Ik ben sportiefquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
In het vorige topic kwam ik nog met de suggestie om het Nationale Park De Hoge Veluwe te gaan bezoeken. Volgens mij was dat een suggestie van Lord Dreamer in het meet-brainstorm-topic.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik ben sportiefHet was de suggestie van Phoenixx
![]()
Ik had idd de beeldentuin van het Kröller-Müller museum geopperd, maar als het een soort van "kindermodellen-meet" wordt, is de Julianatoren misschien leuker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
In het vorige topic kwam ik nog met de suggestie om het Nationale Park De Hoge Veluwe te gaan bezoeken. Volgens mij was dat een suggestie van de mods van B&H Lord Dreamer in het meet-brainstorm-topic.
Je mag Djulian lenen, dan kan ik fotograferenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:48 schreef Troel het volgende:
Hoe krijg ik voor half mei nog een kind geregeld?
Ik vrees dat we bij Julianatoren niet aan foto's toe gaan komen, tenzij we HEEL veel fotografen hebben. Alhoewel het voor mij weer wel lekker dichtbij isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:22 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik had idd de beeldentuin van het Kröller-Müller museum geopperd, maar als het een soort van "kindermodellen-meet" wordt, is de Julianatoren misschien leuker?
Da's een grote speeltuin / familiepretpark bij Apeldoorn.
Ik heb geen verstand van kinderen, maar mijn gevoel zegt dat een speeltuin leuker is voor hen dan een museum
Mijn dochter gaat liever naar een museumquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:22 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik had idd de beeldentuin van het Kröller-Müller museum geopperd, maar als het een soort van "kindermodellen-meet" wordt, is de Julianatoren misschien leuker?
Da's een grote speeltuin / familiepretpark bij Apeldoorn.
Ik heb geen verstand van kinderen, maar mijn gevoel zegt dat een speeltuin leuker is voor hen dan een museum
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je mag Djulian lenen, dan kan ik fotograferen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:24 schreef RonaldV het volgende:
Is De Pyramide van Austerlitz een idee? Gratis speeltuin, voor een paar toestellen moet je muntjes kopen. Goedkoop, en dus betaalbaar voor iedereen, en het ligt behoorlijk centraal in het land.
Mei is toch lente?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:26 schreef Troel het volgende:
Openingstijden van "De Pyramide van Austerlitz"
Gedurende de wintermaanden zijn wij alleen op zondag geopend van 11.00 tot 18.00u.
Voor feesten en partijen zijn wij het gehele jaar geopend.
Welke maanden zouden die wintermaanden zijn, zou mei daar nog onder vallen?
Het seizoen begint met pasen, en eindigt met de herfstvakantie. Dat is in vrijwel het hele land zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:26 schreef Troel het volgende:
Openingstijden van "De Pyramide van Austerlitz"
Gedurende de wintermaanden zijn wij alleen op zondag geopend van 11.00 tot 18.00u.
Voor feesten en partijen zijn wij het gehele jaar geopend.
OKquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het seizoen begint met pasen, en eindigt met de herfstvakantie. Dat is in vrijwel het hele land zo.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:26 schreef Troel het volgende:
Ik ben het spoor nu al bijster in jouw auto indeling!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:26 schreef Anitra het volgende:
Als ik zelf weer auto kan rijden dan kan je zeker met ons mee
Als Rick moet rijden en Djen is er niet dan gaat het ook nog als jij je tussen Djulian een Suus in kan persenAls Rick rijd, Djen is er wel djulian niet dan mag je jezelf ook er tussen persen, maar als en Rick en Djen mee gaan dan word het wat rottiger.
Mar het moraal van het verhaal:
Ik hoop dat ik dan zelf kan rijden en dan kom ik je gewoon ophalen
Ik pas indien nodig ook nog wel in het dashboardkastje!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:26 schreef Anitra het volgende:
Als ik zelf weer auto kan rijden dan kan je zeker met ons mee
Als Rick moet rijden en Djen is er niet dan gaat het ook nog als jij je tussen Djulian een Suus in kan persenAls Rick rijd, Djen is er wel djulian niet dan mag je jezelf ook er tussen persen, maar als en Rick en Djen mee gaan dan word het wat rottiger.
Mar het moraal van het verhaal:
Ik hoop dat ik dan zelf kan rijden en dan kom ik je gewoon ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |