scoubidouquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat met die touwtjes...
Al die negerts zaten er mee in de metro. Hoe heet dat nou? Hele sleutelhangers bouwden ze ervan.
Nooit wat van begrepen.
Oeh ja scoobiedoo of hoe de neuk je het ook schrijftquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat met die touwtjes...
Al die negerts zaten er mee in de metro. Hoe heet dat nou? Hele sleutelhangers bouwden ze ervan.
Nooit wat van begrepen.
herkenbaar ja, de flippo hype heb ik volledig meegemaakt maar daarna niet meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Ruis het volgende:
Al die dingen die in chips-zakken zaten, na de flippo tijd!
iedere keer als ik weer zo'n ding probeerde op te eten, vond ik het er maar uitzien als een rare flippo!
Ik heb hem nog steeds niet gezien op tvquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Een meer recente hype die volledig aan Litso voorbbij is gegaan:
[afbeelding]
Ziet er nostalgisch slecht uit maar het komt me alsnog niet bekend voorquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
Sudoku. Ik weet wel wat het is, maar ik doe er niet aan mee. Nog nooit zo'n ding gemaakt en dat wil ik graag zo houden.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Litso het volgende:
Kortom: noem hier hypes die niet opzettelijk langs je heen zijn geslopen.
Ja inderdaad. Ik weet geeneens hoe het moet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef Avani het volgende:
Sudoku. Ik weet wel wat het is, maar ik doe er niet aan mee. Nog nooit zo'n ding gemaakt en dat wil ik graag zo houden.![]()
Oeh, in dit rijtje: The A-Team. Mocht ik niet kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:44 schreef Soul79 het volgende:
Tour of dutyvietnam-serie eind jaren '80.
Iedereen uit mijn klas op de basisschool was er vol van (dwz alle jongens), maar ik mocht het niet zien van mijn ouders. Destijds vond ik dat vreselijk, omdat ik niet mee kon praten met de rest en bv. niet eens wist wat een M-60 wasAchteraf heb ik er niet zoveel mee gemist volgens mij.
Niet slecht. Misschien wereldvreemd, maar dat kan ook lekker rustig zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:45 schreef visionnaire het volgende:
ik heb geen idee waar jullie het allemaal over hebbenben ik nu slecht?
Dat spel speelde ik vroeger echt veel te veelquote:
Zowel Stunts als Arctic Monkeys zijn niet aan mijn neus voorbij gegaan hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Litso het volgende:
Ik zal beginnen: Stunts. Iets met een autospelletje, maar ik zou het niet herkennen als het langskwam op mijn monitor.
GI-Joe: ik ben 20 en volgens de verhalen oud genoeg om de hype mee gemaakt te hebben. Ik heb echter eenmaal in mijn leven zo'n pop in handen gehad bij een vriendje thuis toen ik een jaar of 10 was. Verder nooit mee in aanraking gekomen.
Arctic Monkeys: De nieuwe QOTSA van de gehypte bands (wat viel dat achteraf tegen zeg), maar ik heb er nog nooit een seconde muziek van gehoord.
Nirvanaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:59 schreef MrBean het volgende:
Oh ja, Nirvana is ook totaal aan mij voorbij gegaan, voor het grootste deel.
Koquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef MrBean het volgende:
Transformers is volledig langs mij heen gegaan als kind. Ik keek vroeger Ko de Boswachtershow.
Ja ik weet het.
Ik was geen stoer jongetje.
dat heb ik ook totaal gemist. Wat is dat voor gast?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
ja het echt erg he ? Ik heb een broertje van 7,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ko
Ik heb heel erg lang helemaal geen RTL4 mogen kijken toen ik klein was. Ik keek VPRO en ik ben er nog steeds blij om, als ik nu zie wat mijn 9-jarige broertje aan pulp kijkt op JETIX en Nickeleneon (hoewel daar ook toffe tekenfilms op zijn)
Precies!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ja het echt erg he ? Ik heb een broertje van 7,
Al die Jetix tekenfimpjes komen uit japan en gaan over toernooitjes winnen![]()
Vroeger keken we naar echte tekenfilms zo als Purno!
het gaat om dingen waar je nooit wat van gehoord hebt tot voor kort, niet dingen die je genegeerd hebt of vermeden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:11 schreef RenzoBrad het volgende:
Big Brother. Nooit maar dan ook nooit ook maar één aflevering gezien! En dat hou ik ook graag zo![]()
Voor de rest Idols, Harry Potter, Lord of the Rings en bijv. Scoubidou geldt meer voor dat ik weet wat het is en soms een klein beetje ervan mee gekregen heb, maar het me echt niet interesseert.
Niet eens zo zeer die pokemon maar dat gedoe met die tolletjes en die balletjes waar mijn broertje nu gek van isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:08 schreef MrBean het volgende:
[..]
Precies!
Beter oversexte tekenflims, dan tekenfilms waarin kinderen dieren tegen elkaar opzetten om met elkaar te vechten.
Slimey gedoe ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:12 schreef HOPit het volgende:
die hele vpro is langs me heen gegaan, en jojo's, en stickerspaarboeken, en dat slimey gedoe...
an de andere kant zat ik al wel op 7/8 jarige leeftijd leisure suit larry 1 te spelen :/
Zomergasten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:21 schreef Canisfire het volgende:
Oohja ook op ned3 schijnt een vrouw te zijn die iets presenteerd voor 50 plussers.
En het word heel goed bekeken.
Bah ja beyblades en bidaman enzo... fantasieloos kutspeelgoedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer die pokemon maar dat gedoe met die tolletjes en die balletjes waar mijn broertje nu gek van is![]()
Jij hebt heel lang niet van het bestaan van huiswerk afgeweten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:28 schreef HOPit het volgende:
snoopy, Goede tijden slechte tijden, brommers/scooters, huiswerk maken, allemaal trends die me ook nog voorbij zijn gegaan.
Geen idee maar De wereld draait door daar komt ze vaak in voorquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:38 schreef speedfreakssj het volgende:
wat is dat Bidaman?
Je moet voor de grap eens eerst Apocalypse now kijken en dan een hele aflevering Tour of duty vol proberen te houden. Lukt je niet, zó tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:44 schreef Soul79 het volgende:
Tour of dutyvietnam-serie eind jaren '80.
Iedereen uit mijn klas op de basisschool was er vol van (dwz alle jongens), maar ik mocht het niet zien van mijn ouders. Destijds vond ik dat vreselijk, omdat ik niet mee kon praten met de rest en bv. niet eens wist wat een M-60 wasAchteraf heb ik er niet zoveel mee gemist volgens mij.
Niet alleen aan Litso...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
ik mocht nooit naar"The Power Rangers" kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Oeh, in dit rijtje: The A-Team. Mocht ik niet kijken.
Later natuurlijk wel ingehaald, ik vind het nog steeds stiekem wel leukLekker camp.
wat jij zegt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niets te sorry'en, te VET gewoon...
Haha, dat vind ik zo sneu, van die kinderen of soms zelfs tieners die ergens 'niet naar mogen kijken'.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik mocht nooit naar"The Power Rangers" kijkenmaar achteraf niet zo erg eigenlijk; debiele serie.
Die gaan ook bewust aan mij voorbij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
nee, de GI Joe hype was zo rond de tijd dat jij geboren werd tot de tijd dat je naar de kleuterschool ging, dus het is niet zo vreemd dat je dat niet hebt meegekregen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Litso het volgende:
Ik zal beginnen: Stunts. Iets met een autospelletje, maar ik zou het niet herkennen als het langskwam op mijn monitor.
GI-Joe: ik ben 20 en volgens de verhalen oud genoeg om de hype mee gemaakt te hebben. Ik heb echter eenmaal in mijn leven zo'n pop in handen gehad bij een vriendje thuis toen ik een jaar of 10 was. Verder nooit mee in aanraking gekomen.
Die had ik welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef Natalie het volgende:
Heeeeeeel lang geleden had je van die kleine plastic hangetjes. Speentjes enzo. Verschrikkelijk was dat
Volledig langs me heen gegaan. Over welke periode hebben we het?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef Natalie het volgende:
Heeeeeeel lang geleden had je van die kleine plastic hangetjes. Speentjes enzo. Verschrikkelijk was dat
Ik kan me wel iets herinneren dat iedereen met van die gestreepte sjaaltjes liep. Deed er niet toe of het 30 graden was.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en er is een periode geweest dat iedereen op van die kneiterlelijke sportschoenen rondliep. Voor de meisjes met zuurstokroze borduursels...
LA Gear ofzo.. Kan dat?
Oeh... lang geleden. Ik zal toen niet ouder dan 13/14 zijn geweest. En ben nu 26. Dus reken maar uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:55 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Volledig langs me heen gegaan. Over welke periode hebben we het?
134quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oeh... lang geleden. Ik zal toen niet ouder dan 134/14 zijn geweest. En ben nu 26. Dus reken maar uit
Deze dingenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:55 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Volledig langs me heen gegaan. Over welke periode hebben we het?
Geen hoax... Als je erop zoog kon je enge stoffen binnenkrijgen. Weekmakers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
daar bleek toch een stof in te zitten die niet goed was net als met die scoobiedoo ofzo of was dat hoax
Ja! Dat waren zequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:10 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Deze dingen
[afbeelding]
Ik had ze toen ook, was ik 8/9 jaar ofzo, dus volgens mij begin jaren 90.
Dode-konijnen-laarsjes die eskimo's ook dragenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:39 schreef Natalie het volgende:
Die verschrikkelijke spits toelopende schoenen. Juk!
We hebben de laatste jaren wel meer dan genoeg van die Britpop gezien. Na Franz Ferdinand en Coldplay regende het kloons van beide groepen vanuit Engeland, daar zit echt niemand meer op te wachten, The Arctic Monkeys brengen echt niets nieuws ten op zichte van bijvoorbeeld The Kaiser Chiefs...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Zeg je nou dat QOTSA zo slecht is of The Artic Monkeys? (in beide gevallen verklaar ik je voor gek aangezien beide bands met kop en schouders boven het maaiveld uitsteken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |