dat je naar de kleuterschool ging, dus het is niet zo vreemd dat je dat niet hebt meegekregen.
En voor Stunts geldt wel ongeveer hetzelfde, want ik vermoed dat toen jij je met pc's begon te bemoeien, dat spel ook al verouderd was.
Hee hee, ik heb 'm alleen op die dag gedragen. En omdat het moest, ja!quote:
Ken ik nog wel, al kan ik me er weinig meer van herinneren, allleen maar dat hij voorwerpen... nou ja, wat jij zegt dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:04 schreef mailyourmom het volgende:
Kent iemand Matthew Star nog? Die jongen die voorwerpen met z'n ogen kon verplaatsen.
In mijn belevingswereld heeft dat een eeuwigheid gelopen. Jammer dat het toen afgelopen was...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ken ik nog wel, al kan ik me er weinig meer van herinneren, allleen maar dat hij voorwerpen... nou ja, wat jij zegt dus
Wist je dat het maar een seizoen heeft gelopen trouwens?
ik weet nog steeds niet wat er zo speciaal aan alberto isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Alberto loopt de park te checken
En het begin van Probleemwijken met Kees en zijn stervende hoerenkankerkachel.
En die is dan weer aan mij voorbij gegaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:35 schreef releaze het volgende:
[..]
De enige fokhype die ik bewust heb meegemaakt is dat hele laten we een tas vol ballonnen op het station zetten.
uiteindelijk bleek weer van niet. en de consumentenbond heeft daarmee eigenhandig een complete rage om zeep geholpenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef Shedfire het volgende:
Die dingen waren toch uiteindelijk giftig?
probleem wijken kijk ik nog regelmatig, ga naar video.google.nl en typ probleemwijken inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb inmiddels alle afleveringen op mijn harde schijf staan. Maar ik pikte het pas 3 weken na de aflevering van Kees mee toen iedereen druk bezig was topics te openen over kankerkachels.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
probleem wijken kijk ik nog regelmatig, ga naar video.google.nl en typ probleemwijken in
paar gasten gaan den naar die kees toe en laten hem dan een aantal keer stervende hoere kankerkachel zeggen echt te mooi gewoon
Die krijgen van de week van mij nog wat te heuren!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
probleem wijken kijk ik nog regelmatig, ga naar video.google.nl en typ probleemwijken in
paar gasten gaan den naar die kees toe en laten hem dan een aantal keer stervende hoere kankerkachel zeggen echt te mooi gewoon
ja ik heb ze ook op mijn HD staan en ben ook naar graafse wijk geweest, wat een zooitje daarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels alle afleveringen op mijn harde schijf staan. Maar ik pikte het pas 3 weken na de aflevering van Kees mee toen iedereen druk bezig was topics te openen over kankerkachels.![]()
kut kachel manquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die krijgen van de week van mij nog wat te heuren!![]()
Nee, dat bleek achteraf niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef Shedfire het volgende:
Die dingen waren toch uiteindelijk giftig?
Stoer!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Big Brother is volledig langs mij heengegaan.
Ging met een stel collega's lunchen die aan het roddelen gingen over een stel mensen. Ik zei toen, euh, hebben we nieuwe collega's en waarom roddelen jullie zo over ze? Stomverbaasd keek men mij aan...
Ach, stoer, was met andere dingen bezig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Stoer!
Ik heb BB ook nooit gezien, maar dat was uit eigen keuze.
quote:
Die hypes duren al behoorlijk lang danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef XiChico het volgende:
Roken & Drugs.
je bent niet de enige hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef _Arual_ het volgende:
Ik was totaal niet lenig als kind. Kon op mijn achtste pas fietsen (lach me maar uit). dus hypes als rolschaatsen, elastieken, eenwielers, skeelers en van die lolobals(?), nee, dat was echt niet aan mij besteed.
Dat snap ik ook niet. Wat is er zo leuk aan getalletjes optellen en invullen? Het lijkt wel een oefening voor groep 4 van de basisschool in vaardigheden hoofdrekenen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
De Tokkies. Die vond ik schitterend.....Totdat heel Nederland de ruwe diamant Hanna Tokkie ontdekte.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:14 schreef Natalie het volgende:
Tokkies.. Heb nooit begrepen hoe iemand daar wat aan kon vinden.
quote:
Zal wel 'Magic the gathering' zijn wellicht? ... Voor zover ik weet is dat nooit echt een massa-hype geweest, en word het nog steeds veel gedaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:25 schreef pepper_961 het volgende:
Er was ook een of ander magisch spelachtig iets met kaarten geloof ik?
Werden ook wedstrijden gehouden enzo, kan verdorie niet eens op de naam komen.![]()
Nahja wie het weet mag het zeggen, maar ik weet wel dat het een hype was.....heb alleen geen idee waar het over ging.
dungeons and dragons? kan dat het zijn??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel 'Magic the gathering' zijn wellicht? ... Voor zover ik weet is dat nooit echt een massa-hype geweest, en word het nog steeds veel gedaan.
Wat mij betreft.. Tokkies, scoubidou, furby, probleemwijken, zanger bob, bob de bouwer, tour of duty, die eskimo schoenen, de bus, pokemon, talpa.
'k Weet dat veel mensen het geweldig vonden, maar het kon me gewoon niet boeien. Niet zo mijn ding.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef Serendips het volgende:
De Tokkies. Die vond ik schitterend.....Totdat heel Nederland de ruwe diamant Hanna Tokkie ontdekte.....
Ik kan me nog herinneren dat ik die aflevering van 'probleemwijken' (of een dergelijk programma) zag toen ze nog niet bekend waren. Ik heb onder de tafel gelegen van het lachen om die uitdrukkingen van dat mens........Ze had het over d'r hoge bloedpillen, over de sgooter van haar puberale zoontje en over de rest van de kinderen die haar het bloed onder de vingers vandaan haalden...
Dat zegt me zo nietsquote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef WithMe het volgende:
Habbo Hotel.
Dan is dat dus wel aan je voorbij gegaan! Als ik het goed heb is dat een of ander zogenaamd hotel waar je mensen kunt ontmoeten... Het fijne weet ik er ook niet van.quote:
Da's een goed iets!quote:Op zondag 19 februari 2006 11:27 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Dan is dat dus wel aan je voorbij gegaan!
Klinkt niet alsof ik er iets aan gemist heb.quote:Als ik het goed heb is dat een of ander zogenaamd hotel waar je mensen kunt ontmoeten... Het fijne weet ik er ook niet van.
Ja ff voor de duidelijkheid het is een online ontmoetingsplek he... en het is bedacht door een bekende Nederlander als ik het goed heb.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's een goed iets!
[..]
Klinkt niets alsof ik er iets aan gemist heb.
Wie de nueck is dat???quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Huh???quote:
Wie is Alberto en waarom loopt ie al de parken te checken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Dat is Adje, een acteur die een simpel ventje speelde in die show van Paul de Leeuw.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:44 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Wie de nueck is dat???
[..]
Huh???Een wat???
![]()
[..]
Wie is Alberto en waarom loopt ie al de parken te checken?
Probleemwijken heb ik nooit iets van gezien. Tot iedereen hier ineens met terminaal zieke kachels en niet zo nozele pallets begon te gooien.
1- Hmmm.. Goed acteurtje dan...quote:Op zondag 19 februari 2006 15:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
1. Dat is Adje, een acteur die een simpel ventje speelde in die show van Paul de Leeuw.
2. Evisu = jeansmerk, van die broeken met achterlijk grote merken op de kontzak.
3. http://alberto2001.8k.com/
En nu weer terug onder die steen!
Ik heb zo vaak lopen denken hoe dit spel nou heette. Ik speelde het vroeger best vaak bij een vriend, wat was dat vet toen. Dank voor het bezorgen van een stap dichterbij innerlijke rustquote:
Hij is een soort üntermensch wat nooit ouder wordt, dacht je?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:25 schreef Aventura het volgende:
Dat van Jan Smit. Ik dacht tot voor een paar maanden nog dat hij 12 was en nog Jantje heette. Nu weet ik wel beter, het joch is immens populair in Nederland en scoort gewoon hits. Ik had werkelijk geen idee.
inderdaad. Die slijmbal blijft zijn leven lang Jantje.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:56 schreef krullul het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde trouwens, weiger ook om 'm Jan te noemen. Eenmaal Jantje willen heten voor de platenverkoop, dan ben je Jantje.![]()
Nooit geweten dat dit een hype was, maar ik heb er echt ettelijke uren, dagen, weken aan besteed. Stunts is echt de beste spel allertijdenquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:08 schreef Serendips het volgende:
Wat the #%$@^ is Habbo Hotel?
Ik keek ook altijd VPRO, villa achterwerk op zondagochtend om 9 uurquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ko
Ik heb heel erg lang helemaal geen RTL4 mogen kijken toen ik klein was. Ik keek VPRO en ik ben er nog steeds blij om, als ik nu zie wat mijn 9-jarige broertje aan pulp kijkt op JETIX en Nickeleneon (hoewel daar ook toffe tekenfilms op zijn)
Het gaat hier om hypes waar je niet aan mee hebt gedaanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef joeyzzz het volgende:
Stunts![]()
Ik speelde het vroeger altijd op de basisschool, ik probeerde altijd onder de les uit te komen en dan dat spel te gaan spelen en soms bleef ik in de pauzes binnen om te gaan spelen, zeer verslavend spel vroeger
![]()
Oh ja sorry, nou sowieso heb ik niet meegedaan aan die zielige rubber bandjes-rage met "respect" erop ofzoiets dergelijksquote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef Moja het volgende:
[..]
Het gaat hier om hypes waar je niet aan mee hebt gedaan![]()
Sterker nog, het gaat om hypes waar je helemaal niks van meegekregen hebtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef Moja het volgende:
[..]
Het gaat hier om hypes waar je niet aan mee hebt gedaan![]()
Waren dat niet die denen die het Eurovisie songfestival wonnen met " Moeselmanner var vast du hinnen och die flasken Bensien? Havet Du unser Ambasader Sien?"quote:Op maandag 20 februari 2006 14:18 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn vriend wist niet wie of wat de Olsen Twins waren en waar ie ze van zou moeten kennen
Heb ik dus ook gemistquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Asskicker14 het volgende:
shit,shit,shit, ik weet niet wie adje is.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:01 schreef Elvi het volgende:
Owja en ik weet pas sinds een maand wie Adje is...![]()
Adje is dus die acteur die bij Paul de Leeuw een geestelijk gehandicapte speelt. En n liedje heeft gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:17 schreef Djep het volgende:
[..]
shit,shit,shit, ik weet niet wie adje is.
En ik wil ook graag weten waarom Alberto DE park loopt te checken; loop ik met mijn honden in het park en dan zeg ik tegen de hond die lekker loopt te snuffen:"Kijk, Boes loopt de park te checken...." Ik vind het altijd erg grappig, maar waarom weet ik niet,.... En waarschijnlijk gaat mijn opmerking tegen de hond nergens over
![]()
Dan moet ik dat eerst eens kijken voordat ik kan zeggen dat ik weet wie het is.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Adje is dus die acteur die bij Paul de Leeuw een geestelijk gehandicapte speelt. En n liedje heeft gemaakt.
Precies. Ik zie hier staan 'Habbo Hotel'. Ik heb werkelijk no clue wat dat is. Heb ik onder een steen geleefd en gaat iemand even uitleggen wat dat is?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Frollo het volgende:
Sterker nog, het gaat om hypes waar je helemaal niks van meegekregen hebt
Zijn de echte gehandicapten dan te min?....Is dan alles fake tegenwoordig?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:23 schreef Elvi het volgende:
Adje is dus die acteur die bij Paul de Leeuw een geestelijk gehandicapte speelt. En n liedje heeft gemaakt.
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:08 schreef Serendips het volgende:
Wat the #%$@^ is Habbo Hotel?
Ja... Paul de Leeuw heeft eigenlijk een fat-suit aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:41 schreef Serendips het volgende:
[..]
Zijn de echte gehandicapten dan te min?....Is dan alles fake tegenwoordig?
Dat is een digitaal hotel en dan kan je een poppetje aanmaken en door het hotel rondlopen enzo en met andere poppetjes chatten. En je kan sms-en en dan krijg je credis en kan je een kamer kopen en die inrichten naar je eigen smaak.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:38 schreef Serendips het volgende:
[..]
Precies. Ik zie hier staan 'Habbo Hotel'. Ik heb werkelijk no clue wat dat is. Heb ik onder een steen geleefd en gaat iemand even uitleggen wat dat is?
Ik zat net ff te googlen en kwam dezelfde info tegen, leek me ook iets voor bruggertjes ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is een digitaal hotel en dan kan je een poppetje aanmaken en door het hotel rondlopen enzo en met andere poppetjes chatten. En je kan sms-en en dan krijg je credis en kan je een kamer kopen en die inrichten naar je eigen smaak.
Word vooral gedaan door 14-jarigen.
(Waarom weet ik dit?!![]()
)
Je bent 14??quote:
Dat deden wij ook, in groep 7/8 meen ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef plumbum het volgende:
baywatch....we waren aan t zwemmen, met de klas. zegt opeens een meisje "laten we baywatch naspelen!!" iedereen "joah, goaf!" ik zo van![]()
![]()
![]()
ik liep toen al ont-zet-tend achter ja.![]()
baywatch naspelenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef plumbum het volgende:
baywatch....we waren aan t zwemmen, met de klas. zegt opeens een meisje "laten we baywatch naspelen!!" iedereen "joah, goaf!" ik zo van![]()
![]()
![]()
ik liep toen al ont-zet-tend achter ja.![]()
wie is die haas rechts?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef Bopmorn het volgende:
[afbeelding]
Die neger tegen die boom
Dat sletje naast hem
Die jongen met die overdone-scheiding die zo verschrikt kijkt
Die zijn allemaal langs mij heen gegaan, de rest heb ik (helaas) wel meegemaakt
Hypes die ik wel deed: pokemon(eerst met die kaarten en toen die flippo's), flippo's, thunderbirds, a-team, de versnellings fiets, namen van je vrienden afkorten, etc etc![]()
Kijk even in onzin in het TTTquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef Oosthoek het volgende:
Probleemwijken, met kankerkachels enzo. Kan iemand me vertellen hoe dat zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |