ik ruik de cognac al.quote:
Ik moet nog rijden en ik vermoed dat die ouders ons niet graag zien drinken in de buurt van kinderenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ruik de cognac al.
denk alleen dat de foto's er wat minder op worden![]()
Ik bedoel anders dan in een studio met het geijkte schapevelletje en de blokjes...gewoon lekker zoals ze zijn...en trouwens...die kwaliteit van jou zit wel goed!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef blackbully het volgende:
[..]
die kwallitijd red ik niet.
dus dan blijf ik wel weg![]()
hmm mijn idee is dus geijktquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik bedoel anders dan in een studio met het geijkte schapevelletje en de blokjes...gewoon lekker zoals ze zijn...en trouwens...die kwaliteit van jou zit wel goed!
Ooghoogte van het kind welteverstaan, en ja, daar heb ik voordeel bijquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmm mijn idee is dus geijkt![]()
maar ik heb dus naast de shoot in de trein, niet echt ervaring met een kind op de foto zetten.
op de knieen is de truc toch?
(het maken van een scherpe foto kan ik ondertussen (duurde ook een paar jaar en een hoop centen))
maar nu nog een leuk perspectief
jajaquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ooghoogte van het kind welteverstaan, en ja, daar heb ik voordeel bijis meestal wel goed, maar andere standpunten kan ook best leuk zijn hoor. Je hebt die dag tijd zat om te experimenteren...als je maar gigjes genoeg hebt
De ouders zijn er toch bij, en we zoeken als groep gewoon een plek waar we "kamp" opslaan. zodat we daar steeds terugkeren, zoals met de lekmeet zeg maar. Dan zie je vanzelf steeds dezelfde kindjesquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
jaja
ik moet een image tank halen. ik weet het.
maar als ik tijd heb ben ik er.
(vraag me alleen af hoe we de kids uit de groep andere kids die er zijn kunnen houden)
dat ik dus weet welk kind wel en welk kind niet op de foto te zetten
bij de koffie dus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De ouders zijn er toch bij, en we zoeken als groep gewoon een plek waar we "kamp" opslaan. zodat we daar steeds terugkeren, zoals met de lekmeet zeg maar. Dan zie je vanzelf steeds dezelfde kindjes
Of andersom, je stapt op een ouder af en vraagt welke kinderen er bij haar/hem horenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef blackbully het volgende:
[..]
bij de koffie dus.![]()
moet toch wakker blijven op zo'n dag.
maar das wel een idee.
(maar gaan we er dan vanuit dat de ouders een fotograaf beet pakken? voor de foto's )
mag ik niet me verschuilen onder jou ervaren vleugels van de kinder fotografie?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Of andersom, je stapt op een ouder af en vraagt welke kinderen er bij haar/hem horenkan van beide kanten komen
Zo ervaren ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
mag ik niet me verschuilen onder jou ervaren vleugels van de kinder fotografie?
dan neem ik wel knie beschermers mee. (want anders zijn ze aan het einde van de dag bont en blauw)
niet zo beschijden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zo ervaren ben ik nu ook weer niet hoorMaar als je dat een houvast geeft mag dat gerust hoor
mijn vleugels moet ik nog verdienen, dus laat die kniebeschermers maar thuis
Is errug leuk jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:24 schreef RonaldV het volgende:
Is De Pyramide van Austerlitz een idee? Gratis speeltuin, voor een paar toestellen moet je muntjes kopen. Goedkoop, en dus betaalbaar voor iedereen, en het ligt behoorlijk centraal in het land.
Ja ik heb een tuin, en een veranda...dus ik kan door met bbq-en als het regent ook nogquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:56 schreef blackbully het volgende:
[..]
niet zo beschijden.
je maakt volgends mij al veel langer foto's als dat ik een fatsoenlijke plaat kan fabriceren.
ps. je woont in de buurt en hebt een tuin? (ik kan geen BBQ kwijt op het balkon)
Check...roep maar een datumquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik heb een tuin, en een veranda...dus ik kan door met bbq-en als het regent ook nog
niet in dit topic...lol...maar die datum komt hoorquote:
na afloop van deze meet, naar jou voor een BBQ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
niet in dit topic...lol...maar die datum komt hoor
Hiero [FOT SC] is het zonnig in Nederland, doe er dan wat mee :Pquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
na afloop van deze meet, naar jou voor een BBQ?
dan kom ik zekers foto's schieten.
(heb al drie jaar niet meer ge BBQ)
quote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2006 20:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat het weer beter wordt zeg..
weeronline is iets minder pessimistisch...quote:Op zondag 21 mei 2006 20:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat het weer beter wordt zeg..
de koffie, die kun je toch wel overdekt krijgen?quote:
Tenzij er betere opties zijn. Ik weet niet of er ouders zijn die alleen voor een bakkie koffie met hun kroost naar Austerlitz willen crossen.quote:
Ik iig nietquote:Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij er betere opties zijn. Ik weet niet of er ouders zijn die alleen voor een bakkie koffie met hun kroost naar Austerlitz willen crossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |